Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?
Nei, jeg har fulgt alle regler og anbefalinger det siste året 67 39,64%
Ja, men jeg tror ikke på pandemien, og forholder meg ikke til reglene 0 0%
Jeg har ikke brutt regler, men kanskje trosset noen anbefalinger i ny og ne 84 49,70%
Ja, jeg har brutt reglene noen ganger, fordi (forklar gjerne i tråden) 12 7,10%
Ja, men det er fordi jeg bor på et sted med lite smitte 6 3,55%
Nei, men jeg hadde gjort det hvis jeg ikke var redd for å bli sladret på 0 0%
Annet 4 2,37%
Munnbind og antibac 5 2,96%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-21, 10:09   #141
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenker at om jeg var Erna, eller rådgiverne hennes, så hadde jeg prøvd så godt jeg kunne, hvis det viser seg å være et tvilstilfelle pga hva som var råd og hva som var anbefaling og var det egentlig restauranten som egentlig var ansvarlig og hva-vet-jeg, å få det vurdert til at det skulle bli bot. For konsekvensene om hun "slipper unna", slik som AP-toppene gjorde pga en eller annen uforståelig teknikalitet, så blir det helt umulig både å håndheve regler, men ikke minst, å stå i front og si at det er viktig å følge regler.

Det er mine tanker også, men med den presiseringen som HOD kom med (om, at det ikke var ment sånn), så er det ikke det det ser ut til dessverre.

https://www.dagbladet.no/nyheter/vis...-grep/73552062

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-21, 10:20   #142
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Det hadde vært interessant om noen klarte å samle sammen en del folk som er bøtelagt for lignende forhold, både ungdomsfester og bedehuslag, og testet det retslige grunnlaget for de bøtene.

Da kan det bli en skikkelig gøyal russetid!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-21, 10:43   #143
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

https://juridika.no/innsikt/solberg-...ujX-IwUvufz47c

Jusprofessor ved UiB, som har skrevet litt mer om Erna og smittevernanbefalingene.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-21, 11:30   #144
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenker at om jeg var Erna, eller rådgiverne hennes, så hadde jeg prøvd så godt jeg kunne, hvis det viser seg å være et tvilstilfelle pga hva som var råd og hva som var anbefaling og var det egentlig restauranten som egentlig var ansvarlig og hva-vet-jeg, å få det vurdert til at det skulle bli bot. For konsekvensene om hun "slipper unna", slik som AP-toppene gjorde pga en eller annen uforståelig teknikalitet, så blir det helt umulig både å håndheve regler, men ikke minst, å stå i front og si at det er viktig å følge regler.

Jepp. Hvis det skal være en masse frem og tilbake og man ender med at det handler om anbefalinger/frarådinger, så sender det et uheldig signal, synes jeg.

Men jeg er mer katolsk enn paven og er ganske lei av folk som kun forholder seg til forbudene og gir blaffen i anbefalingene/frarådinger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 26-03-21 kl 11:45.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-21, 19:47   #145
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg har brutt noen anbefalinger de siste dagene, har truffet en venn i en annen kommune. Psykologen syntes det var lurt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-21, 15:33   #146
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

I fjor, da koronaen nettopp var kommet til landet, og jeg var i isolasjon på grunn av mulig koronasmitte, brøt jeg hytteforbudet med viten og vilje. Mannen handlet for meg før jeg dro, og jeg var mutt putters alene på hele hyttefeltet og snakket ikke med en sjel, og mener fortsatt at dette var det beste både for meg og for familien min. Det slet på oss alle var i isolasjon hjemme og ikke engang fikk lov å gå på kjøkkenet og hente meg mat selv.

Utover det tror jeg ikke at jeg har brutt noen regler, men tøyet et par anbefalinger. Tok toget til og fra kontoret noen ganger i høst, før Oslo-regionen stengte helt ned. Det var meg og fire andre i vogna og jeg følte meg ikke akkurat utsatt for smitte.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 17:57   #147
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.857
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har brutt noen anbefalinger de siste dagene, har truffet en venn i en annen kommune. Psykologen syntes det var lurt.

