Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 21:31   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Når jeg viser bilder på nett, pleier jeg kopiere lenke fra Fotoknudsen (høyreklikker på bildet, og finner adressen på egenskaper). Nå har Fotoknudsen nye sider, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjøre noe tilsvarende - den adressen jeg nå finner vil ikke vise noe bilde.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:49   #2
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Arg ja, har ikke fått det til jeg heller. Fant en link nederst på siden som sendte meg til "Gamle Fotoknudsen" så jeg fikk fikset det på den måten, men det må da gå an på den nye også.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:50   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Arg ja, har ikke fått det til jeg heller. Fant en link nederst på siden som sendte meg til "Gamle Fotoknudsen" så jeg fikk fikset det på den måten, men det må da gå an på den nye også.

Jeg spurte et annet sted, og de mener også at man må inn på Gamle Fotoknudsen. Så da ble det sånn for meg nå i alle fall.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:10   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Kan du ikke bare høyreklikke og velge "kopiere bildenettadresse"?

Test



Det funker i allefall her.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:16   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Kan du ikke bare høyreklikke og velge "kopiere bildenettadresse"?

Test



Det funker i allefall her.

Nei, jeg ser ikke bildet ditt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 22:26   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vise bilder man har lagt ut på nye Fotoknudsen

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nei, jeg ser ikke bildet ditt.


Hmm, jeg ser det. Men det teller jo ikke. Nei, da vet jeg sannelig ikke.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no