Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 21:12   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Jeg har tenkt å kjøpe en parfyme eller et annet velværeprodukt i julegave til min tante som er 62 år. Mannen min skal handle på Tax free for meg, så nå må jeg finne ut hva han skal kjøpe.

Noen som har tips til parfyme sånne eldre... ikke spesielt hippe damer liker?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 23:26   #2
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Chanel No. 5. Funker også til damer på 72.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 00:40   #3
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Folk er veldig forskjellig, hva en person syns er hipt og kult vil variere og er høyst diskutabelt. Jeg husker min grand tante prøve med glede helt nye parfymer, deodoranter og dusjsåper fra kjente motehus og designere. Hun likte også klassikere og forsøkte seg frem med både rimeligere og litt dyrere saker. Hun ble 90 år og var på ingen måte krampekul i noen retning; heller nøysom og brukte ikke så ofte mye penger på seg selv. Jeg husker en fin gaveeske fra L'Occitane slo an (Tee Vert) og en gaveeske med ulike produkter av "24, Farbourgh" fra Hermes. I dag er det andre serier som er nye, sikkert noe fint på taxfrien.

Jeg vil heller foreslå å finne ut av om hun liker lette friske dufter, eller mer søte og tyngre. Hun har sikkert en favoritt.


Sist redigert av arrow : 15-09-16 kl 17:06.
arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 00:51   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Ja, siden sist har hun vel da blitt drøye 70.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 07:25   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Hvordan går det med tanten din?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-16, 21:39   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Jøss, har jeg skrevet det der? Takk som spør, hun lever i beste velgående. Men hipp er hun fortsatt ikke.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-16, 13:30   #7
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velværeprodukt til min tante på drøye 60 år

Da står jeg ved forslaget mitt. Chanel No. 5.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no