Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-21, 10:57   #61
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Martha Louise og media

Her er det jo mye å ta tak i, men én ting er opplevelsen av hvorvidt det å være en offentlig/kjent person er et valg eller ikke. Jeg synes ikke det er så rart om dette oppleves litt annerledes for dem som står midt oppe i det enn for oss andre. Som flere andre her aner jeg ikke hvordan døtrene hennes ser ut, men selv om dette er realiteten for mange av oss, skjønner jeg godt at deres opplevelse kan være ganske annerledes. Det er sikkert litt vanskelig å basere seg mest på alle oss som ikke har peiling og heller ikke bryr oss noe særlig, når totalen handler om offentlighet og det som skiller dem fra oss andre.

Også kan det hende jeg plutselig og litt overraskende har blitt soft, men jeg synes egentlig at det stilles litt høye krav til hvordan Märtha er. Ikke når det gjelder økonomiske interesser og bruk av tittel og så videre, men jeg synes det stilles krav til at hun skal ha veldig god dømmekraft, og det er jo ikke alle som har det. Og hun er jo faktisk bare en helt tilfeldig person som har havnet i denne situasjonen, det er ingen grunn til å forvente at hun skal ha personlighet eller skills til å fremstå som så mye mer fornuftig enn hun gjør, synes jeg. Å huske tilbake på dette med at det var problematisk at hun var jente, for eksempel, selv om mange husker at det var jubel i avisene. Det er vel noe hun har opplevd slik, da. Og det er jo mye mange av oss opplever feil eller skeivt, eller i hvert fall kunne sikkert en slags dommer utenfra ment mye om hvordan f.eks. jeg gjenforteller ting jeg har opplevd.

Ellers har jeg ikke sett serien, og er veldig glad for at døtrene ikke eksponeres så mye som det kunne virke som. Det hadde jeg syntes var skikkelig ille, og veldig spesielt med tanke på det noen her påpekte om at det jo er dette hun selv har vært kritisk til om egen oppvekst.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-21, 11:38   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Altså, det var jo et helt reelt problem da hun var født: Tronfølgeloven i Norge tillot ikke kvinnelige tronfølgere. Den ble ikke endret før i 1990, og da altså slik at det fortsatt ikke var arverett for kvinner født før 1971, og kvinner født mellom 1971 og 1990 skulle følge etter en bror, også om han var yngre.

I Sverige endret de det i 1980, men da slik at Victoria med tilbakevirkende kraft ble gjort til tronfølger, noe hennes far var sterkt imot. Jeg synes ikke det er rart at Märtha opplevde det som spesielt å stå i en sånn debatt. Den har nok gått ganske høyt i familien også, særlig hvorvidt man skulle gjøre det på samme måte som Sverige, eller ikke.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-21, 01:26   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg så første episode i går, og ser det visst annerledes enn dere. Jeg syns ikke de går for tett på, de viser dem ikke frem i veldig sårbare situasjoner, og de er langt tettere på mor enn døtrene. Jeg syns det var et fint og sårbart bilde av en mor som følger opp døtrene sine i en veldig vanskelig tid. Ja, jentene blir nå kjente ansikter i langt større grad enn de har vært, men det virker som om det er noe de har tenkt mye gjennom.

Enig.
Og jeg tenker - vis litt romslighet, da. Hun er født inn i en rolle hun ikke har bedt om å være i.
Jeg syns hun virker som en super mamma.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-21, 10:57   #64
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Martha Louise og media

Jeg synes serien var veldig fin, synes som Polly at det først og fremst var henne i fokus.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-21, 00:24   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Andre episode hadde vel ikke med døtrene i det hele tatt. Bare Durek og Bendriss.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 18:44   #66
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Martha Louise og media

Litt spesielt at de drar inn hvordan krystaller hadde hjulpet henne og venninnen etter deres eksmenn/menns død i et salgsmøte for å prøve å selge krystaller. Da blir det nok vanskelig å få ærlige tilbakemeldinger, hvis de som eventuelt skal kjøpe synes det høres ut som noe ordentlig tull.

