Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

T-skjorten til Per Sandberg :(

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-15, 10:12   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

jeg forvillet meg inn i et kommentarfelt som er bugnende fullt av folk som sier "det er jo bare en T-skjorte - se på all dritten Jens gjorde i løpet av 8 år." Og "alltid må folk mobbe FrP" og "han tør å si det alle de andre ikke tør men egentlig mener". Jeg blir helt satt ut over at det er folk jeg møter til daglig som har sånne holdninger. For det må det jo være.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:13   #42
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

:klask: vel på den ene side tenker jeg et hemmelig- yeyh ingen nogenlunde fungerende mennesker kan da finne på å stemme på et slikt parti:naiv: samtidig tenker jeg at det snart er på tide å beskytte mannen fra seg selv:iddjåt:

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:13   #43
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Hallo! Et landsmøte i parti som har regjeringsmakt. Det var nok flust av journalister der.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De er og blir cowboyer. Per Sandberg visste kanskje ikke at det ville være journalister tilstede og fange opp dette og tok på seg t-skjorten for å være morsom, men jeg sliter veldig med å skjønne humoren hans. :dust:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:14   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Og klart det er journalister på et landsmøte! Og klart at ledelsen i et parti er fullstendig klar over det. Hvis man googler bilder fra landsmøter rundt om, ser man også at T-skjorte ikke akkurat er vanlig kleskode på slike samlinger, uavhengig av parti.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:16   #45
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det er vondt. Og leit. Og noe inni meg tenker at det var bra han gjorde dette, så folk kan få øynene opp i forhold til hvem de har med å gjøre.

Det er ikke første gang Sandberg (eller T-G for den saks skyld) viser partiets sanne ansikt. Folk stemmer allikevel på partiet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:25   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hallo! Et landsmøte i parti som har regjeringsmakt. Det var nok flust av journalister der.

Men tror du PS er smart nok til å skjønne det?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:29   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men tror du PS er smart nok til å skjønne det?

Ja, han er en politiker med lang, lang erfaring. Landsmøtene kan i stor grad sees på som en pressekonferanse. De blir alltid dekket av presse, ofte de tyngste politiske kommentatorene og noen aviser tror jeg også har live videodekning. Dette er ikke en glipp altså. Per Sandberg er smålig og kjip, men han er ikke dum.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:30   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det er ikke første gang Sandberg (eller T-G for den saks skyld) viser partiets sanne ansikt. Folk stemmer allikevel på partiet.

Ja, det er sant, men jeg håper jo at jo mer dritt det kommer, jo flere vil ta avstand. Idioter vil det alltid finnes, men jeg håper jo at de fleste som har stemt FrP bare er uvitende.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:33   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det er sant, men jeg håper jo at jo mer dritt det kommer, jo flere vil ta avstand. Idioter vil det alltid finnes, men jeg håper jo at de fleste som har stemt FrP bare er uvitende.

Jo, det er nok mange av dem. Og noen blir nok sjokka av dette, mens andre tror jeg heller faller av når de ser at lavtlønte slett ikke tjente på å få Frp i regjering, veiene ble ikke bedre og bompengene forsvant ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:36   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

... og der kom det. Ingen anger for å ha "tråkket feil". Her er det han som er offeret.

http://www.dagbladet.no/2015/05/05/n...berg/39017994/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:38   #51
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

helt klart ingen tilfeldighet nei. Jeg ramlet innom et kommentarfelt i dag, det burde jeg aldri gjort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:38   #52
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Torbjørn Røe Isaksen er høyt ute på Twitter i dag og forsvarer ham. Det må jeg tilstå skuffer meg. Han mener det er tilfeldig og at det "bare er en t-skjorte". Right.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:42   #53
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

De kommentarfeltene er nesten det verste, synes jeg. Per Sandberg er én idiot, liksom, men at det går mange mennesker med motbydelige holdninger løse rundt i landet, det synes jeg er veldig trist og veldig skremmende.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:46   #54
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Torbjørn Røe Isaksen er høyt ute på Twitter i dag og forsvarer ham. Det må jeg tilstå skuffer meg. Han mener det er tilfeldig og at det "bare er en t-skjorte". Right.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:51   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror ikke de bruker kommunikasjonsrådgivere i forbindelse med landsmøter, men jeg synes det er utrolig at ingen går ut og legger seg langflate.

Selvsagt er FrPs kommunikasjonsrådgivere engasjert i landsmøtet. Det er jo en av de viktigste dagene i året for dem.

