Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-21, 11:11   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jeg bruker ikke parfyme, men vil gjerne ha litt lukt likevel. Men finner ingen parfyme som er lette nok. Jeg har brukt biotherm sine gule og hvit, og Elisabeth arden green tea, men har ikke funnet *den perfekte*. Til sammenligning er jeg veldig glad i tigi after party til å bruke i håret.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 11:36   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jeg synes den grønne serien til Rituals lukter godt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 11:41   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jeg liker veldig godt lukten i Nuxe-serien med «almond and orange flower petals».

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2162B7F3-49D3-4E17-A2FF-0BD42FE69C93.jpg (3,8 KB, 14 visninger)
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 17:25   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Den hvite til biotherm har vært min favoritt i 20-25 år
Eller guriland, enda lengre - jeg begynte da å bruke biotherm-deodoranten for 30 år siden, og rett etter bodylotion mener jeg å huske.

Den eneste som kommer i nærheten for meg er L´occitane sin med Verbena. Den finnes i en "vanlig" og en ny med Shea-butter men sistenevnte blir for heavy for meg. Det pleier også å dukke opp noen lettere bodylotion-er om sommeren med den lukten som er gode

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 18:07   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Den hvite Biothermen er også favoritten min, men jeg synes også at nesten alle Rituals lukter veldig godt. Favoritt der er sikkert den grønne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 18:36   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Den hvite til biotherm har vært min favoritt i 20-25 år
Eller guriland, enda lengre - jeg begynte da å bruke biotherm-deodoranten for 30 år siden, og rett etter bodylotion mener jeg å huske.

Den eneste som kommer i nærheten for meg er L´occitane sin med Verbena. Den finnes i en "vanlig" og en ny med Shea-butter men sistenevnte blir for heavy for meg. Det pleier også å dukke opp noen lettere bodylotion-er om sommeren med den lukten som er gode

Ja, Verbena-lukta liker jeg godt også! Bare så synd at den body lotionen ikke gir nok fuktighet for meg. Alt som lukter av shea butter, derimot, byr meg helt imot. Det er en veldig sterk og kvalmende lukt.

Jeg liker body butter med oliven fra Body Shop. (Den tilhørende dusjsåpa, derimot, brekker jeg meg nesten av. Bittelitt sensitiv, ja. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 20:59   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Biotherm sin har en veldig mild sitrusduft som er frisk og god uten å være «parfymert». Så de hadde den på Normal, også, men den er vel å få litt overalt. Husker den var sikkert tax-free-kjøp i vennegjengen før. Arvingen har også funnet fram til den helt uten hjelp av opphavet, har ikke brukt bodylotion de siste årene.

Verbena-produktene som nevnes over her er også veldig gode.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 21:04   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jeg har vært veldig glad i en body lotion fra Origins som dufter White Tea. Nå bruker jeg bodylotion fra Mary Kay som lukter friskt på sommer og et Bodybutter i fast form fra Lush på vinterstid.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 21:59   #9
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Biotherm lukter gammel dame på meg, mens Clarins body lotion lukter godt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 22:32   #10
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bodylotion som lukter veldig godt? Har deret tips?

Jeg liker denne fra Biotherm:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20210117_213228.jpg (85,3 KB, 3 visninger)
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no