Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Fortell meg om Nabobil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-19, 09:52   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om Nabobil

Jeg skal teste Nabobil for første gang og har funnet en som er svært nær, billig og som er ledig (har sendt forespørsel).

Hva gjør jeg nå? Hva er gjengs prosedyre? Avhenger det av utleier eller er det en fast mal? :nybegynner:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 16:33   #2
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om Nabobil

Den du spurte gir sannsynligvis et svar - om de vil låne bort bilen på det tidspunktet eller ikke.

Jeg har bare brukt nabobil én gang, da sendte jeg forespørsel om en ukes lån til sikkert ti ulike, og ingen kunne låne bort bilen.
Jo, det ble jo ei til slutt, langt fra førstevalget mitt mtp rekkevidde. Da jeg skulle hente den i pøsregn funket ikke vindusviskerne, så jeg ga den pent tilbake og fikk pengene tilbake. Siden jeg ikke kunne bruke den til formålet (langtur med tre barn i vestlandsregn), var de på kundebehandling veldig forståelsesfulle.
Tror det er enklere om man trenger bilen til mer kortvarige lån.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 16:36   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Nabobil

Vi bruker nabobil ganske mye.

Prosessen går veldig av seg selv, egentlig. Du sender forespørsel, får svar, dere avtaler henting (om det ikke er nøkkelløs), du kjører, du leverer tilbake. Ferdig. Det beste er å kommunisere via appen, da kan kommunikasjonen lett dokumenteres ved behov.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 16:42   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Nabobil

Eg har ikkje prøvd, men ein eg kjenner (ein nokon på internett kjenner ... gode kjeldar her) opplevde å bli stoppa og avskilta fordi bilen ikkje var EU-godkjent. Så viss eg skal bruke Nabobil, ville eg køyrd bilnummeret gjennom denne før eg inngjekk avtale: https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjo...8yopplysninger

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 20:49   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Nabobil

Jeg leier store stasjonsvogner for langtur, en til to ganger i året. Synes det er vanskelig å få gode bilder av bilen når det ikke er lyst ute, og bruker å forsikre meg mot den høye egenandelen. Utover det er det enkelt. Er bilen gammel og billig kan det være lurt å spørre om km stand, jeg var ikke så fornøyd med en Peugeot 3008 med nær 180 000 km. Da hadde jeg heller valgt eldre Audi, BMW eller Skoda med stor motor. Jeg kjører 120 mil eller mer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no