Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-21, 14:56   #101
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Det med hundebæsj irriterer meg så jævlig! Med en gang snøen smelter er det helt ekstremt her vi bor.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 16:32   #102
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det med hundebæsj irriterer meg så jævlig! Med en gang snøen smelter er det helt ekstremt her vi bor.

Helt enig med deg!
Jeg har to hunder og jeg plukker alltid opp etter dem. Alltid. Går ikke ut av huset med dem uten en bunke poser i lommen.

Hvis bare alle var som meg. :tantesofie:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 18:07   #103
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Eller de som plukker opp, og legger posen på bakken...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 19:24   #104
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Eller de som plukker opp, og legger posen på bakken...

Eller henger de pent opp i et tre

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 20:52   #105
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Eller henger de pent opp i et tre

Eller hiver posene over MITT gjerde og inn i MIN hage.

Minty er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 21:16   #106
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Eller hiver posene over MITT gjerde og inn i MIN hage.

Helt utrolig...

Men er ikke overrasket. Så en kommentar på fb en gang, i en diskusjon om dette med å plukke opp etter hunden, og det å bære posen med seg til en søppelkasse. Vedkommende var helt åpen på at posen ble kastet i naturen, langs veier, og hvor det nå måtte være, og det helt uten å forstå problemet. Jeg plukker jo på, OG bruker miljøvennlige poser, så da er det jo ikke noe problem...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 26-02-21, 21:20   #107
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.678
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Helt utrolig...

Men er ikke overrasket. Så en kommentar på fb en gang, i en diskusjon om dette med å plukke opp etter hunden, og det å bære posen med seg til en søppelkasse. Vedkommende var helt åpen på at posen ble kastet i naturen, langs veier, og hvor det nå måtte være, og det helt uten å forstå problemet. Jeg plukker jo på, OG bruker miljøvennlige poser, så da er det jo ikke noe problem...


For en idiot.
Beste jeg så var en som la posen på bakken under søplekassa.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 00:42   #108
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg gidder FAEN meg ikke plukke opp bæsjen til bikkjene bare for at fisefine byfolk ikke skal bli æsjen på tittelottene!
Helvete heller, bikkjene springer da for faen LØSE og jeg kan jo ikke løpe etter dem med en JÆVLA pose heller!! Det bare dritt. Suck it up!!!


(Ok da, så bor jeg slik at hundene aldri driter der folk går uansett)

Hva i helvete mener du med å legge et innlegg jeg gapskratter av her? Hæ, HÆ?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 01:12   #109
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 304
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Giardia som gjorde halve Bergen syke, kom fra dyre- og hundedritt i naturen som regnet skylte ned i drikkevannet. Det er ikke bare for at fine byfolk skal være happy.

Bonzai er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 11:10   #110
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.



JA TIL KATTEDOER INNE i tettbygde strøk!

Jeg er så DRITT lei av at naboens katt bæsjer i to av mine bed, hvor mine hunder, på mine eiendom, innenfor mine gjerder, graver det opp og spiser det.

Ja, jeg har sagt fra den ene naboen - men "katten har ikke hatt innedo siden den begynte å være ute alene"-goddagmannøksekskaft. Den andre katten vet jeg ikke hvor bor.

Jeg FATTER IKKE HVORFOR det er greit med utekatter i tettbygde strøk. Det er jo ikke greit med løshunder? Og hver gang jeg ser noen diskutere innekatter vs utekatter er begge partene så steile og kommentarene blir så usaklige.

Sweetie er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 11:24   #111
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

For ikke å snakke om HØNER! Naboens høner begynner spetakkelet allerede klokka fire og jeg blir GAL!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 11:54   #112
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Jeg FATTER IKKE HVORFOR det er greit med utekatter i tettbygde strøk. Det er jo ikke greit med løshunder? Og hver gang jeg ser noen diskutere innekatter vs utekatter er begge partene så steile og kommentarene blir så usaklige.

Jeg bor i tettbygd strøk og har en diger katt som er utekatt, ihvertfall i sommerhalvåret.

Det er mulig naboene irriterer seg over bæsj, jeg klarer nødvendigvis ikke å kontrollere hvor han gjør fra seg.

Men, det de sier til oss er at de er kjempeglade for at vi har katt. Det er både hyggelig for alle i gata (han henger mye rundt og tilbyr kos til dem som dukker opp) OG han er en musefanger av rang. Han bryr seg like lite om hagegrenser når han jakter som når han går på do.

Så, dagens rant er over andres rant'ing. Det er ikke slik at fordi DERE ikke liker andres utekatter, så er det INGEN som liker andres utekatter!!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 13:05   #113
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Det er mange utekatter rundt her som patruljerer hagen vår. De driter, men de holder forhåpentligvis rottene på avstand så da får det gå. Så lenge jeg slipper å kose med dem eller at de stryker seg mot bena mine.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 13:11   #114
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Ikke plaget av katter, men duer/kråker/skjærer eller hva det nå enn er som driter ned plattingen og napper ut jord og blomster fra blomsterpottene.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 28-02-21 kl 15:19.
star er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 13:35   #115
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Så, dagens rant er over andres rant'ing. Det er ikke slik at fordi DERE ikke liker andres utekatter, så er det INGEN som liker andres utekatter!!

Nemlig, AKKURAT sånn er det!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 14:36   #116
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Men jeg LIKER katter! Jeg synes de er kule, morsomme, søte og rare. Jeg er GLAD I DYR!

Men naboen sluttet med do inne når katten begynte å være ute. Jeg tenker at hvis den hadde fått beholde innedoen som den var vant til å bruke, ville den i hvertfall noen ganger velge å gå et annet sted enn på sin faste plass i vårt bed?

JEG ER INGEN KATTEHATER SELV OM JEG IKKE likerKATTEBÆSJ!!!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 16:10   #117
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Jeg FATTER IKKE HVORFOR det er greit med utekatter i tettbygde strøk. Det er jo ikke greit med løshunder? Og hver gang jeg ser noen diskutere innekatter vs utekatter er begge partene så steile og kommentarene blir så usaklige.

Enig, vi har kattetiss på mye av møblene våres og kattebæsj overalt i Hagen, står døren oppe så er det inne på et blunk.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 16:44   #118
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Jeg liker katter, og skjønner at de må få være utekatter.
Men jeg hater kattebæsj og ødelagte blomsterbed, og skulle virkelig ønske det gikk an å løse det problemet.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 16:51   #119
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men jeg LIKER katter! Jeg synes de er kule, morsomme, søte og rare. Jeg er GLAD I DYR!

Men naboen sluttet med do inne når katten begynte å være ute. Jeg tenker at hvis den hadde fått beholde innedoen som den var vant til å bruke, ville den i hvertfall noen ganger velge å gå et annet sted enn på sin faste plass i vårt bed?

JEG ER INGEN KATTEHATER SELV OM JEG IKKE likerKATTEBÆSJ!!!

Ingen liker vel kattebæsj. Katten vår har do inne fast, men han bruker ikke den hvis han kan gå ut i stedet. Det er vel noe med å ikke skite i eget reir. Eller noe.

Jeg har ingen problemer med å skjønne at det er ekkelt og frustrerende med andre katters etterlatenskaper, altså, men forståelse og sympati egner seg ikke i denne tråden..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 17:46   #120
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Og de idiotiske katteeierne som påstår at det ikke kan være kattedritt hvis det er på plenen for katter driter nemlig ikke på gresset. JO VIST F... GJØR DE DET!

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no