Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-18, 23:00   #81
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men om alternativet er en uke fravær fra skolen for en ellers frisk unge så synes jeg faktisk skolen skylder oss å være litt løsningsorienterte og ikke bare først sende ungen ut i friminuttet for så å sende henne hjem en time etterpå fordi huffda, hun fikk visst en veldig reaksjon på å måtte være ute. .



Enig, det var vel det jeg skrev også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-05-18, 23:48   #82
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Floksa: Det var trist lesing.

Adrienne: Håper skolen får til en løsning så barnet kan være på skolen uten å bli dårligerre enn nødvendig.

I dag gruffer jeg over en dustete, men nå heldigvis tidligere, innleid som skaffet meg ryddejobb i 300 filer arkivert slik at alle må kikkes og gjennomgås nå av diverse årsaker. Som om jeg ikke hadde nok oppgaver. Jaja, det går vel over til slutt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-05-18, 02:01   #83
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Foreldregruppe som ikke gidder å bidra og gjøre en innsats for fotballlaget til barnet, men som like vel synes det er helt greit å mene og synse negativt om det som blir gjort. Bah! Engasjer deg selv før du uttaler deg!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 09-05-18, 10:55   #84
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Hun er på skolen nå, de har motvillig gått med på å la henne være inne sammen med en lærer. Og i morgen er det fri og det skal regne natt til fredag og da håper jeg det verste er over for denne gang.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 09-05-18, 11:00   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Bra de tok til vettet!

Stakkars rusket! Håper regnet kommer som forutsatt. Det bær være iver snart, bør det ikke, når det er sånn eksplosjon som i år?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-05-18, 17:05   #86
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Svigerfar.

Han skal ha en isolert boddør, venstrehengslet som slår inn i rommet.
Nå har han altså jåsset med dette i 2 uker, og tøysete som han er påstår han at butikkene leverer feil og han forklarer rett.
Trukke det gitt, nå er vi på 3. uka, 3. butikken (han drar på en ny butikk når den forrige har levert "feil" og 4. døra.
(Han er så sta, og bruker så enorm mange ord for å forklare, gjerne fakter og kroppsspråk og slår ut med armer og i det hele tatt).

Nå har jeg overtatt ansvaret, og fått bestilt den j....døra som den skal være.
__________________

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 09-05-18, 17:09   #87
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

6000 i egenandel på den føkkings skjermen som noen har bulket uten å legge igjen lapp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-05-18, 21:56   #88
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Sta unge som er et sant helvete å oppdra! Kveldene er så dødskjipe for tiden.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-18, 22:20   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg var så fokusert på andre ting at jeg glemte å kjøpe billett på banen i dag, og så var det selvsagt kontroll.

Alltid litt vanskelig å venne seg til å kjøpe enkeltbillett når jeg går fra å ha vinterens månedskort. Tenker sånn at i de 25 årene jeg har bodd i byen så har jeg sikkert glemt billett et par ganger i året i snitt og dette er første gang jeg har blitt tatt i kontroll, så da går det vel sånn ca i null.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 10-05-18, 23:18   #90
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At jeg var så fokusert på andre ting at jeg glemte å kjøpe billett på banen i dag, og så var det selvsagt kontroll.

Alltid litt vanskelig å venne seg til å kjøpe enkeltbillett når jeg går fra å ha vinterens månedskort. Tenker sånn at i de 25 årene jeg har bodd i byen så har jeg sikkert glemt billett et par ganger i året i snitt og dette er første gang jeg har blitt tatt i kontroll, så da går det vel sånn ca i null.

Er det ikke i slike tilfeller kontrollørene har lov til å bruke skjønn og sjekke om kjøpsloggen stemmer med forklaringen? Hadia Tajik slapp bot.


Sist redigert av Timar : 11-05-18 kl 00:20.
Timar er ikke aktiv  
Gammel 10-05-18, 23:23   #91
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg gruffer over veslas sykkel. IGJEN. Som om vi ikke hadde nok trøbbel med den forrige. Denne er ny. Det tok 1.5 uke før dekket var så flatt som overhodet mulig å få det. (det ahr jeg gruffet over før). Selger mente det kunne være en feil på slangen og skiftet den ut. Da vi var der spurte jeg også om de hadde tips til hvordan de gimmihåndtakene skulle holde seg på ratet, som seg egentlig hør og bør. Han kom med noen hjallatips om å spraye med hårspray. Vel, vi har ikke prøv det. For etter 5 dager ( i dag) at det ene håndtaket altså er falt av og kommet bort. Er ikke det noe tull da??? Nå må hun holde rett på metallet på høyresiden. Det er en sykkel som er snart 3 uker gammel. Den burde jo selvsagt falle fra hverandre allerede. Jeg vet ikke noe om priser på barnesykler, men jeg synes 4000,- er en god økning i pris fra de vi har handlet før til 1500, nettopp for å få noe bedre.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 11-05-18, 00:14   #92
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Jeg gruffer over at jeg har latt opplegg av ny dressbukse til guttungen bli utsatt og utsatt. Nå MÅ jeg gjøre det, for han skal bruke den i morgen.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv  
Gammel 11-05-18, 01:27   #93
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

og

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-05-18, 19:46   #94
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Luvi:Min sønn på ni har brukt sykkel. Den er nok brukt i minst fire år og fungerer flott. Du skal forvente mer når du kjøper en ny, dyr sykkel. Klag!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-05-18, 21:56   #95
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Flom og stengte veier og omkjøringer når vi skal sørover i konfirmasjon.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-05-18, 23:14   #96
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Svette og tåfis-lukt. Jeg takler det bare ikke.
Celleforandringsdriiiiiiit og biopsier på 3.året.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 12-05-18, 11:22   #97
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

At jeg har fått UVI igjen!
Og at jeg må vente til mandag for å få antibiotika.....dumme legevakt.


Sist redigert av Fjols : 12-05-18 kl 11:36.
Fjols er ikke aktiv  
Gammel 12-05-18, 11:43   #98
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

At jeg har fått UVI igjen!
Og at jeg må vente til mandag for å få antibiotika.....dumme legevakt.

Har du prøvd denne?

https://www.nettlegevakt.no

De er åpne til 6 i dag. Når jeg hadde UVI fikk jeg resept derfra, tok ca fem minutter.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-05-18, 11:54   #99
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Har du prøvd denne?

https://www.nettlegevakt.no

De er åpne til 6 i dag. Når jeg hadde UVI fikk jeg resept derfra, tok ca fem minutter.

Nei, det skal jeg sjekke ut.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 12-05-18, 12:46   #100
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden

Neket, takk for hjelpen. Jeg skal på apoteket å hente resept nå!

Fjols er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no