Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Valg 2017 - hva stemmer du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva stemmer du i årets stortingsvalg?
Rødt 14 8,48%
MDG 8 4,85%
Arbeiderpartiet 48 29,09%
Høyre 24 14,55%
Venstre 19 11,52%
KrF 5 3,03%
FrP 0 0%
SV 41 24,85%
Piratpartiet 0 0%
NKP 0 0%
Samfunnspartiet 0 0%
Demokratene 0 0%
Liberalistene 0 0%
Alliansen 0 0%
Feministisk Initiativ 0 0%
Helsepartiet 0 0%
De Kristne 0 0%
Pensjonistpartiet 0 0%
Senterpartiet 5 3,03%
Jeg stemmer blankt! 1 0,61%
Deltakere: 165. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-17, 18:06   #201
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Alle må vel legitimere seg når de stemmer?

Nope, jeg visste ikke legitimasjon. Man trenger ikke dersom de som sitter og registrerer kjenner deg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 18:13   #202
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Jeg brukte under ett minutt fra jeg gikk inn til jeg gikk ut døra i valglokalet. Hadde ikke med valgkort, behøvde ikke vise leg og det var ikke kø.
Kjapt levert!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 18:14   #203
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Jeg viste heller ikke legitimasjon, men det var jo fordi naboen var funksjonær. Det står jo faktisk "alle som ikke er kjent for funksjonæren".

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 18:17   #204
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Jeg gikk inn, stemte uten valgkort. Tok kun kort tid, ingen kø.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 18:19   #205
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg brukte under ett minutt fra jeg gikk inn til jeg gikk ut døra i valglokalet. Hadde ikke med valgkort, behøvde ikke vise leg og det var ikke kø.
Kjapt levert!

Morsomt, slik har det vært alle andre ganger jeg har stemt, og da har jeg stemt på selve valgdagen. Denne gangen skulle jeg forhåndsstemme for å slippe kø på selve dagen (fullstendig ulogisk siden jeg egentlig aldri har opplevd kø på valgdagen ), og endte opp med å stå minst 20 minutter i kø på det lokale kjøpesenteret i et valglokale med 30 stykker med samme glupe ide -og en som registrerte stemmer...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 18:56   #206
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Har stemt, vist valgkortet og legitimasjon.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 19:28   #207
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Alle må vel legitimere seg når de stemmer?

Jeg kjenner hun som satt og skannet valgkortet mitt, så hun ville ikke se passet mitt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 19:30   #208
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Det har vært lange køer på Egertoget i Oslo ved forhåndsstemmebua hele den siste uken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 19:41   #209
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg kjenner hun som satt og skannet valgkortet mitt, så hun ville ikke se passet mitt.

Naboen min ville heller ikke se annet enn valgkortet enda så på tilbudssida jeg var.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 19:44   #210
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Naboen min ville heller ikke se annet enn valgkortet enda så på tilbudssida jeg var.

Jeg vet. Jeg hadde nytt pass som jeg ville vise frem, men nei da. Hun mente visst at å ha barn i samme klasse i 7 år var godt nok, liksom.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 20:15   #211
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg vet. Jeg hadde nytt pass som jeg ville vise frem, men nei da. Hun mente visst at å ha barn i samme klasse i 7 år var godt nok, liksom.

Ditto.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 20:24   #212
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Naboen min ville heller ikke se annet enn valgkortet enda så på tilbudssida jeg var.

Jeg hadde ikke valgkort heller.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 20:35   #213
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Ingen kø da jeg stemte, viste legitimasjon, men ikke valgkort.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 20:48   #214
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Stemte rett etter jobben i dag. Var 2 andre i valglokalet, viste leg og ingen diskusjon på stavemåte på etternavn heller. Gikk kjapt unna.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 21:08   #215
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Jeg løp innom på vei for å hente skadet Storebror på SFO, jeg tror jeg var inne i 2 minutter eller noe. Glemte at jeg skulle putte nedi stemmeseddelen selv og greier.

Og tilbragte de neste 4 timene i telefon/på legevakt/på røngten/på kirurgisk poliklinikk. Først nå har jeg fått satt meg ned og kan sjekke nettaviser. Men er vel ikke ute noe resultater på en stund?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 21:37   #216
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg løp innom på vei for å hente skadet Storebror på SFO, jeg tror jeg var inne i 2 minutter eller noe. Glemte at jeg skulle putte nedi stemmeseddelen selv og greier.

Og tilbragte de neste 4 timene i telefon/på legevakt/på røngten/på kirurgisk poliklinikk. Først nå har jeg fått satt meg ned og kan sjekke nettaviser. Men er vel ikke ute noe resultater på en stund?

Joda, første prognosene viser borgerlig flertall.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 21:38   #217
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Bah!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 21:41   #218
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg løp innom på vei for å hente skadet Storebror på SFO, jeg tror jeg var inne i 2 minutter eller noe. Glemte at jeg skulle putte nedi stemmeseddelen selv og greier.

Og tilbragte de neste 4 timene i telefon/på legevakt/på røngten/på kirurgisk poliklinikk. Først nå har jeg fått satt meg ned og kan sjekke nettaviser. Men er vel ikke ute noe resultater på en stund?

Borgerlig flertall nå. Men hvordan går det med storebror?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-17, 21:52   #219
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Da er jeg ferdig med totalt 12 timer valgarbeid, åtte av dem i dag. Gøy å se hvor mange som velger å bruke stemmeretten sin!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-17, 06:57   #220
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valg 2017 - hva stemmer du?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Borgerlig flertall nå. Men hvordan går det med storebror?

Det går bra, det var heldigvis ikke brudd. Han greide å velte på sykkelen sin, og fikk den over seg, og den er tung pga motoren. Var ganske heftig en stund og han hadde veldig vondt, og det er ikke akkurat effektivitet på sykehuset.
Skikkelig forslått fot, men heldigvis ikke brudd, jeg så for meg noen uker med fullstendig kaos med gips.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no