Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du motivert eller demotivert av at andre er flinke?
Jeg blir alltid motivert av flinke folk, uansett kontekst 9 11,39%
Jeg blir som hovedregel motivert, men det finnes flinke mennesker som demotiverer meg 35 44,30%
Jeg blir motivert dersom jeg fremdeles kan relatere/henge med/være like flink eller bedre 12 15,19%
Jeg demotiveres ofte av flinke folk 5 6,33%
Jeg demotiveres dersom de flinke er noen som jeg burde være bedre enn (i eget hode) 5 6,33%
Jeg verken motiveres eller demotiveres. Min motivasjon er styrt av mine egne prestasjoner 7 8,86%
Dette har jeg ikke tenkt på/ikke noe klart svar 6 7,59%
Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-21, 15:33   #36
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Jeg svarte at jeg ikke har tenkt på det og det VAR riktig for fem minutter siden. Nå har jeg både lest tråden og tenkt (jepp, det går an). I all hovedsak blir jeg glad når jeg jobber med flinke folk, ting går stort sett greiere da og det er større sjanse for at jeg klarer å gjøre meg selv forstått. På privaten blir jeg sur hvis Helten skryter av å være flink i noe jeg har pleid å være best i.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no