Så hvordan han Bertrand Larsen ble så imponert over at Martha sa "Jeg ser jo at du også er sensitiv". Kanskje ikke så vanskelig å gjette når man har gitt ut en bok om at man som gutt var stille og ble mobbet, og nylig har overlevd et selvmordsforsøk og flere år med pillemisbruk..

Tror ikke helt på den med at hun aldri har vært så veldig opptatt av klær, og så endelig når de kommer i gang igjen etter coronaen synes det er sååå gøy å ta med seg 20 antrekk på Grand Hotel for å spille inn en promo med Lilli Bendriss.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-22, 15:05   #67
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Martha Louise og media

Igjen får de god dekning i landets største tabloidavis når medaljong mot korona skal selges til to tusen stykket. Jeg har lest kommentarfeltet til Kjetil Rolness sin kommentar i dag, det er fornøyelig lesning, om mulig litt mobbete. Men det får de tåle i denne sammenheng.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-22, 16:14   #68
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Jeg synes Martha helt totalt mangler dømmekraft. Dette er jo helt vilt.
Hun må ho si fra til ham - og han må jo respekter hva som er ok. Den grensen går LANGT før salg av medaljer/medaljonger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 00:45   #69
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Martha Louise og media

Medaljong mot korona har jeg heldigvis ikke fått med meg. Ingen lenke trengs.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 01:15   #70
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Martha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Medaljong mot korona har jeg heldigvis ikke fått med meg. Ingen lenke trengs.

Word!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 03:05   #71
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Martha Louise og media

Det hele er jo fullstendig absurd, men vit at svært mange alvorlig syke i vårt ganske land blir utsatt for akkurat samme konsept, dog med litt ulik innpakning, men like fremt "tankens kraft og ville seg frisk, og blir man ikke frisk, så vil man ikke nok" - og det med enkelte helsetopper og leger i norsk helsevesen sin velsignelse.

Alvorlig syke pasienter må tro mer, tro bedre

Når er det greit?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 15:50   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Jeg synes dette er så trist. Den blivende svigersønnen til kongen og dronningen er helt kokko og beskylder i tillegg hele befolkningen for å være en gjeng ignorante rasister. Martha er tilsynelatende enig med kjæresten i at nordmenn er rasister. PÅ tross av at hun har fått kritikk for sin virksomhet innenfor samme feltet siden lenge før han kom inn i bildet, drar han høylytt rasismekortet.
Han virker ikke å ha lagt to pinner i kors for verken å finne ut av hvordan kongehuset faktisk funker eller for hvordan Norge er, Märtha virker helt hjernevasket - dessverre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 17:41   #73
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Jeg er enig, Pøblis. Og lurer på hvor lenge det skal være ok at Slottet ikke tar avstand fra hans svindel. Medaljong mot korona til flere tusenlapper - det er vanvittig drøyt at det ikke kommenteres.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 17:48   #74
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Det er så drøyt at jeg ikke finner ord!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 18:00   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Altså, jeg tviler ikke ETT eneste øyeblikk på at paret OGSÅ har mottatt ren rasistisk hets. Og helt sikkert en del som er blandings. Og jeg har i og for seg forståelse for at når man mottar en mengde med kritikk, og det er en salig blanding av rasisme, legitim kritikk av kritikkverdig praksis, og en samrøre av begge deler, så er det ikke å "dra rasismekortet" å påpeke at man har mottatt rasistisk hets, altså, og jeg har forståelse for at det virker massivt og overveldende og vanskelig å skille fra hverandre.


Ellers er jeg enig med dere, angående det han, og de, driver med, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 20:36   #76
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

En eller annen avis hadde jo sitert en del av meldingene de fikk og det var mye rasisme altså.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 20:45   #77
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Litt satire må han(/vi) vel tåle?


Sist redigert av m^2 : 31-07-22 kl 20:51.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 20:55   #78
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Martha Louise og media

Ja, det syns jeg. Den var helt innafor.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 21:08   #79
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

;knegg:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-22, 23:21   #80
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Martha Louise og media

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no