Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-18, 20:20   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Jeg er på jakt etter en hyggelig restaurant å feire bursdagen min. Vi blir ca 10 stk. Jeg ser for meg muligheten til litt skjermet bordsetting, men trenger ikke et eget rom. Gjerne delemat og asiatisk, men tar i mot alle tips. Må være noenlunde sentralt plassert i Oslo og ikke mer enn middels prisnivå.

Har dere forslag?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:42   #2
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Vi hadde eget rom til et slikt selskap på dinner en gang. Ikke med dør, men satt skjermet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:50   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Man kan få eget rom til 10 personer på Smalhans på St.Hanshaugen.

Det er riktignok en stund siden jeg var der sist, men da var det veldig vellykket.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 20:59   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Smalhans er virkelig bra! Eller var det for en stund siden!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 21:04   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Hmm, jeg har spist på Smalhans en gang. Fryktelig bråkete lokale og vi fikk servert sardiner og kål. Er de bedre enn jeg husker dem, altså?

Dinner er et alternativ.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 21:21   #6
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Sawan på Frogner. Kanskje litt mer enn middels prisnivå, men.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 22:41   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Sawan på Frogner. Kanskje litt mer enn middels prisnivå, men.

Jeg elsker Sawan, men skulle helst hatt råd til middag resten av året også.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 22:49   #8
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Hehe, ja, det var det, da. Hva med Xich Lo? Fyller det kriteriene?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-18, 12:12   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Vi var 12 stykk på DS Louise på Aker brygge, da fikk vi et bord opp en trapp, det fikk vi sitte alene. Vi hadde julemat, alle var fornøyde med det som ble servert.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-18, 14:35   #10
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Hvis det ikke må være asiatisk, har de eget rom og delemeny for selskaper over 8 på Teatro.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-18, 14:45   #11
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

De har separat rom og veldig god mat på Kolonihagen.
Jeg har spist femretterspakken, og var aller mest begeistret for røkt ørret i vaffel og smørconfitert torsk.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 11:57   #12
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Vi har spist flere ganger på Jambo (kjære vene, det var dagens understatement), som ligger mellom Stortorget og Karl Johan. Hvis du ber om å få bord på høyresiden (altså den siden som vender ut mot Stortorget), så er det ofte mer stille der. Verd et forsøk?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 12:04   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til restaurant i Oslo til lite selskap?

Mange gode forslag, jeg sjekker ut fortløpende!

Jeg snubla over et sted som heter Asian box som har fått gode kritikker. Har dere noen kjennskap til det? Ligger i nærheten av Hegdehaugsveien.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no