Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Open Office og Word

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 06:49   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Open Office og Word

Jeg har Open Office for Mac, men når jeg skal jobbe med et word-dokument så henger det seg stadig opp. Dokumentet er en Periodeplan med noen illustrasjoner, og nå skal jeg inn og endre periodeplanen - og det går dårlig.
Det henger seg opp hele tiden, og jeg må tvangsavslutte. Så henger det seg opp igjen.

Dessuten har jeg gjort noen ufrivillige endringer som jeg ikke klarte å gjøre om: Perideplanen har kommet opp i en beige farge, der den foregående periodeplanen står med de endringer som ble gjort den gangen, og overstrykninger. Så nå er den perideplanen som jeg var i ferd med å gjøre så bra, plutselig totalt uoversiktlig, og den står bare og henger.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Veldig frustrerende, da vi i fellesskap skal jobbe med dokumentet på jobb idag.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no