Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Olivier & co og Olivenlunden 1830

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-17, 15:26   #1
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Olivier & co og Olivenlunden 1830

Plutselig ser jeg at alle Olivier & co butikker har blitt Olivenlunden 1830, mens O&Co på nett sier at de jobber på spreng for å åpne en butikk og at de i mellomtiden har nettbutikk. Noen som vet hva som har skjedd her?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:28   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Nei, jeg stusset selv. Jeg var innom Oliviers rett før de gjorde om, og da sa de virkelig ingenting. De sa at de pusset opp, at det var salg på sesongvarer, og snart ville de nye varene komme inn. Ingenting om rebrandig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:28   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

En ekstra googling så fant jeg ut av det selv, gitt. Og da høres det ut til at det er Olivenlunden som bør få en sjanse, og ikke nødvendigvis nettbuttiken til O&Co. http://retailhandel.com/olivenlunden-oliviers/

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:29   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, jeg stusset selv. Jeg var innom Oliviers rett før de gjorde om, og da sa de virkelig ingenting. De sa at de pusset opp, at det var salg på sesongvarer, og snart ville de nye varene komme inn. Ingenting om rebrandig.

Denne har da kommet veldig raskt, i retail øyemed? Det er da vitterlig ikke lenge siden de fortsatt het O&Co?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:31   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Nei, det het O&co virkelig bare dager før. Men min favorittfranskmann er tydeligvis fremdeles med, så da er jeg det også. Uten ham hadde jeg sikkert boykottet!
https://www.facebook.com/olivenlunde...4964250984430/

Om jeg følger facebooksiden deres, å gikk det på seks dager. 11. februar var jeg innom i relativt tom butikk som het Oliviers, uken etter het den Olivenlunden. Nå er jeg skikkelig nysgjerrig på hva som har skjedd.Har de ansatte gjort opprør og startet egen kjede? Har en annen kjede kjøpt ut Oliviers fra folka som driver både den, Palais des thes og den franske hudkremsjappa? Olivenoljer fra 1830? Har jo aldr hørt om dem før! Rebranding? NYSGJERRIG!

Save
Save
Save

__________________


Sist redigert av Tallulah : 21-02-17 kl 15:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:34   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

De het Oliver og co før jul i alle fall. Kjøper gjerne fra Olivenlunden fra nå av.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:36   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Oh, jeg fant! http://retailhandel.com/olivenlunden-oliviers/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:50   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Du kunne bare klikka på linken til Palmen, det er samme side.

Så dumt at jeg ikke fikk med meg salget, jeg så bare tom butikk i forrige uke og i går var den full. Blinde meg la ikke merke til at navnet var nytt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:57   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Sånn er det her i byen også. Irriterer meg grenseløst for at jeg ikke gikk inn for å hamstre opp det jeg bruker en del av. (balsamico med pepper f.eks) da det var salg.

Var der i mellomjula og så salget da -men tenkte ikke på annet enn "nyttårssalg".

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 16:00   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du kunne bare klikka på linken til Palmen, det er samme side.

OMG. Jeg så den ikke!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 16:01   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Men favorittfranskmann og mindre norsk kjede skal absolutt få en sjans.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 17:06   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men favorittfranskmann og mindre norsk kjede skal absolutt få en sjans.


Jeg kjenner ikke favorittfranskmannen din, men er helt enig i tankegangen om at en mindre norsk kjede skal få en sjans. VIrker som de har peiling også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 17:15   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Han er verdt en tur innom avdelingen på Løkka. Bare spør Hyacinth!

Han jobbet på Hotel Havanna da det startet, og ble etterhvert daglig leder (tror jeg) for Oliviers ved Olav Ryes plass. Eksepsjonelt hyggelig, og med sterk fransk aksent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 19:18   #14
LaDolceVita
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2017
Innlegg: 3
LaDolceVita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Hei, jeg er ny her - men kan svare dere utfyllende om det som har skjedd rundt Oliviers & Co vs. Olivenlunden 1830 :-)

Oliviers & Co ble startet i Provence av Olivier Baussand i 1996. Han startet også bl.a L'occitane. 2 norske kamerater - Erik Engebrektson og Per Axel Prytz ble kjent med Olivier og ville starte avdeling hjemme i Norge. Morselskapet ble hetende Olivenlunden, butikken ble Oliviers & Co og åpnet i 2001. Etterhvert ble det 12 butikker i og rundt Oslo, i tillegg til Bergen, Trondheim og Tromsø. De startet også L'occitane og Palais des thes.
Etter noen år selger Olivier Baussand konseptet til sin onkel Albert Baussand som driver sin egen lille olivenlund. Albert døde før jul 2015. Han hadde ingen barn som kunne ta over Oliviers & Co, så kjeden blir solgt til en fransk IT-mann.

