Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine t-skjorter i merinoull

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-17, 16:57   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Fine t-skjorter i merinoull

Frossenpinne som jeg er, har jeg forelsket meg helt i kløfri merinoull. Trenger flere t-skjorter i merinoull, gjerne noen som ikke ser ut som treningstopper, da jeg gjerne bruker dem på jobb med en ullcardigan over.

Er glad i merker som Icebreaker og Mons Royale, men tar gjerne imot tips om noe som er billigere....

Noen som har sett noen fine?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 18:15   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Kjøpte en kjempefin fra McKinley i dag, nydelig rødfarge, og med v-hals. Fin pris, på tilbud til 199,-

Ellers har jeg stort sett Devold Breeze, i både t-shirt og singlet. Utrolig gode, og holder seg pene i vask.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 18:31   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Sparkjøp har en serie ulltøy som er gode. Jeg har topp med lang arm herfra. https://www.sparkjop.no/product/782046_l

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 19:00   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Devold Breeze er fin kvalitet ja, jeg liker også dem. Denne fra Bergans var også fin:
https://www.bergans.com/catalog/clot...-Wool-Lady-Tee


De fra Sparkjøp var jo nesten gratis Kan være verdt å sjekke ut - men er gjerne mer egnet som undertøy enn som t-skjorte?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 19:02   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Denne fra Devold var lekker (men dyr):

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 19:07   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Sparkjøp har en serie ulltøy som er gode. Jeg har topp med lang arm herfra. https://www.sparkjop.no/product/782046_l

Jeg har tynn singlet i ull/silke som jeg bruker under. Den er nok snart ti år gammel, fortsatt like fin.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 21:48   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Hva med Kari Traa Tikse? De er kanskje i overkant friske i fargene, men myk i kvaliteten, og burde være lette å finne til nedsatt pris rundt omkring.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 21:58   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Woolland har også noen ensfargete med V-hals som ser fine ut, i flere farger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 21:59   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Jeg har en tskjorte uten ermer (singlett med brede stropper lissm) fra Pierre Robert som er ganske ok. Og så har jeg en i ull/silke fra Gerts of Oslo som er nydelig

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 22:06   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hva med Kari Traa Tikse? De er kanskje i overkant friske i fargene, men myk i kvaliteten, og burde være lette å finne til nedsatt pris rundt omkring.

De er fine, og veldig gode og myke. Finner ikke farger jeg liker til nedsatt pris dessverre

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 22:08   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Wooland sine er fine ja - de må jeg sjekke ut
Pierre Robert er ok, men liker andre bedre (har et par singletter som jeg bruker under)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 22:15   #12
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Jeg har en fra safa (spar kjøp), med v-hals og t-skjorte ermer, blondekant i halsen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-17, 23:24   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Mannen har noen fra Devold som er OK, men han kjøpte dem på helgetilbud i nettbutikken til XXL. Bergans har også ull i tynn, myk kvalitet, men prisen er akkurat lik "alle andre". Pierre Robert virker litt mindre myke i kvaliteten enn de andre merkene.

Kan Aclima ha noe?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 00:39   #14
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mannen har noen fra Devold som er OK, men han kjøpte dem på helgetilbud i nettbutikken til XXL. Bergans har også ull i tynn, myk kvalitet, men prisen er akkurat lik "alle andre". Pierre Robert virker litt mindre myke i kvaliteten enn de andre merkene.

Kan Aclima ha noe?

Aclima har til herre i hvertfall, jeg kjøpte til svoger til jul.

Jeg har også ull/silke fra Spar Kjøp, og disse fra Pierre Robert, men de bruker jeg kun under andre topper, ikke alene under en cardigan.

Jeg har et par fra Bergans også, men favoritten er Devold Breeze. McKinleyen tror jeg også blir super, den skal testes i morgen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 08:16   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mannen har noen fra Devold som er OK, men han kjøpte dem på helgetilbud i nettbutikken til XXL. Bergans har også ull i tynn, myk kvalitet, men prisen er akkurat lik "alle andre". Pierre Robert virker litt mindre myke i kvaliteten enn de andre merkene.

Kan Aclima ha noe?

Aclima har nok, men da sikkert i samme prisklasse som Devold/Bergans. Skal se om jeg kan finne noen McKinley å sjekke ut på GMax.

Er nok bare å innse at merinoull er dyrt og følge med på nettet når det er tilbud.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 08:34   #16
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Pierre Robert har også teskjorter i ull som er gode.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 09:38   #17
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Apoteket har noen i ull/silke som er veldig myke og gode. De har nå fått den i en bergunder (?) farge, ikke bare hvit eller sort

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 13:11   #18
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Jeg ser at Stormberg har t-skjorter i ull til dame til 299, i to ulike lilla/burgunderaktige farger med partier i en lysere farge. De heter Grotli.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-17, 13:24   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine t-skjorter i merinoull

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg ser at Stormberg har t-skjorter i ull til dame til 299, i to ulike lilla/burgunderaktige farger med partier i en lysere farge. De heter Grotli.

De var rimelige Må at en tur innom neste gang jeg går forbi en Stormberg butikk og kjenne på kvaliteten. Ikke all ull er like myk :kresen:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no