Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

(Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-21, 21:55   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Neste uke er det vinterferie her, men jeg skal jobbe fullt. Vi får håndtverkere som skal pusse opp kjøkken og stue i 1.etg, dvs legge og male tak, male alle veggene, og legge nytt gulv både på kjøkkenet og stua. Dette skal de holde på med hele uka, og har ambisjoner om å bli ferdig senest i løpet av lørdag. Altså kommer de til å jobbe lange dager.

Planen var at mannen skulle ta med seg alle tre ungene til sine foreldre, jeg skal bo i kjellerstua, bruke gjestebadet i kjelleren, og ellers jobbe mest mulig. Påbudet om hjemmekontor ligger heldigvis an til å bli opphevet før utgangen av denne uka, så da slipper jeg å jobbe på en byggeplass. Da var planen mye overtid, mye take-away på kontoret etc.

Så kommer streken i regninga. 15-åringen startet på trafikalt grunnkurs i dag, og det viser seg at de har undervisning også i vinterferien. Så hun må (og vil) bli hjemme. Det hadde ikke vært noe problem hvis vi hadde hatt et hus å være i, med både kjøkken, sofa og TV. Men det har vi altså ikke, vi kan ikke oppholde oss i hovedetasjen i det hele tatt. Hun sier hun kan være på rommet sitt, det er i 2.etg, og der er også badet. Men hun kan jo ikke bare sitte på rommet sitt dagen lang. På dagtid, når jeg jobber, regner jeg med hun kommer til å sove lenge, og sitte mye i senga si og se på netflix på laptopen, og ellers henge på badet, og fortsatt være i pysjen når jeg kommer hjem. Kanskje treffe noen venninner innimellom. Er hun heldig har hun ei venninne hun kan bli med i Vassfjellet en dag eller to, og kanskje overnatte hos. Da kommer vel uka til å gå fort.

Men det hadde vært gøy om vi også kunne finne på noe sammen, noe litt utenom det vanlige. Vi kan selvsagt gå noen skiturer i marka hvis det er føre for det, men det må skje etter jobb, og er ellers ikke hennes drømmeferie akkurat.

Hva annet kan vi finne på? Noe luksus vi kan unne oss? Jeg vurderer å unne oss ei natt på hotell i byen, gjerne spise ute et sted, litt halvfancy ... Noen som har noe å anbefale? Jeg overnatter jo ikke akkurat ofte på hotell i min egen by, så jeg har ikke peiling, og det er ikke så ofte jeg spiser ute heller. Hvis det går som administrasjonen ønsker så kan det meste av tilbud åpne igjen til uka, og smittesituasjonen er for tiden god, så det burde være noen muligheter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 22:48   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Hvis jeg skulle spist ute med snuppa i din by hadde vi gått på Frati. Jeg for nostalgiens skyld (selv om de har flyttet) og snuppa fordi det er pasta.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 23:16   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Hvis jeg hadde vært turist i din by, skulle jeg bodd på Scandic Bakklandet (og drukket meg dritings på Den gode nabo, eneste stedet jeg noen gang er tatt for røyking i ikke-røyk sonen - godt gjort med tanke på at jeg ikke røyker. Her i byen er det for øyeblikket ikke mulig å drikke seg hverken dritings eller noe annet). Jeg sporet litt av her nå kjenner jeg, fordi jeg fikk sykt lyst til å dra til Trondheim . Oppsummerer med at hotell er en god tanke jeg tror jeg!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 23:20   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Hotell høres fint ut hvis din datter liker det. Det er jo noe man normalt sett ikke gjør så ofte.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 15-02-21 kl 23:26.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 23:26   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Ok. Vi kan spise på Frati med Tjorven og snuppa, så kan Tjorven og jeg parkere snuppene våre på Scandic Bakklandet, før vi går på Nabon og drikker oss dritings og røyker i krokene sammen med apan.

Dette blir ei bra uke!

:noterer:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 08:21   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ok. Vi kan spise på Frati med Tjorven og snuppa, så kan Tjorven og jeg parkere snuppene våre på Scandic Bakklandet, før vi går på Nabon og drikker oss dritings og røyker i krokene sammen med apan.

Dette blir ei bra uke!

:noterer:

Jeg tror at apans 15-åring godt kan inkluderes i de planene. Det er en liten verden.