Olivenlunden fornyet ikke kontrakten med Oliviers & Co. De ønsket seg tilbake til det å kunne ha kontakt med olivenbøndene/andre produsenter. Med 2 ledd mindre har de større kontroll på renheten i varene, ikke tilsatt konserv.midler, fargestoffer, men rene varer og større mengde økologiske produkter m.m.
Så Olivenlunden søkte opp sin gamle venn Olivier Baussand som nå driver Maison Bremond 1830. Begge parter ønsker seg tilbake til det ekte, det som var grunntanken i "gamle" dager.
Så 16. februar ble alle Oliviers & Co butikkene til Olivenlunden1830.
Det er de samme kameratene fra 2001 som driver i dag. Det er de samme ansatte i butikkene rundt omkring - med de samme fagkunnskapene som før, om ikke ennå dyktigere :-)
De kjente smakene fra Oliviers & Co er der, bare renere, bedre og i ny innpakning.
Favorittfranskmannen på Løkka heter også Olivier og er butikksjef. (Han har ingen sammenheng med Olivier Baussand eller konseptet Oliviers & Co og gjøre :-) det er et vanlig fransk guttenavn)
Butikkene til Olivenlunden 1830 fortjener sannelig en sjanse eller to. De går jo fra et velrenomert og godt innarbeid merke til noe ukjent her i Norge.

LaDolceVita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 20:42   #15
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Opprinnelig lagt inn av LaDolceVita, her.

Hei, jeg er ny her - men kan svare dere utfyllende om det som har skjedd rundt Oliviers & Co vs. Olivenlunden 1830 :-)

Oliviers & Co ble startet i Provence av Olivier Baussand i 1996. Han startet også bl.a L'occitane. 2 norske kamerater - Erik Engebrektson og Per Axel Prytz ble kjent med Olivier og ville starte avdeling hjemme i Norge. Morselskapet ble hetende Olivenlunden, butikken ble Oliviers & Co og åpnet i 2001. Etterhvert ble det 12 butikker i og rundt Oslo, i tillegg til Bergen, Trondheim og Tromsø. De startet også L'occitane og Palais des thes.
Etter noen år selger Olivier Baussand konseptet til sin onkel Albert Baussand som driver sin egen lille olivenlund. Albert døde før jul 2015. Han hadde ingen barn som kunne ta over Oliviers & Co, så kjeden blir solgt til en fransk IT-mann.

Olivenlunden fornyet ikke kontrakten med Oliviers & Co. De ønsket seg tilbake til det å kunne ha kontakt med olivenbøndene/andre produsenter. Med 2 ledd mindre har de større kontroll på renheten i varene, ikke tilsatt konserv.midler, fargestoffer, men rene varer og større mengde økologiske produkter m.m.
Så Olivenlunden søkte opp sin gamle venn Olivier Baussand som nå driver Maison Bremond 1830. Begge parter ønsker seg tilbake til det ekte, det som var grunntanken i "gamle" dager.
Så 16. februar ble alle Oliviers & Co butikkene til Olivenlunden1830.
Det er de samme kameratene fra 2001 som driver i dag. Det er de samme ansatte i butikkene rundt omkring - med de samme fagkunnskapene som før, om ikke ennå dyktigere :-)
De kjente smakene fra Oliviers & Co er der, bare renere, bedre og i ny innpakning.
Favorittfranskmannen på Løkka heter også Olivier og er butikksjef. (Han har ingen sammenheng med Olivier Baussand eller konseptet Oliviers & Co og gjøre :-) det er et vanlig fransk guttenavn)
Butikkene til Olivenlunden 1830 fortjener sannelig en sjanse eller to. De går jo fra et velrenomert og godt innarbeid merke til noe ukjent her i Norge.


Fint å høre hele historien, høres ut som du kan den fra innsiden!

Skal definitivt gi Olivenlunden en sjanse. Jeg ser at Olivier & co er hissige på nettbutikk men jeg liker som sagt de små norske kjedene og om produktene er de samme eller bedre blir det bra.

Velkommen til FP forresten, det er et bra sted for mye mer enn olivenolje! Håper du blir!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 20:44   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Skal absolutt gi dem en sjanse! I likhet med Palmen liker jeg mindre, norske kjeder, og det høres ut som ekspertisen vil sørge for at kvaliteten blir bra!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 20:55   #17
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han er verdt en tur innom avdelingen på Løkka. Bare spør Hyacinth!

Han jobbet på Hotel Havanna da det startet, og ble etterhvert daglig leder (tror jeg) for Oliviers ved Olav Ryes plass. Eksepsjonelt hyggelig, og med sterk fransk aksent.

Han er fantastisk!

Og han vant hjertet mitt for alltid (vel, han hadde vel i grunnen vunnet det fra før av) da jeg møtte på ham noen år etter at vi hadde flyttet fra løkka; han stoppet meg på gata og lurte på hvor jeg hadde blitt av. Sukk.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-17, 23:40   #18
LaDolceVita
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2017
Innlegg: 3
LaDolceVita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Skjønner godt at du tapte hjertet ditt til franskmannen, Ruslebiffen. OG at han kjente deg igjen og lurte på hvor du hadde blitt av - det er bare sånn han er :-)

Det som er fint med Olivenlunden, er at produktene koster det samme (noen mindre!) enn Oliviers & Co sine.
Og så har de fått langt flere balsamicoeddiker enn det de hadde før.
Jeg har lagt min elsk på balsamico med fersken og aprikos :-D

Apropos olivenolje - supert å bruke extra virgin med god kvalitet i barnemat når småttisen er 6 mnd og oppover.

LaDolceVita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 00:29   #19
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Også virker ikke du subjektiv i det hele tatt, LaDolceVita.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-17, 04:20   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Olivier & co og Olivenlunden 1830

Husk at reklame ikke er lov her, Dolce.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no