Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Friskusferie for innegriser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-21, 00:12   #1
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Friskusferie for innegriser

Vi blir nødt til å prøve noe nytt i sommerferien i år, og jeg trenger innspill. Vanligvis reiser vi på byferier eller til nød småby med piazza, men byferie i Norge gidder vi ikke.

Kan dere hjelpe meg å foreslå litt spennende og morsomme reisemål i norsk natur som passer for noen som aldri har besteget en eneste topp, eid en eneste hytte eller lagd et eneste primusmåltid?

- To barn (10 og 12,5) og en hund.
- Far nekter totalt alt som er uten innlagt do og vann.
- Mor blir mannevond av å sove vondt, altså ingen telt eller skumgummimadrasser på golv.

Jeg kunne godt tenke meg å padle, yngstemann har lyst til å fiske, hunden har lyst til å løpe, mannen har lyst til at det skal være kort å kjøre dit og eldstemann er en friskusaktig type som er med på det meste. Det er dog under 10 % sjans for å overtale noen av oss til å vandre mellom DNT-hytter i fjellheimen.

Går det an å dra på leirskole for familier, der noen forklarer oss alt dette og tilrettelegger?
Hvor bør vi dra?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 09:17   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

DNT har diverse familieaktiviteter, vi var på familiecamp med all inklusive da guttene var små. Riktignok telt/lavvo, men det finnes mange fine høyfjellshotell med høy standard og kort vei til ulike aktiviteter utenfor. Hva med familiedager på Glitterheim? https://www.dntoslo.no/aktiviteter/1...069.1593690546

Et par år tilbake var hele storfamilien samlet på Beitostølen ei helg. Dagstur og aking i bob-banen, mener et var noe go-kart der også. De fleste vinterfjell-steder har gode hoteller og morsomme familieaktiviteter også på sommertid. Fra Geilo er det kort vei til både Langedrag og Bjørneparken.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 09:25   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Det finnes leirskole for familier. DNT har familiearrangementer tilpasset forskjellige alder på barna.

Jeg har hatt lyst til å være med, men ungene mine ser på meg som om jeg kommer fra en annen planet når jeg foreslår noe sånt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:07   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Leilighet på Gaustablikk er ganske rimelig og absolutt komfortabelt, med fullt kjøkken. De har basseng, minigolf, og kajakk. Jeg tror det også er sykkelutleie. Fine turmuligheter i nærområdet - alt fra veldig enkelt til mer komplisert. Gaustatoppen kan man enten bestige til fots eller man kan ta Gaustabanen. Ifjor var det et bra opplegg med Stolpejakten der.

Ellers hadde vi også fine dager i Geilo ifjor sommer. Der har man også det meste. Vi leide billig kajakk gjennom en lokal friluftsorganisasjon.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:09   #5
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

En god venninne dro med hele familien på familieleir på Langedrag i fjor. De var strålende fornøyd!

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:13   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Fast opphold på en betjent DNT-hytte, Luftslottet. Det koster en del og det blir gjerne en kjøretur dit, da. Allikevel, hvis dere kan stå i det så finnes det plenty med muligheter.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:13   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Jeg må omformulere meg. Jeg ønsker at vi kan reise på ting hvor man kan betale for å lære aktiviteter/ha en voksen til å holde oss i hånda underveis.

Det er 0 % sjans for at noen av oss vil dra på GRUPPEFERIE.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:14   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Hallingdal Feriepark i Ål. Luksus camping i fine hytter og aktivitetssenter i ett.
https://www.booking.com/hotel/no/hal...s=1&#hotelTmpl

Det er virkelig flotte hytter å leie i nærheten med Airbnb. Da kan dere besøke Langedrag og Bjørneparken.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:16   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Gaustablikk ser veldig aktuelt ut. Har noen av dere vært i Flåm?

Takk for veldig gode svar! Og kanskje særlig disse som jeg skjønner at er totalt utelukket for oss, det er ikke så dumt, det heller.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:19   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Sånne typiske vintersportssteder bruker å ha mye friskus-aktiviteter også om sommeren. Da booker dere inn det dere har lyst til å bli med på. Og da kan dere bo i leilighet eller hytter.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:22   #11
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Må det være så friskus-aktig da? På aktivitetssentre er det garantert mye folk...

Er det ikke greit å kanskje leie en hytte ved kysten et sted, med gode senger? Lange frokoster. Og så utforske området litt på dagen? Jeg har tips om en veldig fin hytte vi leide i fjor sommer, ikke langt fra Lindesnes. Kan sende deg link på prikk. Kanskje for langt å kjøre for mannen? Fine veier da!

I området var det flere små topper vi kunne gå på, med nydelig utsikt. Vi leide oss inn på en fiskerbåt i Spangereid for en dag, og prøvde havfiske, fikk napp på 1.kast! Hytta hadde kajakker til fri disposisjon.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:24   #12
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Høvringen/Rondeheim har visst åpent for familier i feriene.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:27   #13
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg må omformulere meg. Jeg ønsker at vi kan reise på ting hvor man kan betale for å lære aktiviteter/ha en voksen til å holde oss i hånda underveis.