Det høres egentlig ut som en strålende plan, sånn rent bortsett fra at vi ikke skal til Trondheim i vinterferien. Men hvis det fremdeles blir umulig med utenlandsreiser til sommeren, så har vi en avtale.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-21, 23:32   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Ser at jeg ikke var så hjelpsom.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 00:06   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Synes egentlig det hørtes gøy ut jeg. Men kanskje ikke sammen med 15-åringen. Scandic Bakklandet altså? Har hørt andre som har vært fornøyd der også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:29   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Synes egentlig det hørtes gøy ut jeg. Men kanskje ikke sammen med 15-åringen. Scandic Bakklandet altså? Har hørt andre som har vært fornøyd der også.

Jeg har ikke bodd mye på hotell i Trondheim, men bodde på Scandic Bakklandet for noen få år siden. Likte meg godt der, og veldig hyggelig beliggenhet da. Og nær Solsiden feks samtidig som det er det jeg synes er litt mer sjarmerende beliggenhet (jeg blir ikke helt fortrolig med Solsiden, sikkert fordi det ikke var der da jeg bodde der).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 01:08   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Jeg så en episode fra Britannia Hotell ikveld (TV Norge trur eg) og fikk umiddelbart lyst på et (luksus)opphold der. Så det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Sjekket inn på Britannia og blitt der til alle måltider.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 08:29   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Ja, min datter skylder jo din datter en shoppingguiderunde.

Skandia Cup er 28.juni - 3.juli

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:44   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

En natt på Britannia må jo være supert? Det er luksus!
Vi spiser alltid på Super Hero Burger når vi er i nærheten.
Beste burgeren i verden.
Pirbadet?
Æsj, nå fikk jeg lyst på tur i vinterferien.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:46   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Scandic Nidelven vinner jo stadig priser for frokosten sin, så jeg vurderer å sjekke der. Jeg har spist noen vanvittige lunsjer der i jobbsammenheng. På Clarion hotel og Congress hadde hun konfirmasjonen sin, og vi fikk veldig godt inntrykk av det, men det tror jeg brukes til karantenehotell om dagen.

Britannia hadde selvsagt vært stas da, men er redd det blir litt i overkant dyrt. Må sjekke hvor ille det er ...

Beliggenhet har ikke så mye å si da, alt er jo nært alt. Hadde ikke hatt noen betydning om det var i utkanten av byen heller, hvis hotellet i seg selv var superstas. Men tror ikke det er noe veldig attraktivt hotell i utkanten av byen, så det er i grunnen ikke noe tema.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:55   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Vi bodde på Nidelven i høst da vi kjørte studenten oppover. Det var fint. Frokosten var jo selvsagt litt preget av korona, men fortsatt veldig bra!
Hvis 15. åringen liker å teste litt annen mat enn sånn typisk pizza/pasta anbefaler jeg (og min 16 og 19-åring) at dere får dere et bord på Troll og spiser 5-retteren

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 09:58   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Jeg bor mye på hotell i Trondheim, og må bare si at koronafrokosten på Nidelven er skikkelig dårlig hvis du sammenligner med vanlig frokost der. Så ikke ha altfor høye forventninger, ihvertfall. Jeg liker best Bakklandet jeg og.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 11:00   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg bor mye på hotell i Trondheim, og må bare si at koronafrokosten på Nidelven er skikkelig dårlig hvis du sammenligner med vanlig frokost der. Så ikke ha altfor høye forventninger, ihvertfall. Jeg liker best Bakklandet jeg og.

Godt poeng. Sikkert ikke det samme med koronafrokost nei.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 11:27   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva annet kan vi finne på? Noe luksus vi kan unne oss?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Britannia hadde selvsagt vært stas da, men er redd det blir litt i overkant dyrt. Må sjekke hvor ille det er ...

Så du vil ha luksus men er ikke villig til å betale for det?

Scandic Bakklandet var jeg veldig fornøyd med for noen år siden da jeg var der.

Skulle jo vært på landsmøte i Tråante sist høst, men det ble redusert til en digital kjedelig greie...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 10:09   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

I jobbsammenheng tok jeg (før korona) nattoget til Trondheim og spiste frokost på Nidelven flere ganger. Frokosten der var virkelig noe for seg selv. Men jeg er ikke sikker på om det er like fantastisk nå. Vi har for mye reiserestriksjoner på jobb til at jeg får lov til å prøve.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 10:27   #19
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Da kan jeg ile inn å avbefale Radissson Blu Royal Garden vi var der i sommer, og det var gammelt og slitt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-21, 12:37   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: (Vinter-)ferie i egen by, for mor og 15-åring

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da kan jeg ile inn å avbefale Radissson Blu Royal Garden vi var der i sommer, og det var gammelt og slitt.

De har både nyoppussede rom og gamle rom, så man må huske på å be om et nytt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no