Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-13, 22:38   #21
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg vil ingen plasser der det potensielt kan finnes slanger. Og det utelukker jo en hel del plasser, for å si det mildt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:41   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg kommer ikke til å dra til Prekestolen eller Kjerag, nei. 4. etg er høyt. Det holder i grunnen med å stå på pulten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:42   #23
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg tar ikke ungene med på cruise, og de får heller ikke lov å gå ut på dekk når vi tar Kielferga. Jeg får noen skrekkelige bilder i hodet av unger som faller utenfor rekkverket. Jeg er klar over at sånt egentlig ikke skjer, men da jeg vokste opp var det en dame i nabolaget som forsvant på båt.



Har de samme skrekkbildene! Kommer heller ikke til å gå nær Vøringsfossen, eller andre fosser for den saks skyld. Livredd for at ungene skal skli utfor kanten.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:56   #24
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg finnes ikke redd for høyder så feriens første stopp blir her http://www.aktivitetspark.no/, har ett veddemål på gang med mannen om hvem som tør dette mens vi er der.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RXk1IS6UDvU


Tyrkia skal jeg ikke tilbake til.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 22:59   #25
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg finnes ikke redd for høyder så feriens første stopp blir her http://www.aktivitetspark.no/, har ett veddemål på gang med mannen om hvem som tør dette mens vi er der.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RXk1IS6UDvU


Tyrkia skal jeg ikke tilbake til.


__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:03   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg har også skikkelig høydeskrekk, bare å se det bildet av han fyren på kjeragbolten gjør meg småaggressiv . Det utgår m.a.o. å dingle med beina på prekestolen eller hoppe fra det ene til det andre hornet på den der Svolværgeita og tilsvarende feriemål. Jeg dør litt bare jeg tenker på det.


Også er jeg sikkert litt motstrøms, men jeg kan virkelig ikke tenke meg å dra på ferie til Thailand.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:05   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg ikke spesielt fristet av Thailand jeg heller. Hvis jeg først har kommet så langt, så må jeg nesten videre til Australia.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:09   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg kommer aldri, noensinne, frivillig til å utsette meg sjøl for noen av stedene i hovedinnlegget.

Og sånn bortsett fra det, tror jeg og at jeg snarere vil dø av skrekk her og nå, enn å dø av skrekk i en eller annen tropisk jungel, hvor jeg kan treffe på giftige edderkopper, slemme slanger og andre mindre hyggelige kryp.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:13   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Det er ikke skummelt å gå til Kjerag!! Man går ikke langs noen stup. Det er kun bolten som er skummel. Og jeg har virkelig høydeskrekk altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:15   #30
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg finnes ikke redd for høyder så feriens første stopp blir her http://www.aktivitetspark.no/, har ett veddemål på gang med mannen om hvem som tør dette mens vi er der.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RXk1IS6UDvU


Tyrkia skal jeg ikke tilbake til.

Vi er visst ganske like vi to!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:27   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Tror ikke jeg blir å reise noen plasser med ekstreme temperaturer, og hvis jeg må velge mellom kaldt og varmt, så velger jeg vekk varmt. Ville ha fått store problemer i en ørken.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:45   #32
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av Siwa, her.

Stiller meg i kø for å slippe plassene i HI.

Samme her

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 23:50   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg vil ikke til Nord-Korea, Kongo, Syria eller Iran. I allefall for øyeblikket.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:06   #34
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Bortsett fra de opplagte urolige plassene i verden vil jeg ikke til Egypt eller Tyrkia. Frister meg ikke. Australia og Thailand står høyt opp på lista, Vietnam også. Høye fjell utgår, men mest fordi jeg er lat.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:11   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Preikestolen og Kjerag er på listen over steder jeg gjerne vil besøke.

Jeg tror jeg aldri kommer til å reise til Tyrkia, det frister lite. Mest pga at halve nabolaget reiser dit, og ellers frister det jeg har lest om landet meg lite. Frankrike frister heller ikke, bortsett fra muligens Paris.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:13   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg har alltid sagt det samme om Tyrkia, men ble frelst etter en oktobertur dit. Har vært der tre ganger i oktober. Ingen folk, nydelig mat og nydelig vær. Men jeg drar ikke til Side igjen. Skrekkelig sted.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 00:15   #37
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg unngår alle severdigheter med trange rom eller mulighet for å få klaustrofobi. Det inkluderer dryppsteinsgrotter og andre ting under bakken (f.eks de trange og lange gangene som Viet-cong gravde ut under Vietnamkrigen). Jeg fristes heller ikke av steder med stor fattigdom eller nød. Jeg klarer liksom ikke overse følelsen av å være riking på utflukt for å "see how the other half lives"...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 01:01   #38
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg elsker å gå turer, både i skog og fjell. Men det er noen steder jeg aldri i verden kommer til å reise til.

Bla til Prekestolen... Jeg hadde vært så livredd for å falle ned eller for at en av de jeg reiste med skulle falle ned. Selv om vi hadde holdt oss langt fra kanten hadde jeg hatt helt panikk.

Kommer heller ikke til å dra til Kjerag for å stå på steinen slik som her:



Kommer sikkert på flere steder etterhvert.

Det bildet fikk det til å kile ekkelt i magen.. Skal aldri høyere opp enn jeg kan hopp ned, det vil vel si ca halvmeter'n.. Har ei venninne som absolutt skal ha meg med på fjelltur, fordi hun tror det skal kunne kurere høydeskrekken min...

Altså; Jeg skal ikke opp i høyden, annet enn i et og annet fly!

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 01:10   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Jeg vil ikke til Tyrkia av prinsipielle grunner. Jeg tviler ikke på at det er fint der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-13, 01:33   #40
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen steder dere IKKE kommer til å reise?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.


Også er jeg sikkert litt motstrøms, men jeg kan virkelig ikke tenke meg å dra på ferie til Thailand.

Jeg skal ikke si at jeg aldri skal dit, men det er ikke noe spesielt ønske jeg har. Jeg forbinder det med mygg og sexhandel.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no