Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-21, 20:00   #941
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.182
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Det var ikke dårlig merket, takstgruppen står på betalingsautomaten. Men jeg sjekket ikke fordi jeg hadde det travelt, og trodde jo at jeg hadde trykket på rett plass.
Det er forøvrig Apcoa sin automat, men man kan betale med EasyPark appen også. På andre siden av veien der jeg havnet vet jeg ikke om det er sånn.

Det koster ikke mye å sende en klage til så det er jo verdt et forsøk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 14-04-21, 20:15   #942
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ja, klag. Hvis du har brukt appen, så kan du jo dokumentere at du har betalt også.

Og INGEN skal få meg til å tro at parkeringskontrollører ikke jobber på provisjon. Ingen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-04-21, 20:22   #943
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja, klag. Hvis du har brukt appen, så kan du jo dokumentere at du har betalt også.

Og INGEN skal få meg til å tro at parkeringskontrollører ikke jobber på provisjon. Ingen.

Hva med Lovdata, tror du på dem? Det er ikke lov å gi lønn, bonus eller andre ytelser som er basert på hvor mange bøter de gir.

https://lovdata.no/LTI/forskrift/2016-03-18-260/§8

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-04-21, 21:04   #944
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva med Lovdata, tror du på dem? Det er ikke lov å gi lønn, bonus eller andre ytelser som er basert på hvor mange bøter de gir.

https://lovdata.no/LTI/forskrift/2016-03-18-260/§8

Jeg vet det ikke er lov. Men jeg tror ikke på at de ikke gjør det for det. Uten at jeg orker å dra hele historien, så jeg senest forrige fredag en parkeringsvakt som sto og gjemte seg bak et tre ved en parkeringsplass hvor det er gratis korttidsparkering hvis man drar billett - og spratt frem for å bøtelegge folk så fort de gikk fra bilen. Merkelig oppførsel.
Jeg så dette fordi jeg sto på den plassen og ventet på noen. Minst fem biler fikk bot når de var borte i kort tid for å hente take-away-mat.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-04-21, 22:21   #945
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg har tenkt som deg, Pøblis. Så hvis de ikke har en eller annen lur måte å gi resultatbonus på, som ikke blir oppdaget, så vil jeg gjerne vite hva som er den hemmelige ingrediensen i hvordan de får så ekstremt motiverte medarbeidere, for der har de virkelig fått til noe som ikke mange andre får til!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 08:33   #946
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det var ikke dårlig merket, takstgruppen står på betalingsautomaten. Men jeg sjekket ikke fordi jeg hadde det travelt, og trodde jo at jeg hadde trykket på rett plass.
Det er forøvrig Apcoa sin automat, men man kan betale med EasyPark appen også. På andre siden av veien der jeg havnet vet jeg ikke om det er sånn.

Det koster ikke mye å sende en klage til så det er jo verdt et forsøk.

Don’t get me started ang Apcoa Automatisk betaling via skiltgjenkjenning fungerer IKKE hos dem, og de mener kunden må selv følge med på om appen starter for hvis ikke må man betale på automat. Hva er vitsen med den skiltgjenkjenninga da?

Minty er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 09:36   #947
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Ja, det er tidenes mest ikke-intuitive ordning!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 09:49   #948
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Don’t get me started ang Apcoa Automatisk betaling via skiltgjenkjenning fungerer IKKE hos dem, og de mener kunden må selv følge med på om appen starter for hvis ikke må man betale på automat. Hva er vitsen med den skiltgjenkjenninga da?

Flesland flyplass har Apcoa med skiltgjenkjenning, og der fungerer det som en kule (reiste veldig mye før korona).

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 09:52   #949
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Har veldig dårlig erfaring med dem her i Trondheim.

Minty er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 10:02   #950
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har tenkt som deg, Pøblis. Så hvis de ikke har en eller annen lur måte å gi resultatbonus på, som ikke blir oppdaget, så vil jeg gjerne vite hva som er den hemmelige ingrediensen i hvordan de får så ekstremt motiverte medarbeidere, for der har de virkelig fått til noe som ikke mange andre får til!

Tipper det handler mest om hvilken type mennesker som begynner i og blir værende i jobben.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 11:13   #951
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Det er jo ikke bare parkeringsselskapene, de kommunale parkeringsvaktene er like ille, og der er det vel hvertfall ikke bonus. Lettere å klage hos kommunen da.

Noen fikk bot utenfor huset mitt, parkeringsvakten hadde sett at de satt i bilen og snakket i telefonen, og kommet tilbake 20 min senere for å se om bilen sto der. Og vi bor på bøgda, så det er ikke sånn at han kunne gjort noe annet fornuftlig enn å vente i de 20 minuttene. Det ble klaget på grunnlag av utydelig skilting (de er ganske tydelige), men innvilget pga dust parkeringsvakt.

(Han hadde skrevet i boten at han var der to ganger, og kommunen mente han burde sagt fra den første gangen i stedet for å komme tilbake med bot.)

