Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-12, 15:43   #1
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Jeg er evig lei papirformer og trenger tips! Lager bare matmuffins. Kjøper like gjerne på nett som i butikk.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:51   #2
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Muffinsbrett med teflonbelegg får du omtrent overalt, bare sprayer med litt formfett.

Er brett bedre enn enkeltformer?

*suger til meg lærdom*

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:53   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Søstrene Grene pleier å ha rimelige silikonformer, men vær obs på at det er litt herk å rengjøre silikonformer etter bruk Brett er nok enklere ja.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:53   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Er brett bedre enn enkeltformer?

*suger til meg lærdom*

Jeg har to brett, i tillegg til silikonformer som jeg gjerne bruker i, i stedet for papirformer. Men jeg ville heller hatt bare brett, enn bare enkeltformer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 15:57   #5
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Er alltid glad for en unnskyldning til å besøke Søstrene Grene! Da går jeg for brett, altså. Takk!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-12, 16:25   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Jeg kjøper former fra www.kakebua.no

http://kakebua.no/muffinsformer-brod...m-bunn-ca-60cm

Veldig gode former, både til muffins og vanlig kakerører.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-12, 19:13   #7
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg kjøper former fra www.kakebua.no

http://kakebua.no/muffinsformer-brod...m-bunn-ca-60cm

Veldig gode former, både til muffins og vanlig kakerører.


Oh... De har sånne muffinsstativ på tilbud også... 149 kroner for muffinsstativ til 23 muffins er jo ikke så verst pris, eller? Har ikke peiling i det hele tatt.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 00:50   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Eg har silikonformer frå Europris, dei kosta ikkje stort. Men det er noko herk å gjere dei reine, så eg bruker dei aldri.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 05:38   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Brett og papirformer er tingen. Man slipper smøring, muffinsene holder formen, og de ser fjonge ut med festlig papir på . Nille har store og rimelige papirformer, brett får man tak i "over alt".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:44   #10
Trinity
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Innlegg: 226
Trinity er litt kul
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Tror jeg også skal prøve meg på brett. Silikonformene var noe urk å rengjøre, så de har jeg latt gå i søpla for jeg orket aldri å bruke de. : miljøsvin:

__________________
Snuppa -08
Trinity er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-12, 21:48   #11
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg kjøper former fra www.kakebua.no

http://kakebua.no/muffinsformer-brod...m-bunn-ca-60cm

Veldig gode former, både til muffins og vanlig kakerører.

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Oh... De har sånne muffinsstativ på tilbud også... 149 kroner for muffinsstativ til 23 muffins er jo ikke så verst pris, eller? Har ikke peiling i det hele tatt.


Sukk... Jeg er altså så lettlurt. Har nå kjøpt både det muffinsstativet OG et sånt der minimuffinsjern. Tror ikke en gang jeg har lyst til å finne ut hvor mange unyttige apparater jeg har i skapene altså... For de er jo så morsomme og praktiske vet dere. Jaja...

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 13:06   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

Jeg bruker muffinsbrett fra Wilton/Cacas- funker fint alene, men har som regel papirformer oppi for rengjøring (fordi hvis de står i brettet så blir det mye finere fasong på de enn hvis papirformene står "alene").

Mitt problem er at jeg syns det er så mye dårlige papirformer nåtildags, jeg syns de sitter i i bunn, så man må "skrelle" mufinsen for papir. Gjelder ikke bare billigbutikkenes former, men også det merket de har på Meny (det er vel "unik" det heter. Også et rævva billigmerke.. Syns jeg..) Kjøper gjerne Cacas/ Wilton sine, eller andre "kvalitetsmerker" når jeg kommer over dem - Dr. Oetker o.l.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-12, 13:12   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store, gode muffinsformer til rimelig pris?

De gangene jeg lager kake-muffins bruker jeg papirform (sånn kjedelig hvit fra butikken) oppi et muffinsbrett. Matmuffinsene ville ikke slippe papiret like lett, så de gikk rett i brettet som har slipp-lett-belegg, og det ble nesten ikke noe å rengjøre i det hele tatt.

Takk for alle dere som deler misnøye med silikonformer, da slipper jeg å kjøpe dette.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no