Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Glattetang/rettetang - produktanbefaling

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 22:47   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Glattetang/rettetang - produktanbefaling

Klipte håret like før påske, og frisøren brukte glattetang til slutt. Var i utgangspunktet skeptisk, men det blei jo kjempebra jo! Ho sa at tanga ho brukte var av den dyraste typen og "den beste".

Vel, eg vurderer å skaffe meg ei slik tang, men ser at prisane varierer veldig; alt frå 300 kr. til 2000 (hos frisør).

Noko som kan anbefale eit merke? Det var ein stand på Bystasjonen i Bergen i dag, der dei solgte glattetenger av merket "Onyx". Aldri høyrt om før. Skulle visstnok bruke UV-lys, som var meir skånsom mot håret Humbug? Desse kosta 1300,-

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:49   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

GHD glattetang kan anbefales. Den er dyr, men veldig god. Brukes også av frisøren min

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:50   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

ghd, helt fantastisk ... dyr men verdt hvert eneste øre.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=rettetang

http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=rettetang

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:52   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Eg såg på ein slik GHD hos frisøren. Den kosta 1000 kroner. Syns ikkje det var så forferdelig da.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:57   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.940
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Det var ikke så ille. Tror jeg betalte nærmere 2000 for min.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:58   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

ghd til tusen kroner? Det var utrolig billig, har aldri sett de så billig noe sted før. Vær obs på at du kjøper orginal da og ikke kopier (som det forøvrig florerer av!)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:16   #7
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Får sjekke det ja.. det var jo hos ein frisør - dei burde da ha skikkelige ting ville eg tru?

Men takk for råd! Eg merker at eg syns dei er bittelitt skumle! Er jo så himla varme!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:43   #8
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Jeg kjøpte min GHD hos FeelUnique.com. Den kostet circa 800 kr (standard modellen uten tilbehør, ikke de fancy som de har nå). Forsendelsen var gratis og om du scanner inn tollkvitteringen refunderer de mva og toll.

Kan tilføye at jeg er storfornøyd med den. Fra alltid å ha satt opp håret fordi jeg aldri klarte å style det pent går jeg nå med lekre fyldige bob når jeg vil. Det tar en 10 minutter. Husk varmebeskyttende serum først, da blir håret ikke så slitt.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:53   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Eldste her kjøpte en glattetang fra Melissa på Europris.
Den beste tangen jeg har forsøkt utenom hos frisøren.
Jeg har ganske tykt hår med mye fall og har aldri fått til det med å rette ut selv, men med den fra Melissa går det uproblematisk.
Den kostet 99,- og har keramiskplate.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 23:58   #10
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Jeg har en fra Wella som jeg kjøpte på frisørsalong, tror den kosta 1000-1200 kr, er kjempe fornøyd med den

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 19:26   #11
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glattetang/rettetang - produktanbefaling

Da har eg kjøpt, og eg hugsar jo feil. Tanga til 1000 kr. var ein Id hair playmate. Dei hadde også ghd til 2000,- . Eg spurte om kvalitetsforskjellen var stor, og frisøren sa at den til 1000 var i grunn like bra.... Så eg tok henne på ordet og kjøpte den fra Id, så får vi sjå nå da. Har testa litt ut, og syns det fungerte ganske greit. Trur eg treng litt øving Kjøpte også sånn spray som beskyttelse mot varme.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 19:28   #12
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glattetang/rettetang - produktanbefaling

men altså - der var ingen bruksansvisning. Legg ein inn berre litt og litt hår, eller tar ein heile "fletta" inn i tanga? Dersom eg skal få til dette bak må ein jo nesten sette opp håret og dra ned ein og ein del for å flate ut. Verkar så komplisert.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 21:51   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glattetang/rettetang - produktanbefaling

her en noen demo videoer du kan sjekke:

http://www.ghdhair.com/no/goddess-gospels/creation

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:08   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kjøpte min GHD hos FeelUnique.com. Den kostet circa 800 kr (standard modellen uten tilbehør, ikke de fancy som de har nå). Forsendelsen var gratis og om du scanner inn tollkvitteringen refunderer de mva og toll.

Men var det ikke britisk støpsel på den da? Ser for meg å skru som elektriker for å få brukt den i Norge..

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:10   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glattetang/rettetang - produktanbefaling

Tror jeg må ha en GHD etter å ha lest her... Jeg har sverget til CHI i to omganger, men den siste var skikkelig dårlig kvalitet og svindyr (2000,-). CHI og GHD var visstnok innovatørene på rettetenger, men CHI har i hvert fall ingen kunde i meg mer.
Hvor kan man kjøpe gunstig priset GHD-tang da? Ekte vel og merke. Kopier florerer det av ser jeg på nettet...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:48   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glattetang / rettetang - produktanbefaling

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men var det ikke britisk støpsel på den da? Ser for meg å skru som elektriker for å få brukt den i Norge..

Det er britisk støpsel utenpå den kontinentale, den skrus enkelt av ved å fjerne en liten skrue (og så kan den settes på igjen hvis behovet melder seg).

Er fortsatt veldig fornøyd med min GHD. Funker som rakkern og er fort varm.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no