Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når nokon ikkje drikk alkohol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Undre du deg?
Ja 36 17,65%
Nei 168 82,35%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 23:04   #161
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.114
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Det blir som å spørre om noen vil bli med på badeland, for så å oppdage at man skal gjøre alle skliene alene, for den andre ville ikke bade i dag likevel - og har ikke tatt med badetøy.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:04   #162
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg har jo hatt mange hyggelige måltider ute sammen med folk som ikke drikker alkohol! De aller fleste restaurantbesøk er jo helt uavhengige av at de du er der med drikker a eller b.

Men akkurat syvretter med vinmeny - der er jeg enig i Toffskij-eksempelet. Det blir som å skulle dele en operaoplevelse med noen som putter i øretelefoner med en podcast.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:05   #163
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå synes jeg at du fjaser over andres tanker, som det er interessant å få innsikt i. Litt latterliggjørende på andres bekostning, når folk velger å dele. Det synes jeg er unødvendig.

Ja, det synes faktisk jeg også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:05   #164
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Niobe, det blir det samme som om eg eller andre i neste middagsselskap skulle harselert med at "veit dokke at det finns vennegjengar i Norges land som møtes og drikke nypete, ber, hekle gryteklutar, lage scrapbøker og spele scrabble på laurdagskveldane" og hånle.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:07   #165
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Mens jeg da som sosial amøbe er opptatt av hvordan forventningene har oppstått, om man møter opp under like forutsetninger. *filosofisk*

Det blir jo litt fiktivt, for på den ene siden er jo forutsetningen at dette er en man kjenner godt, og som vanligvis drikker. Mens Niobe harselerer ut fra sin situasjon, der jeg aldri hadde forventet at hun drakk i utganspunktet. Og hadde jeg skulle tatt med deg ut, hadde jeg helt sikkert avklart på forhånd hva premisset var. Jeg kjenner nok leger, tross alt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:09   #166
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nå synes jeg at du fjaser over andres tanker, som det er interessant å få innsikt i. Litt latterliggjørende på andres bekostning, når folk velger å dele. Det synes jeg er unødvendig.

Helt enig.

Jeg drikker vin, men er ikke så glad i å drikke vin til mat. Ja, jeg vet jeg er rar, men jeg synes ikke alkoholsmak til mat er så godt. Jeg klarer ikke svelge ned mat med vin, jeg svelger evt med vann og tar en slurk vin etterpå.

Jeg ville følt meg ille berørt om noen ville dele en mat&vin-opplevelse med meg, rett og slett fordi jeg ikke er så opptatt av mat og vin. Ikke liker jeg å bruke masse penger på mat og vin heller. Og jeg kan godt skjønne om de jeg var sammen med hadde syntes det var litt kjipt å både spise og drikke sammen med meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:10   #167
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det blir jo litt fiktivt, for på den ene siden er jo forutsetningen at dette er en man kjenner godt, og som vanligvis drikker. Mens Niobe harselerer ut fra sin situasjon, der jeg aldri hadde forventet at hun drakk i utganspunktet. Og hadde jeg skulle tatt med deg ut, hadde jeg helt sikkert avklart på forhånd hva premisset var. Jeg kjenner nok leger, tross alt.

"Når har du vakt? Det vil bli servert vin". Jada. Vi dekker for hverandre under det premisset stadig vekk.

Men poenget var mer om jeg hadde skjønt at invitasjonen innebar vinmeny ettersom det er et såpass uvanlig fenomen for meg selv om jeg gjerne drikker vin. Mer på grunn av pris enn på grunn av at det ikke er noe jeg kan tenke meg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:10   #168
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Når eg drar på slike middagar drar eg jo sammen med andre som like konseptet på samme måte som meg. Da vi blei invitert til NOMA i København var ho som skaffa bord tydelig på kven ho inviterte med seg, nettopp av den grunn at en vil dele opplevelsen med nokon som sette det like høgt.

Men eg er litt sprø på det greiene der. Var jo ingen rundt kantinebordet forleden som forsto min strålande entusiasme over at den strenge hovmesteren på La Pergola i Roma hadde funne et bord til oss. To måneder fram i tid.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:12   #169
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg forstår deg, Tussa.

Til gjengjeld kan jeg avsløre at ingen noensinne bør invitere meg med i fornøyelsespark om de ønsker å ha en hyggelig dag.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:14   #170
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Når eg drar på slike middagar drar eg jo sammen med andre som like konseptet på samme måte som meg. Da vi blei invitert til NOMA i København var ho som skaffa bord tydelig på kven ho inviterte med seg, nettopp av den grunn at en vil dele opplevelsen med nokon som sette det like høgt.

Men eg er litt sprø på det greiene der. Var jo ingen rundt kantinebordet forleden som forsto min strålande entusiasme over at den strenge hovmesteren på La Pergola i Roma hadde funne et bord til oss. To måneder fram i tid.

Jeg hadde jo vært dypt imponert over at du tenkte på å bestille bord to måneder frem i tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:17   #171
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg forstår deg, Tussa.

