Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Aargh!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 18:09   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det har ikke jeg.
Det er dog ikke så ofte jeg får de møkkameldingene der, men disse kjedemailene derimot. Jeg har ikke tall på hvor mange vinn-en-mobiltelefon, pass-deg-for-denne-på-msn og annet shit jeg får.

Det irriterer meg grenseløst med alle disse som så tydelig :NerdTM: er falske advarsler i hytt og vær.

Signerer her. Jeg får kjedebrev til den store gullmedalje, og noen må vel ta et hint snart De sms'ene får jeg også fnatt av og svarer aldri eller sender videre.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 18:18   #22
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Aargh!

Overser slike tullete meldinger glatt. Gidder ikke måle vennskap opp i antall sms eller mail.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:18   #23
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slike meldinger er bare dumme. Samme med slike kjedemailer.

Jeg har også en voksen, oppegående venninne som sender slike meldinger i hytten og styrten.

Signerer!

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 20:39   #24
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aargh!

Sletter de både på mobiltelefonen og på mailen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:10   #25
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Det kjipeste er jo hvis sånne meldinger er alt man hører fra venner.
Da er de ikke lenger gode venner for meg altså.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 00:37   #26
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av linka-mor, her.

Overser slike tullete meldinger glatt. Gidder ikke måle vennskap opp i antall sms eller mail.

Selvsagt gjør jeg ikke det. Blir bare en bekymret venninne. Om du skjønner hva jeg mener...

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Det kjipeste er jo hvis sånne meldinger er alt man hører fra venner.

Hadde det vært tilfelle, hadde de nok vært mine døtres venninner. For 5 år siden.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 10:18   #27
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aargh!

Jeg får slikt fjas både på sms og mail fra svigermor, jeg. Så langt det kan la seg gjøre blir de bare slettet, men det har hendt at jeg har svart, men da kun til henne.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 11:20   #28
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Min venninne sendte meg 3 (!) slike meldinger i går. Jeg konstaterer at hun kjeder seg.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:33   #29
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Slike meldinger slettes umiddelbart her.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 13:35   #30
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aargh!

Jeg ignorerer alle slike meldinger.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 21:15   #31
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Aargh!

Sånne meldinger har jeg bestandig diriti lang masj i. Var bestandig jeg som brøt slik kjedebrev da jeg var liten også.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 19:17   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Jeg leser dem, og det er det. Jeg sender ikke meldinger tilbake der jeg sier krasst at jeg ikke vil ha dem. Synes ikke jeg kan gjøre det. Det bryr meg midt i kneet om de sender til meg, så jeg blir ikke irritert.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 19:33   #33
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Jeg ignorerer sånne meldinger glatt.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 19:44   #34
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aargh!

Som deg - jeg sletter slikt.
Er det en god venninne som har sendt den, så sender jeg en personlig setter-pris-på-deg-melding tilbake.

Men gjett hva: Sønnen min på 5 år fikk et kjedebrev i posten her om dagen. "Klistremerke-vennering".
Jeg reiv det straks i stykker, men syns litt synd på jentungen (min fetters datter) som muligens går og venter på klistremerker. Jeg unner jo selvsagt henne både fem og ti klistremerkeark. Men det er uaktuelt å spre dette brevet videre, så hun får jo ikke ifra de seks som jeg evt. skulle sendt til. Idioti av foreldre å involvere unger i sånt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 09:04   #35
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg leser dem, og det er det. Jeg sender ikke meldinger tilbake der jeg sier krasst at jeg ikke vil ha dem. Synes ikke jeg kan gjøre det. Det bryr meg midt i kneet om de sender til meg, så jeg blir ikke irritert.

Hun og jeg kan være dønn ærlige og direkte mot hverandre. Vi blir ikke uvenner om jeg sier i fra at jeg ikke synes noe om å sponse telenor med slike meldinger.
Hun svarte med å fortsette å sende slike, og lo nok godt. Bare på pur f...
Jeg er like glad i henne likevel.

Nelly: Ille, ja. Ille!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 14:46   #36
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aargh!

Ja, det er rett og slett skrekkelig irriterende. Jeg sender dem noen ganger i retur i håp om at avsenderen skal skjønne selv hvor pyton det er å få massevis av slike, men stort sett ignorerer jeg de glatt.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 16:33   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Jeg har noen nye bekjentskaper som liker å sende meg kjedemail og "artige" snutter og tekster som jeg kanskje dro litt på smilebåndet en gang tidlig på 90-tallet. Jeg blir jo litt skremt, jeg blir det, men jeg sletter i stillhet og tenker at de ikke har min lange internetterfaring og må kjempe seg gjennom sin egen, harde "barndom". Jeg har noen eldre bekjente som også gjør slikt, men de er uten håp ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 19:26   #38
mygjespe
Nybegynner
 
mygjespe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 7
mygjespe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aargh!

Tja, en kan gidde å ergre seg, eller tenke at... hun tenkte på meg da hun sendte den!
det tenker jeg! Og det er vel hyggelig?

"koz" og "klemz" irriterer meg mye mer... fra folk over 14...

__________________
Blir dette riktig da?
mygjespe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:24   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har gode nok venner til å ikke ha fått en slik melding i det hele tatt.

Dulter på skilpadda og er glad for at bla. hun er min venn og ikke plager meg med slikt fjas.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:13   #40
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aargh!

Ignoreres glatt. Nå har jeg heldigvis ikke mange venner jeg får slike fra, men det hender.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no