Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Verdens beste yogamatte

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-20, 22:21   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Verdens beste yogamatte

Jeg skal ønske meg ny yogamatte til jul. Hvilken?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-20, 22:51   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg ELSKER Jade yogamatter i naturgummi. De er litt antiskli, som passer meg godt.

Jeg har harmony som er passe tykk, også har jeg også en helt tynn reiseyogamatte som jeg kan ta med på tur.

Jeg vet mange er begeistret for matter i kork også, men de blir litt for glatte for meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-20, 23:04   #3
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har fra Manduka og elsker den. Det er i hvert fall stor forskjell på matter!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-20, 23:08   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg har fra Manduka og elsker den. Det er i hvert fall stor forskjell på matter!

Ja, virkelig. Jeg tror yogamerker generelt er tryggere å kjøpe enn sportsmerker. Jeg husker jeg kjøpte en på Elixia som jeg rett og slett skled av. Den var satt inn med noe olje for at den ikke skulle klistre når den var rullet sammen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-20, 23:09   #5
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har en tykk Airex hjemme og syns alt annet blir for ubehagelig.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 00:01   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har yogamatte fra Manduka og er superfornøyd! Fikk den anbefalt fra yogainstruktøren på senteret jeg jobber på. Ifølge henne er visst det de mattene som er best egnet til yoga.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 09:39   #7
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg sverger også til Manduka. Passe tykk, passe tung og passe antiskli.

Selv om jeg er litt fysen på en sånn som er streket opp, så man kan kalibrere hvor man setter føtter og hender. Husker ikke hva den heter....

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 09:44   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har hatt Manduka Pro på ønskelista lenge, mest fordi den også finnes i lang variant. Jeg fikk overlevert i gave i morges, så gleder meg til å prøve den i kveld! Har forstått det som om den må brukes litt før den blir skikkelig god, men. Høres jo lovende ut, basert på hva de sier over her! (Og så var den så dyr at nå MÅ jeg gjøre yoga. Gulp.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 10:16   #9
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Manduka altså. Er det noen som har noen meninger om Pro vs ProLite vs de andre typene?

Denne saltskrubbingen av ny matte - er det et must?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 10:25   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Det er vel tykkelsen som varierer. I hvert fall mellom Pro og Prolite... Jeg liker at den er litt tykk og har Pro, men da veier den også litt mer. Så om du skal bære den med deg en del, kan det være lurt med Prolite.

Eko-typen synes jeg dessverre at lukter ganske stramt, derfor har jeg unngått den.

Jeg har ikke saltskrubbet min Manduka-matte.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 11:28   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har snart 20 år gammel yogamatte fra Agoy.com kjøpt i butikk på Løkka som ikke eksisterer lengre. Den holder litt til. Men eldste ønsker sin egen som er lang og litt tykkere.
Agoy matten er veldig god og holdbar, skulle gjerne kjøpt maken.

Tror det er Manduka Pro hun ønsker, 6 mm tykk og 180 cm lang. Håper på et tilbud.
https://www.fjellsport.no/manduka-bl...IaAvxjEALw_wcB

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 16-11-20 kl 12:10.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 11:54   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg får ny yogamatte i morgen, og er veldig spent på hvilken det blir. Jeg har ønsket meg i bursdagspresang og moren min ga beskjed om at hun tok seg av dette. Mamma gjør litt yoga selv også, så jeg tror hun klarer å handle noe ålreit.

Men det er jo litt rart å ikke ha kontroll på nøyaktig hva det blir.

Jeg forsøkte meg på en tilsvarende tråd for noen måneder siden og fikk ganske få svar.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 11:57   #13
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Men det er jo litt rart å ikke ha kontroll på nøyaktig hva det blir.

Ikke sant. Jeg har etter mange år kommet frem til at slike ønsker gjør seg best med en link til aktuelt produkt. Men så har ikke jeg en yoga-kyndig gavegiver å satse på heller.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 12:27   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Vil tro Lululemon har gode matter. Det er butikk i Oslo, men jeg klarte ikke å lese om nettbutikken sender fra Norge.
https://www.eu.lululemon.com/en-lu/p...66_color=44801

Kom godt ut i test,
https://www.independent.co.uk/extras...k-9446750.html

78€ og fri frakt er god pris hvis det ikke kommer moms, toll og gebyr i tillegg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 16:19   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Tja, jeg har fortsatt min aller første yogamatte, en lyseblå sak fra Nike, som jeg kjøpte for nærmere 20 år siden. Om den har holdt så lenge fordi kvaliteten er fantastisk eller fordi den har blitt lite brukt er ikke godt å si. :hjelpsom:

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 16:24   #16
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Tja, jeg har fortsatt min aller første yogamatte, en lyseblå sak fra Nike, som jeg kjøpte for nærmere 20 år siden. Om den har holdt så lenge fordi kvaliteten er fantastisk eller fordi den har blitt lite brukt er ikke godt å si. :hjelpsom:

Jeg har fortsatt min første yogamatte av ukjent opphav jeg også, og den har holdt greit egentlig. Men siden valpen har spist på den og revet av det ene hjørnet, og siden jeg gjør yoga nesten hver dag, skal jeg unne meg en ny. Men ser absolutt poenget om at det ikke nødvendigvis er de dyreste og fineste merkene som skal til.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 16:30   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Påstår du at min er noe billig ræl?!
Gudene må vite hva den kostet. Men det jeg liker med den er at den har en overflate som gjør at den ikke sklir på gulvet, og jeg sklir heller ikke på den.
Høres ut som om du godt kan unne deg en ny da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 18:05   #18
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Tror det er Manduka Pro hun ønsker, 6 mm tykk og 180 cm lang. Håper på et tilbud.
https://www.fjellsport.no/manduka-bl...IaAvxjEALw_wcB

Jeg har Manduka Prolite. Vurderte Pro, men yogainstruktøren min anbefalte Prolite fordi den holdt i massevis i tykkelse og er mye lettere å ta med seg. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den, den er tykk nok til meg og jeg syntes den fungerte supert fra dag 1.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 18:09   #19
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Jeg har to fra før, billig fra H&M og litt dyrere fra Nike, og den billige er helt klart best! Sjøl om den også er lenger enn den fra Nike er den for kort for meg, det er primært derfor jeg har ønska meg ny. Det, og at minstemann har pilla små biter av kanten i hele HM-mattas lengde.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-20, 19:43   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste yogamatte

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg har en tykk Airex hjemme og syns alt annet blir for ubehagelig.

Enig! Jeg har to. Den første kjøpte jeg i 1995, og den holder ennå, til tross for flere timers bruk daglig.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no