Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Falske vipper

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 20:51   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Falske vipper

Er det vanskelig å få til? Noen som har noen gode tips?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:55   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Husk begge øynene.




Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:10   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper



Nei, det er ikke spesielt vanskelig, krever bare litt tålmodighet. Hva skal du ha til, festbruk, hverdags?

Du kan enten lime på en hel remse, det er lettest, men krever at du har en god del sminke ellers også. Passer best til karneval eller ut på byen i mørke lokaler.

Litt mer avansert er å lime på tre-fire enkelthår, små kvaster som du fyller ut øyenvippene med.

Som sagt, det er ikke spesielt vanskelig, men krever at du er tålmodig. Hvis ikke kan det bli mye lim og klumper.
Evt. kan du gå til en salong å få dem til å sy fast løsvipper som holder en god stund.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 25-09-07 kl 21:43.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:21   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falske vipper

Sy fast?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:22   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falske vipper

Nesten alle mine har knekt på den ene øyet.. tror jeg heller dropper det da altså...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:40   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Sy fast?

Ikke i huden da! De binder dem fast i de andre øyevippene. Den løsningen vil nok være best hvis du bare skal ha det på ene øyet. Men de vokser jo ut igjen!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:42   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Jeg synes det er vanskelig - om ikke umulig *utålmodig*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:48   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falske vipper

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ikke i huden da! De binder dem fast i de andre øyevippene. Den løsningen vil nok være best hvis du bare skal ha det på ene øyet. Men de vokser jo ut igjen!

Binde fast

Høres fælt ut.. aner du noe om pris? Må ta begge øynene såfall...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:55   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Fant en artikkel i KK på nett om det, Tone Lise akademiet gjør det, koster mellom 1000 og 2000,- Der kan du se bilder også.
De syr ikke fast, men limer. Skal se om jeg finner noen som syr fast.

Skal vi se... Hvis du googler vippe extension og øyevippe extension så får du opp ganske mange som tilbyr det rundt om i landet. prisene ser ut til å variere fra 900,- til 2000,- Regner med at mange hudpleiesalonger tilbyr det, og noen frisørsalonger. Fant ingen i Norge som binder fast, men kan se for meg at det er en svinedyr affære i såfall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:12   #10
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Falske vipper

åå, det har jeg lyst på, da slipper jeg å bruke vippetang og maskara...

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 22:25   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falske vipper

Takk for svar Glitter. Jeg tror det passer min studentlommebok svært dårlig. Får bare bruke minst mulig maskara og sånt framover..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:37   #12
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Falske vipper

Vippeextension ser litt merkelig ut. Søsteren min hadde det, og det så dessverre ikke naturlig ut.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 00:23   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Jeg fikk navnet på en som gjorde en extention til selskapsbruk, det kostet bare noen få hundrelapper. Skal se om jeg finner det!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 13:26   #14
Hege39
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
Hege39 har et hav av muligheter foran seg
Tommel opp

Sv: Falske vipper

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Fant en artikkel i KK på nett om det, Tone Lise akademiet gjør det, koster mellom 1000 og 2000,- Der kan du se bilder også.
De syr ikke fast, men limer. Skal se om jeg finner noen som syr fast.

Skal vi se... Hvis du googler vippe extension og øyevippe extension så får du opp ganske mange som tilbyr det rundt om i landet. prisene ser ut til å variere fra 900,- til 2000,- Regner med at mange hudpleiesalonger tilbyr det, og noen frisørsalonger. Fant ingen i Norge som binder fast, men kan se for meg at det er en svinedyr affære i såfall.

Jeg har vippeextensions på meg nå, lekkert!!Gjort det både hos <tone Lise og privat, privat likte jeg bedre, de varte lengre og jeg betalte en del midre. Jeg kan anbefale en flink lashextension spesialist til de som bor i Oslo området.

Hege39 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 14:03   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Forøvrig har jeg prøvd singeltons nå - altså tre-fire hårkvaster i slengen. Det er mye enklere enn en hel remse. Jeg fikk hjelp første gangen og da var det gjort på en-to-tre. Andre gangen gjorde jeg det selv. Da var jeg ikke helt på plussiden kan jeg vel si. Men øvelse gjør mester.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:07   #16
Hege39
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 2
Hege39 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Sv: Falske vipper

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

åå, det har jeg lyst på, da slipper jeg å bruke vippetang og maskara...

Her er det litt info om vippe extension:
http://www.facebook.com/group.php?gid=67128495409

Hege39 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:31   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Hege? Eller Katja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:34   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Falske vipper

Olga. Ikke Hege.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:36   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falske vipper

Ikke Katja?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:38   #20
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Falske vipper

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ikke Katja?

Nei, Olga.
Eller kanskje Hege.
Eller Katja.

Eller kanskje jeg bare skal smyge ut av diskusjonen siden jeg ikek har noe å bidra med?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no