Til gjengjeld kan jeg avsløre at ingen noensinne bør invitere meg med i fornøyelsespark om de ønsker å ha en hyggelig dag.

Du er den einaste hittil som har forstått entusiasmen

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde jo vært dypt imponert over at du tenkte på å bestille bord to måneder frem i tid.

Mat og reise heng tett sammen. Research, bloggar og tripadvisor. Og Toffen og Skilpadda sine tips. Eg er nesten litt stressa på at det berre er den eine som er i boks men har med ei liste over anbefalinger som ikkje tek bordbestilling.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:18   #172
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde jo vært dypt imponert over at du tenkte på å bestille bord to måneder frem i tid.

Jeg er mest misunnelig på at hun faktisk fikk bord.

Da vi i fjor var på ferie med et vennepar, så vi dem nesten kun til middag om kvelden. Vi (jeg og mannen) hadde på forhånd tenkt oss ut en del restauranter vi hadde lyst til å prøve, men det viste seg at de vi feriere med ikke var særlig opptatt av hvilken mat man skulle spise. Der måtte jeg gå flere runder med meg selv. Det var selvsagt hyggelig å treffe dem uansett, det var bare det at jeg i mitt Aspergerish-hode hadde sett for meg noe annet og gledet meg til det. Jeg er ikke alltid like god på å omstille meg, og min restaurant-entusiasme smittet overhodet ikke over på reisefølget.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:19   #173
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Du er den einaste hittil som har forstått entusiasmen



Mat og reise heng tett sammen. Research, bloggar og tripadvisor. Og Toffen og Skilpadda sine tips. Eg er nesten litt stressa på at det berre er den eine som er i boks men har med ei liste over anbefalinger som ikkje tek bordbestilling.

Restaurantbesøk står sjelden veldig høyt på planleggingslista mi.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:20   #174
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Da vi i fjor var på ferie med et vennepar, så vi dem nesten kun til middag om kvelden. Vi (jeg og mannen) hadde på forhånd tenkt oss ut en del restauranter vi hadde lyst til å prøve, men det viste seg at de vi feriere med ikke var særlig opptatt av hvilken mat man skulle spise. Der måtte jeg gå flere runder med meg selv. Det var selvsagt hyggelig å treffe dem uansett, det var bare det at jeg i mitt Aspergerish-hode hadde sett for meg noe annet og gledet meg til det. Jeg er ikke alltid like god på å omstille meg, og min restaurant-entusiasme smittet overhodet ikke over på reisefølget.

Ahahaha! Det hadde jeg ikke greid! Middagene mine får du aldri!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:21   #175
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Restaurantbesøk står sjelden veldig høyt på planleggingslista mi.

Ikke min heller. Å planlegge restaurantbesøk før man reiser er helt fjernt, det samme gjelder å bruke mye penger på mat. Gi meg en pizza under 12 €, og jeg er fornøyd.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:21   #176
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Angående å dele en opplevelse som en restaurant-7-retter med full vinmeny - det blir veldig annerledes om man skal ha halve opplevelsen alene, altså. Da hadde jeg droppet det, og valgt en annen form på måltidet.

Hva hvis du er ute for 3. gang samme uke med 20-25 personer i jobbsammenheng? Jeg blir lei, og folk må gjerne se rart på meg, men skulle jeg ha drukket like mye som enkelte hver gang jeg fikk servert gratis alkohol er jeg redd jeg hadde hatt et problem. Vi er flere som kjører i slike settinger og ingen reagerer - helt sant!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:21   #177
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg har ofte ferier hvor vi trasker oss halvt i hjel slik at vi egentlig er mest klar for pizza på hotellrommet når kvelden kommer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:22   #178
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ahahaha! Det hadde jeg ikke greid! Middagene mine får du aldri!

Jeg ble skuffet. Særlig siden de ofte lot ungene velge restaurant og kvaliteten ble deretter. Men jeg har jo godt av å øve meg på at ting ikke blir som jeg hadde tenkt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:22   #179
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva hvis du er ute for 3. gang samme uke med 20-25 personer i jobbsammenheng? Jeg blir lei, og folk må gjerne se rart på meg, men skulle jeg ha drukket like mye som enkelte hver gang jeg fikk servert gratis alkohol er jeg redd jeg hadde hatt et problem. Vi er flere som kjører i slike settinger og ingen reagerer - helt sant!

Jobbopplegg blir liksom litt annereldes, spesielt i din bransje. Du ender jo med alkislever dersom du skal kjøre full pakke hele tiden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 23:22   #180
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Jeg tenker at det kan være greit å være tydelig i invitasjonen med tanke på hva som forventes.
Jeg tenker ikke at det forventes av meg å drikker mange glass vin ut i fra en middagsinvitasjon uten presisering.

Jeg blir gjerne med i fornøyelsesparker også og kan kose meg der, men om den som inviterer presiserer at det forventes at jeg kjører karuseller må jeg melde pass. Da må den som inviterer heller be noen andre for å unngå å bli skuffet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no