Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-katalogen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 18:01   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

IKEA-katalogen

Jeg har ennå ikke fått den. Betyr det at løpet er kjørt? Den er tapt for evig og alltid? At postbudet har stukket av med den? At helten har bestukket ham?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 18:14   #2
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: IKEA-katalogen

http://www.ikea.com/ms/no_NO/virtual...atalogues.html

Her har du online-versjonen. Og gaar du et steg "back", saa kan du ogaa bestille den til din postkasse, saa naa kan du toerke taarene

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 18:22   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Dere har ikke sånn "Reklame? Nei takk!" klistremerke på postkassen? Den holder ihvertfall IKEA-katalogen unna vår postkasse

Postvesenet må jo forstå at det er forskjell på reklamedritt og THE IKEA-katalog vel???

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:00   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Får den heller ikke pga av reklame-nei-takk lappen. Fatter heller ikke at posten ikke skjønner forskjell på Viktig Informasjon og Teit Reklame.
(Men dynge ned dørmatta vår med reklame, det gjør de )

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:37   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Jeg synes IKEA katalogen var skuffende denne gangen jeg... *skuffet*

Men hadde selvfølgelig blitt skuffet dersom den ikke hadde kommet i posten i det hele tatt

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:47   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

IKEA-katalogen er en av grunnene til at jeg ikke har en sånn "Nei til reklame"-lapp på postkassen. Jeg vil ha papirutgaven !

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 19:49   #7
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Her i byen har alle mine naboer fått katalogen, men ikke jeg..Mystisk!

Har måttet bestille den

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:26   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Det er nok ikke håp for deg, dessverre. Vi har vel hatt katalogen et par måneder allerede, så det kommer nok ikke noe i postkassa di nå. Du må nok bite i det sure eplet, og smugle med deg en sånn med LÅNEKATALOG-klistremerke over hele forsiden neste gang du er på IKEA.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:42   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Skynd deg og bestill en katalog, Safran. Ikea-katalogen kan man ikke klare seg uten!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:44   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Den har jeg aldri sett, men så bor jeg vel på feil kant av landet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:46   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Ikea katalogen har vi hatt her en god stund.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:03   #12
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

IKEA-katalogen er en av grunnene til at jeg ikke har en sånn "Nei til reklame"-lapp på postkassen. Jeg vil ha papirutgaven !

Det er grunnen til at jeg klistrer en lapp over "Nei til reklame"-lappen min akkurat den uka i august.

Forøvrig synes jeg heller ikke årets katalog er spesielt bra, foruten den fine oversikten de har laget bakerst. Men klare meg uten, nei det kan jeg ikke ...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:06   #13
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Vi har ingen lapp, vi får all reklame, vi har alltid fått IKEA katalogen før, men har vi fått den i år : NIKS.
Kanskje de bare har sendt den til noen få i år? Vi har også prøvd å bestille den i ettertid, men har heller ikke fått den da.
Lurer på om postbudet kanskje samler på Ikea kataloger jeg.
Kjenner jeg begynner å bli ganske desperat, så jeg må nok ut å stjeeeele en lånekatalog snart.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:13   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Har heller ikke fått Katalogen i år. Sikkert den banden som stjeler folks regninger fra postkassene og forfalsker de som har tatt den...

Måtte desverre en tur på Ikea og hente en selv

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:16   #15
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen

De har nok sendt alle til Tromsø-distriktet i år etter det massive kravet herfra om å få Ikea til landsdelen. De tjener grovt på at vi går amokk med bestillingslistene.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:31   #16
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Husker dere gærne nordlendingene, ja. Jobbet på IKEA Bergen den gangen de hadde ansvaret for hele midt- og nord-Norge også. (Før Trondheim fikk IKEA, altså.)

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:58   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er nok ikke håp for deg, dessverre. Vi har vel hatt katalogen et par måneder allerede, så det kommer nok ikke noe i postkassa di nå. Du må nok bite i det sure eplet, og smugle med deg en sånn med LÅNEKATALOG-klistremerke over hele forsiden neste gang du er på IKEA.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:01   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Nå har jeg bestilt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:03   #19
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Hvis de ignorerer deg og det ikke kommer en katalog kan du få komme å se i min (jeg kan til og med servere deg en whisky).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 00:03   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.297
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-katalogen

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvis de ignorerer deg og det ikke kommer en katalog kan du få komme å se i min (jeg kan til og med servere deg en whisky).

Åh!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no