Det er 0 % sjans for at noen av oss vil dra på GRUPPEFERIE.

Åh, dere vil ha friskus-PT?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:30   #14
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Åh, dere vil ha friskus-PT?

JA!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 10:34   #15
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Vi hadde en overnatting i Flåm i mai for noen år siden. Vi rakk en tur opp en nesten tom Flåmbane. Det var fint. Jeg mener at vi kjørte forbi Flåm om sommeren samme år, og så hvor fullt det var i toget, med alle de utenlandske turistene. Så 2021 må være et bra år å besøke Flåm.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:01   #16
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Må det være så friskus-aktig da? På aktivitetssentre er det garantert mye folk...

Er det ikke greit å kanskje leie en hytte ved kysten et sted, med gode senger? Lange frokoster. Og så utforske området litt på dagen? Jeg har tips om en veldig fin hytte vi leide i fjor sommer, ikke langt fra Lindesnes. Kan sende deg link på prikk. Kanskje for langt å kjøre for mannen? Fine veier da!

I området var det flere små topper vi kunne gå på, med nydelig utsikt. Vi leide oss inn på en fiskerbåt i Spangereid for en dag, og prøvde havfiske, fikk napp på 1.kast! Hytta hadde kajakker til fri disposisjon.

Det er nok egentlig det vi trives best med, men alle forsøk så langt på å gjøre noe litt friskusaktig på egenhånd har vært godt under middels vellykket, så derfor er jeg skeptisk til ting som fordrer at vi klarer oss selv. Vi kan finne på å bruke tre timer på å finne parkeringsplassen til den lille toppen og så gå feil vei for å finne den, så det må være ganske idiotsikkert.

Fisking er f.eks. ikke noe jeg gidder å prøve på egenhånd. Jeg har ikke filla peiling, og mannen likeså. Mannen ser for seg spektakulære plask hvis han skal klemme de kilometerlange beina sine i en kano, og vi er klønete begge to. Verken han eller jeg er noen kløppere på svømming heller, men ungene er heldigvis det.

Men vi har lyst til å prøve likevel!

Ingen av oss orker en totalt mislykket ferie der alt vi voksne opplever er spektakulære mageplask, selv om ungene sikkert kommer til å få sånne ferieminner de kan le av av denne turen.

Men altså: Minigolf og gocart er også fin-fine aktiviteter, hvis det finnes det og fisking og en liten fjelltopp på samme sted, for eksempel. Vi har hatt en super hyttetur i Porsgrunn før, hvor vi nettopp dro på minigolf og badeland.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:26   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Jeg har lurt litt på Geilo. Man kan ta stolheis litt opp i fjellet så det ikke blir så pes. Og de har rafting mener jeg? Sikkert minigolf også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:28   #18
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg må omformulere meg. Jeg ønsker at vi kan reise på ting hvor man kan betale for å lære aktiviteter/ha en voksen til å holde oss i hånda underveis.

Det er 0 % sjans for at noen av oss vil dra på GRUPPEFERIE.


På den fjell-leiren vi deltok så opererte vi familievis, man valgte aktiviteter dag for dag. Måltidene ble laget i fellesskap, men vi sov og spiste familievis (vil tro at dette blir enda strengere i sommer). Noen familier reiste sammen, vi var mest for oss selv, men ungene fikk noen lekekamerater som de hang med mellom aktivitetene.



Et annet år leide vi fjellfører for å gå over Folgefonna. Jeg tipper de som jobber med sånt også kan ta på seg mindre krevende oppdrag, som fisketur med friluftfersk familie. Steder som leier ut kano og kajakk kan også finne på å ta betalt for kurs for nybegynnere. Hør med turistkontoret i et område dere ønsker å besøke. Det finnes mange små tilbydere der ute, og de jobber hardt med å nå ut til det norske publikumet i år også. Utlendinger betaler ofte for slik ekstraservice.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:38   #19
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Må det være så friskus-aktig da? På aktivitetssentre er det garantert mye folk...

Er det ikke greit å kanskje leie en hytte ved kysten et sted, med gode senger? Lange frokoster. Og så utforske området litt på dagen? Jeg har tips om en veldig fin hytte vi leide i fjor sommer, ikke langt fra Lindesnes. Kan sende deg link på prikk. Kanskje for langt å kjøre for mannen? Fine veier da!

I området var det flere små topper vi kunne gå på, med nydelig utsikt. Vi leide oss inn på en fiskerbåt i Spangereid for en dag, og prøvde havfiske, fikk napp på 1.kast! Hytta hadde kajakker til fri disposisjon.

Jeg vil GJERNE ha link om ikke Luftslottet trenger det!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-21, 11:39   #20
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Friskusferie for innegriser

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Gaustablikk ser veldig aktuelt ut. Har noen av dere vært i Flåm?

2021 er året du skal besøke Flåm og ta Flåmsbanen.

Til vanlig er Flåm et turisthelvete du (jeg) bare vil vekk fra så raskt som mulig. I år vil det være mulig å bevege seg fritt rundt, og å få plass på toget.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no