Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Pris på montering av flere stikkontakter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-17, 18:18   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Pris på montering av flere stikkontakter?

5Noen som har hatt elektriker på besøk for å montere ekstra stikkontakter som kan fortelle meg litt om hva jeg kan forvente meg av kostnad?

Det er latterlig lite kontakter her, skulle hatt noen fler. Bak TV'en er det bare to (altså en dobbel kontaktl) merkelig nok. Der vil jeg utvide til 6 eller 8. Det er jo ikke største jobben. Men så trenger jeg en ekstra under overskapene på kjøkkenet og et par punkter til på stua, den ene plassen må det borres igjennom til rommet bak veggen for å legge opp strøm tenker jeg.


Sist redigert av Luvi : 08-04-17 kl 09:31.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 18:22   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på montering av flere støpsel?

Først det er stikkontakter og ikke støpsel du skal ha http://www.klikk.no/bolig/article593991.ece

Ellers så er pris vanskelig, lureste er nok å få flere tilbud.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 18:34   #3
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris på montering av flere støpsel?

Antar rundt 12.000,-

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 19:09   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pris på montering av flere støpsel?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Først det er stikkontakter og ikke støpsel du skal ha http://www.klikk.no/bolig/article593991.ece

Ellers så er pris vanskelig, lureste er nok å få flere tilbud.

Og jeg som var sikker på at jeg hadde det riktig, at det i veggen er støpsel.

Ellers så vet jeg at pris er vanskelig, men litt sånn omtrent må være mulig å finne ut om noen har fått utført tilsvarende jobb. Jeg har null peiling. Dermed vet jeg ikke om det kommer på 5000, eller 25000,-.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 22:24   #5
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris på montering av flere støpsel?

Vi fikk akkurat tilbud på 1500,- pr. stk. Det syntes vi var for dyrt, når vi skulle ha mange pr. rom.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-17, 23:08   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på montering av flere støpsel?

Vi holder på med et større rehabiliteringsprosjekt nå, og prisen for ekstra stikkontakter ligger på rundt 1000 kr pr. stk. Men det er jo i forbindelse med en større jobb som de allerede gjør her. Det er nok en del dyrere når det er et lite oppdrag og de skal komme ens ærend for å sette opp stikk.

Også har det selvsagt mye å si hvor mye jobb det er å få montert noe i akkurat ditt hus.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 08:40   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på montering av flere stikkontakter?

Tommelfingerregelen er 1500 pr. støpsel/lysbryter.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 08:57   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på montering av flere stikkontakter?

Vi har akkurat hatt elektriker her for å bytte 3 kontakter og sette opp ett ekstra stikk. Det ble i overkant av 5000. Da var han her i 4,5 timer.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-17, 09:30   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pris på montering av flere stikkontakter?

Supert, Takk for svar. Da har jeg et lite utgangspunkt i alle fall.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no