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 11:23   #952
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Hvorfor i alle dager har folk venner som faddere de har fryktelig lite kontakt med, og i tillegg har de flyttet ikke mindre 160 mil unna og tror da liksom at faddere skal følge opp barna? Jeg har såpass mye livserfaring at jeg vet at det ikke skjer. Hvorfor kan de ikke da bare velge noe besteforeldre eller tanter og onkler som faddere som vil ha masse kontakt med barna til tross for avstand. De har flust å ta av stor familie. Måtte bare ha det ut, for kan ikke si det til de det gjelder. jeg er bare bonusbestemor og blir sikkert ikke invitert så lenge de må ha liten dåp pga. korona, de vil heller ha stor fest senere. Men pga. fadderpar så kan de ikke ha alle de ekte besteforeldrene engang komme i en liten dåp. Når faren snakket om ene fadderen de hadde valgt så hadde han snakket med han sist i fjor sommer nå når han spurte nå om han ville være fadder. Skal vedde 99% sikkert at han kameraten aldri vil følge opp noe som helst.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 11:26   #953
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Vi fikk også bot en gang, vi hadde parkert på en grusplass uten oppmerkede plasser. Fikk bot for å ha parkert feil, klaget pga. ikke-eksisterende oppmerking, og fikk det innvilget uten noe mer om og men.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 11:29   #954
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvorfor i alle dager har folk venner som faddere de har fryktelig lite kontakt med, og i tillegg har de flyttet ikke mindre 160 mil unna og tror da liksom at faddere skal følge opp barna? Jeg har såpass mye livserfaring at jeg vet at det ikke skjer. Hvorfor kan de ikke da bare velge noe besteforeldre eller tanter og onkler som faddere som vil ha masse kontakt med barna til tross for avstand. De har flust å ta av stor familie. Måtte bare ha det ut, for kan ikke si det til de det gjelder. jeg er bare bonusbestemor og blir sikkert ikke invitert så lenge de må ha liten dåp pga. korona, de vil heller ha stor fest senere. Men pga. fadderpar så kan de ikke ha alle de ekte besteforeldrene engang komme i en liten dåp. Når faren snakket om ene fadderen de hadde valgt så hadde han snakket med han sist i fjor sommer nå når han spurte nå om han ville være fadder. Skal vedde 99% sikkert at han kameraten aldri vil følge opp noe som helst.

For noen handler faddervalget om å nettopp invitere til nærmere kontakt, med noen som ikke naturlig følger opp uansett. Mine barn har ikke faddere, men jeg er selv fadder til den ene nevøen min. Det endrer ingenting på relasjonen vår i det hele tatt. Jeg tar det som en ganske stor selvfølge at det samme gjelder for besteforeldre som er faddere.

Dersom jeg hadde vært fadder til et vennebarn, er det sannsynlig at jeg ville lagt i mer jobb for å få en selvstendig relasjon til barnet enn jeg ville med andre vennebarn. Jeg synes ikke det er så rart, men jeg skjønner jo at det er sårt dersom besteforeldre hadde forventet å få være faddere og særlig dersom faddervalget betyr at besteforeldrene ikke får komme i dåpen engang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 11:40   #955
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Nei alle kan synes forskjellig om faddervalg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor de gidder å velge noen som aldri kommer til å dra 160 mil for å besøke dem annet enn til dåpen. Men nå kan en jo ha en god relasjon på nettet også og via andre oppmerksomheter. Og de er sørpå en gang i året på sommeren og har stor familie de skal treffe i løpet av ferien i tillegg til venner. I år spanderte de å komme 2 uker når de har 8 uker sommerferie. De forventer at folk skal komme på besøk til dem, og det er også det jeg er litt irritert på. Men vi hadde i alle fall en kjempehyggelig påske med dem, men er veldig begrenset hvor mange feriedager jeg gidder å bruke på dem når vi har 6 barn til sammen mannen og jeg, og dette er bare ett av dem. Det er bare til mannen jeg kan si hva jeg mener om dette. De unge må jo få styre som de vil. Men det er med mange ting de har så urealistiske forventninger til andre. Gjelder ikke bare dette.


Sist redigert av Elisabet : 15-04-21 kl 11:47.
Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 12:25   #956
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

I dag vil jeg rett og slett gruffe over gubben .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 12:36   #957
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

IT-problemer, PMS, føkkings helt alene på jobb pga (sannsynligvis langtids-) sykemeldt kollega og sliiiiiiten.

Heldigvis er det sol og blå himmel.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 13:25   #958
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Sist høst søkte jeg på vernepleierstilling, og fikk den. Bare at den er altså ikke kodet som vernepleierstilling, men fagarbeiderstilling, og dermed vil det ikke automatisk følge at jeg får vernepleierlønn når jeg får autorisasjonen min. Og det ordner seg sikkert, men jeg blir sur av det hele. Det er ganske så typisk for denne kommunen å ha en rævva personalpolitikk og overhodet ikke legge til rette for kompetanseheving eller utdanning blant de ansatte. Jeg blir overhodet ikke fristet til å fortsette å jobbe her, egentlig.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 14:33   #959
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.182
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Mer morsomt enn gruff egentlig, men litt kjedelig og.
Hadde legetime 12:20 i dag, og i dag tidlig fikk jeg sms om at legen er syk, men han skulle ringe meg i løpet av dagen. Så da jeg har jeg sittet hjemme hele dagen og ventet, men ingen telefon.
Og så for 30 min siden fikk jeg melding fra han i Pasientpost med et spørsmål jeg ikke kan svare på fordi det ikke er noen svarfunksjon. Og legesenteret får heller ikke tak i ham fordi han er hjemme.

Enda godt det ikke var noe viktig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-04-21, 15:59   #960
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg har ikke før fått bilen ut av verksted etter utvidet service til 5000,- før jeg får innkalling til EU kontroll. Riktignok innen 30/6, men da har bilen fortsatt kun vært på veien i 3,5 år.
Og jeg som trodde gjerrigknark bil skulle være billig. Nå høyere veiavgift, servicer, kontroller og det med km stand 25 000. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no