Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vaskeromsproblematikk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 19:50   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskeromsproblematikk

Jeg lurer veldig på om det er mulig å få gjort "noe" med vaskerommet, uten at det trenger å koste så mye. Rommet ligger under trappen og den delen som har full takhøyde er ca. 3 kvm stort, den ene veggen ligger under trappen og rommer varmtvannstank, tørketrommel og vaskemaskin. Det er lysebrunt belegg på gulvet og gusjegule vegger. Jeg har veldig lyst til å flislegge, men mannen syns det blir litt mye jobb i et rom som ikke kommer til å bli brukt til annet enn klesvask.

Opprinnelig hadde jeg planer om å gjøre det om til et bad nr. 2, men jeg tror det kan bli vanskelig å få til.

Er det noen som har gode tips til hva som kan gjøres, evt. spreke farger som kan være fint i et slikt rom? Sånn som det ser ut nå er det bare trist...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 00:31   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskeromsproblematikk

Hva med å legge nytt gulvbelegg som har flisemønster og male veggene i litt friske farger?
Det går fort og er ikke s kostbart.

Skjønner at du gjerne vil frsiek opp fargene, men er enig med mannen din at å legge mye penger i et vaskerom er litt unødvendig.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 00:44   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskeromsproblematikk

Legg ett fargerikt Forbogulvbelegg på gulvet, mal veggene lyse/hvite.
Skru opp hyller eller skap, er det plass; skru opp en benkeplate over vaskemaskinene og tørketrommelen. Den er gull verdt når det skal brettes og ryddes i klær.





gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 09:04   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskeromsproblematikk

Det øverste gulvet var fint, gullet. Og jeg ser også at jeg utelot litt vesentlig informasjon. Det står også et toalett på vaskerommet, hvilket er en av årsakene til at jeg vurderte om det er mulig å gjøre det om til bad. Hvordan er det eventuelt å legge gulv rund toalett? Jeg antar at jeg kanskje må ha inn en rørlegger?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 19:25   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskeromsproblematikk

Får ta med at jeg er alt annet en rørlegger, men vi la fliser under doen og det var ikke noe problem.
Løftet vekk doen, flisla og satt på plass doen igjen. Rørene blei sikekrt skjøtet eller ett eller annet. Ikke var det rørlegger som fikset noe heller.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 09:07   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskeromsproblematikk

Hm. Mulig at jeg rett og slett huker inn ”handyman” svoger til å hjelpe oss å bytte/legge nytt. Så da er spørsmålet – forslag til farger/belegg. Jeg kunne godt tenke meg noe sprekt, som jeg ikke går lei over tid. Kanskje litt freshe turkise farger? Forslag?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no