Er det ikke lov å treffe folk i andre kommuner?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 20:00   #148
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Er det ikke lov å treffe folk i andre kommuner?

Trodde man helst skulle unngå å krysse kommunegrenser.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-21, 20:58   #149
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Trodde man helst skulle unngå å krysse kommunegrenser.

Jepp, det er anbefalt å ikke besøke hverandre og unngå "unødige fritidsreiser". Men ikke forbudt. Og i noen tilfeller tenker jeg at det er nødvendig, så lenge en er forsiktig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 11:04   #150
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg tror ikke jeg har brutt noen regler som i forbud. Men jeg har nok brutt noen anbefalinger. Avstand for eksempel. Særlig i julen og i sommer var det vanskelig.

Også hadde vi to gjester for mye i konfirmasjonen til poden i fjor høst.
Jeg har også vært på apoteket i nabofylket. Rett og slett fordi de var de nærmeste som hadde den reseptbelagte medisinen jeg skulle ha. Rett inn med munnbind og rett ut igjen.

Men stort sett er vi flinke til å passe på, og holde anbefalinger altså. Selv eldste på 22 som helst skulle vært på byen og på fest hver helg. Det har vært mange helger hjemme med oss forråsiresånn.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 11:21   #151
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Trodde man helst skulle unngå å krysse kommunegrenser.

Her må jeg krysse kommunegrensa i dag, for å få tatt korona-test.

Men kommune-grensene her er bare for syns skyld, føler jeg, sånn egentlig er vi en diger kommune, men som ikke ble slått sammen.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 12:13   #152
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Her må jeg krysse kommunegrensa i dag, for å få tatt korona-test.

Men kommune-grensene her er bare for syns skyld, føler jeg, sånn egentlig er vi en diger kommune, men som ikke ble slått sammen.

Samme region.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 12:15   #153
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg ga søsteren til bestemor klem i begravelsen til bestemor i høst.

Og så har jeg tatt bussen til jobb hele tiden, selv om jeg strengt tatt kunne tatt bilen og gått konkurs.
Sikkert noe mer også, men kommer ikke på. Hadde tenkt å bryte anbefalinger nå i påsken, men med forbehold om fortsatt lave smittetall, så da blir det ikke noe av likevel.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 17:53   #154
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Ja, på nyttårsaften. Anbefaling om avstand. Det gikk ikke med metern hele kvelden. Ellers tror jeg alt har blitt fulgt og derfor blir jeg så jæskli sur når folk tyner anbefalinger/råd/forbud i alle retninger og går rundt som noen løse smittekanoner, mens de aller fleste gjør så vanvittig mye for å begrense smitten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 19:06   #155
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Bor på et sted med null smittetilfeller siste tre mnd. Det har hendt jeg har droppet munnbind på nærbutikken hvis det omtrent ikke er folk der inne. Ellers har vi fulgt alle regler, påbud og forbud til det kjedsommelige. Vi har ikke sosial omgang med noen utenfor egen husstand, vi reiser ikke (ikke engang på hytta). Dritt lei, men forholder oss til at sånn er det.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 20:37   #156
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg bruker ikke munnbind med mindre det er et krav. Men det har det jo heller aldri vært i min kommune. Men jeg hadde jo brukt det om jeg skulle på Kiwi.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 20:53   #157
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg har brukt flere munnbind på fredag og i dag enn fra i fjor til fredagen som var.
Jeg bruker også bare når jeg må siden bruk fyrer oppunder angsten.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 22:22   #158
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Jeg bruker munnbind hver eneste dag. PÅ sykehuset hvor jeg får stråling, og hvis jeg må innom steder hvor det ferdes andre mennesker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 22:32   #159
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Det er ikke påbudt med munnbind her nå, men alle bruker det. Tror knapt jeg har kjøpt en eneste ting uten munnbind siden oktober.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-21, 22:44   #160
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Vet jo at det for andre høres helt sykt ut. Men vi har jo ikke akkurat hatt særlig med smitte her.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no