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Og virker som om folk tror at kommunikasjonsrådgivere kan bestemme det meste når det gjelder politikere. Det kan de altså ikke. De gir nok råd, men politikere tar sine selvstendige valg. Og ettersom jeg har skjønt, så er FrP-ere i regjering spesielt selvgående og spør mye mindre om råd både fra kommunikasjonsrådgivere eller andre byråkrater som står til tjeneste.
På et landsmøte blir nok rådgivere brukt i svært liten grad.

Det tror jeg nok godt kan stemme, men de kan gi råd, og en politiker kan ta i mot rådet eller ikke. Du kan være ganske sikker på at dersom Erna Solberg hadde stilt på et tilsvarende møte med en tilsvarende tabbe i antrekket, så hadde hun fått beskjed, og hun hadde ganske sikkert rasket på seg en annen topp på flekken. Jeg blir veldig overrasket dersom den tskjorten har gått upåaktet hen før møtet, og hvis det faktisk var en glipp, så kunne han bare ha skiftet. Og siden han ikke skiftet, og heller ikke beklager i ettertid, så antar jeg at det var helt bevisst.

Men for alt jeg vet kan jo tskjorten være plukket ut til ham av en kommunikasjonsrådgiver også; jeg skal ikke hevde å skjønne meg på hvordan FrPs kommunikasjonsavdeling arbeider.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De er og blir cowboyer. Per Sandberg visste kanskje ikke at det ville være journalister tilstede og fange opp dette og tok på seg t-skjorten for å være morsom, men jeg sliter veldig med å skjønne humoren hans. :dust:

Selvsagt visst han at det kom til å være journalister til stede. Det er jo en del av hensikten med et landsmøte: å sørge for at det er flest mulig journalister til stede og prøve å oppnå mest og best mulig pressedekning.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:55   #56
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Torbjørn Røe Isaksen er høyt ute på Twitter i dag og forsvarer ham. Det må jeg tilstå skuffer meg. Han mener det er tilfeldig og at det "bare er en t-skjorte". Right.

Hvis Per Sandberg virkelig er så dum, har han ingenting i en partiledelse å gjøre. Virkelig.

Og jeg tror ikke et øyeblikk at han er så dum, altså. Tilfeldig med en slik T-skjorte på en dag de diskuterte flyktninger? Hvor dum tror han at folk er?

Man kan ikke gjøre generaltabbe på generaltabbe og forvente at "stakkarsmegjegersåmisfortstått"-kortet skal kunne brukes igjen og igjen. Folk flest er ikke så teite. Bare i underkant av 10% av folk flest er så teite, faktisk.

Og så tenker jeg at hverken den jevne Høyre-, Ventre- eller KrF-velger har allverdens toleranse for slik oppførsel, så jeg vil tro at Torbjørn Røe Isaksen burde ligge lavere i terrenget.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:56   #57
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Og hvor dum tror vi at Sanberg er? Dette er jo akkurat det han ønsker - å skrape med seg det som er av brungrums der ute.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:58   #58
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg synes i grunnen Per Sandbergs FB-kommentar sier det meste, snakker om å være blant sine egne: (sitat hentet fra db.no).


Sandberg selv skriver imidlertid at ingen reagerte på T-skjorta.

«Ingen, absolutt ingen kommenterte T-trøyen på Landsmøtet, ikke følte Siv eller andre i ledelsen ubehag heller, hundrevis av mennesker, delegater, journalister. Titalls intervju, flere innlegg fra talerstolen, absolutt ingen kommentar, fra noen.»

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:59   #59
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg synes i grunnen Per Sandbergs FB-kommentar sier det meste, snakker om å være blant sine egne: (sitat hentet fra db.no).


Sandberg selv skriver imidlertid at ingen reagerte på T-skjorta.

«Ingen, absolutt ingen kommenterte T-trøyen på Landsmøtet, ikke følte Siv eller andre i ledelsen ubehag heller, hundrevis av mennesker, delegater, journalister. Titalls intervju, flere innlegg fra talerstolen, absolutt ingen kommentar, fra noen.»

Næææh, pussig det, du!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 11:04   #60
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: T-skjorten til Per Sandberg :(

Jeg synes Røe Isaksen viser overraskende dårlig dømmekraft. Jeg er nesten mer overrasket over det enn av Sandbergs valg av t-skjorte. Sistnevnte har alltid vært en ubehøvlet klovn i mitt hode. At han i tillegg viser seg å være direkte ondskapsfull trodde jeg faktisk ikke. Det er rett og slett ikke til å tro at det går an.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no