Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-21, 14:48   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Vi får Teslaen på onsdag. Siden vi ikke visste leveringsdag før sent i forrige uke la vi ingen vinterferieplaner og broren min fikk førsterett på hytta med foreldrene mine. Hvis vi skal finne på noe i helga - hvor reiser vi? Langrenn og vinter står høyt. Hytte eller litt mer luksus på hotell?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 15:02   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Luksus, så klart!

Hva med en suite på Norefjell ski&spa? Det er jo ikke langt fra Oslo.

Eller så anbefaler jeg Radisson blu mountain resort i Trysil. Den ligger høyt på fjellet og har super skikjøring og lekker spaavdeling. https://www.radissonhotels.com/en-us...+d:nob+h:T6RZM

Trysil er litt lenger unna, da - men dere kommer dere oppover på godt under tre timer.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 15:03   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Jeg stemmer egentlig for luksus, men om du er like lei av karantenstyr og smittevern som meg, ville jeg gått for hytte / selvhusholdning.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 17:13   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Tror du er heldig hvis du finner noe ledig i Norefjell, Eggedal, Flå, Gol, Uvdal, Veggli eller Haglebu i uke 8. Akkurat nå er det tåke, regn og veier kun for SUV med 4 x 4 og piggdekk. Vi har vært bilreddere i dag. Håper veiene blir skrapt og strødd. Gratulerer med ny bil.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 17:23   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Jeg har akkurat kommet hjem fra Trysil og lurer fælt på hvor lenge de har snø med det været som er der nå. Det smelta MYE i går og det ble veldig slushy i løypene.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 18:05   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg stemmer egentlig for luksus, men om du er like lei av karantenstyr og smittevern som meg, ville jeg gått for hytte / selvhusholdning.

Vi var på Trysil i høsy og det tusset med folk. Jeg hadde ikke orket det nå med tanke på å opprettholde avstand. En stemme til hytte fra meg også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:02   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Siden jeg tilhører en orden av genetiske tryslinger, er jeg programforpliktet til å opplyse at det heter I Trysil hver gang jeg ser noen skrive "på".

I Trysil. PÅ Trysilfjellet.

Takk for oppmerksomheten!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 19:59   #8
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Vi var i Trysil i høst. Ser jeg hadde minst en skrivefeil til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:07   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi var i Trysil i høst. Ser jeg hadde minst en skrivefeil til.

Det er ikke så nøye med skrivefeil.

Mamma har gjennom livet skrevet til både nyhetsredaksjonen i NRK og diverse aviser for å informere om hva som er korrekt preposisjonsbruk for hjemkommunen hennes, så jeg tar opp arven etter henne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 20:24   #10
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Siden jeg tilhører en orden av genetiske tryslinger, er jeg programforpliktet til å opplyse at det heter I Trysil hver gang jeg ser noen skrive "på".

I Trysil. PÅ Trysilfjellet.

Takk for oppmerksomheten!

Helt enig med deg! Men på bygda er det jo...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 21:08   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Helt enig med deg! Men på bygda er det jo...

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-21, 01:02   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterferiehelg rundt 1-2 timer fra Oslo

Kan melde om dårlige skiløyper i Trysil, ihvertfall. Og vi holder til høyt oppå fjellet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no