Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 18:52   #1
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.829
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg strever like mye hvert år med å finne støvletter, og samme greia er det i år. Jeg har en tykk legg (42-43 cm på det tykkeste), og den er også relativt tykk nedover også. (altså ikke smale ankler med fotball-legg).

I fjor fant jeg et par svarte fra Ara som var veldig fine, og i forfjor et par konjakkfargede fra tommy hilfiger.

Men - har noen sett fine støvletter for tykke legger i år?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:03   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg har et par klassiske svarte fra Gabor, men ønsker meg noen litt røffere i vinter. Mener at Lille Vinkel har noen merker med ekstra vidde. Men det var vanskelig å søke dem opp.

La Redoute har også begynt å selge med ekstra vidde.

Følger med i tråden.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:10   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg har samme tykkelse på leggene som deg. Sjekk ut www.duoboots.no

Har kjøpt et par støvletter derfra som jeg er fornøyd med. Ellers fant jeg for et par år siden et par fra Gabor som jeg også er fornøyde med.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:16   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.829
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Takk for tips! Duoboots var det jeg tenkte på som jeg ikke kom på navnet på. Det tilkommer toll og moms på de prisene der, gjør det ikke?

De fra laredoute var stilige, men er usikker på om jeg får på meg 41,2 cm vidde.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:19   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Ja moms og frakt kommer i tillegg mener jeg. De blir også levert på døren.

I fjor vinter kjøpte jeg herlige støvletter fra Fitflopp Mukluk. De passer bra til leggene mine. De er vel de beste jeg har hatt hittils. De koster vel rundt 2.000,-. De er i semsket skinn men de blir ikke våte eller ødelagte. Er allerede impregnerte når man kjøper de.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:21   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.829
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Ja moms og frakt kommer i tillegg mener jeg. De blir også levert på døren.

I fjor vinter kjøpte jeg herlige støvletter fra Fitflopp Mukluk. De passer bra til leggene mine. De er vel de beste jeg har hatt hittils. De koster vel rundt 2.000,-. De er i semsket skinn men de blir ikke våte eller ødelagte. Er allerede impregnerte når man kjøper de.

Hvor kjøper man Fitflop Mukluk?

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:25   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Skal vi se om jeg klarer å få inn bilde av fitflop mukluk

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:25   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Hvor kjøper man Fitflop Mukluk?

Jeg kjøpte mine på H-Sko på Tveita Senter. Men tror de har de andre steder også men vet ikke hvor.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:37   #9
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Ellos har noen støvletter med ulik skaftvidde, tror de går opp til 46.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 19:59   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg var innom Skoringen i dag. Flere modeller med strikk øverst, noen skjult bak dekor. Og ei venninne har kjøpt Geox med kilhæl og strikker øverst, hos Grendsen Skotøimagasin, det er vel en del av Skoringen det også?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:34   #11
Lottamor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 10
Lottamor har et hav av muligheter foran seg
Innlegg

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Hei!

Zizzi har fått inn mange kule støvletter med ekstra vidde i leggen denne høsten... De koster mellom 1799 - 1999
Kjøpte noen fine camelfarga på Ellos, men de finner jeg ikke igjen der inne , er kanksje utsolgt.
Det geniale er jo at hvis en kjøper de på ellos, kan man jo bruke rabattkoder, fikk mine på 40%.. rene varpet

http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Stovle...41wc?Nr=326512

http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Stovle...Zhke?Nr=326510

http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Stovle...Zhke?Nr=326513

De har mange fler også, men fant ikke link i farta. Kan prøve www.zizzi.dk

Ellers så har jo Rieker også bra utvalg

Lottamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:37   #12
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg har disse, fra Duckfeet:

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:20   #13
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Zizzi har fine støvletter nå, ja. Men de er veldig vide hvis man kommer litt opp i størrelse. Jeg prøvde str. 40 og 41, og de ble faktisk for store i leggen til meg som har en leggomkrets på 43 cm.
Skoringen hadde et veldig bra utvalg, var innom der for to dager siden. Hadde både klassiske og noen mer røffe. Kjøpte meg et kjempefint par fra Gabor, klassiske svarte, og rådyre, men satser på at de holder noen år.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:57   #14
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har disse, fra Duckfeet:

Mulig jeg er i selvfornektelse her, men: jeg har også disse, og de er da ikke overdrevet vide i skaftet? (men de er fiiiiiine!)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:01   #15
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.910
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Mulig jeg er i selvfornektelse her, men: jeg har også disse, og de er da ikke overdrevet vide i skaftet? (men de er fiiiiiine!)

Nei, jeg med 42 cm omkrets rundt leggen hadde ikke sjangs til å få på meg Duckfeets.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:44   #16
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.277
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Via Vai har mange modeller som kommer med både normal og ekstra leggvidde, jeg tror relativt mange skobutikker fører dem. Det samme har Gabor, tror jeg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 11:59   #17
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Mulig jeg er i selvfornektelse her, men: jeg har også disse, og de er da ikke overdrevet vide i skaftet? (men de er fiiiiiine!)

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Nei, jeg med 42 cm omkrets rundt leggen hadde ikke sjangs til å få på meg Duckfeets.

Å? Jeg som trodde jeg hadde skikkelige fotballlegger.

Må hjem og måle leggene nå.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 12:58   #18
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jean Paul hadde pene støvletter i fjor, som sitter perfekt på mine 41-43 cm vide legger alt ettersom. De har en slags strikkregulering bak, som ikke er så synlig, men som gjør underverker. Sitter som støpt! Pene er de også, og behagelige ikke minst.

Jeg tror de kommer med samme/lignende modell i år, i svart og brunt.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:32   #19
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Jeg har ingen tips om modeller, men hva med å ta med støvlettene til skomaker og få blokket de ut?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:37   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med støvletter, BM tykk legg

Duoboots eller gabor med ekstra skaftevidde

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no