Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone 4

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-10, 22:25   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

iPhone 4

Jeg har mottatt min nye telefon i posten og har noen spørsmål.

Jeg har fått to simkort - et vanlig, tror jeg og et mikrosim. Why? begge fra Telenor. Jeg anter det er mikrosimkortet som fulgte med telefonen som skal brukes?

Jeg bruker fremdeles min gamle telefon med mitt gamle simkort fra Tele 2. Når slutter dette å virke da? Og når begynner det nye å virke? jeg har ikke fått noe brev om dette.

Nettbutikk er kanskje ikke så lurt når man ikke aner hva man driver med.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 23:35   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4

Det er mikrosimkortet du skal bruke. Hvis du vil fortsette å bruke tele 2 må du nok få et nytt fra de, tror jeg? Mitt vanlige sluttet å virke når de aktiverte mikrosimkortet, men de var begge fra telenor, og det ble gjort i butikken, så jeg aner ikke hvordan de aktiverte det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 00:00   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4

Jeg var med Fløyel og kjøpte telefon idag, og den unge kjekke mannen i telefonavdelingen forklarte at hun fikk ett simkort til telefonen og ett hun kunne bruke til mobilt bredbånd. Det var også telenor. Det var snakk om en mobilt bredbånd-dings man kunne putte simkortet inn i, og så gikk bruken på samme kvote som på telefonen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 00:01   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4

Ellers bruker det å ta ca 2 uker før nytt simkort er aktivert, man bruker å få en sms med beskjed om aktiveringstidspunkt. Eller om det var brev. Man får beskjed i hvertfall.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 07:32   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4

Fant dato i et av brevene. Takk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no