Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Aargh!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 20:20   #41
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aargh!

Her er det min mor som overøser meg med all verdens kjede-sms. Til tross for høylytt klaging fra min side så sender hun når som helst på døgnet og hva som helst av ræl.

Kan man slå opp med sin mor???

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:27   #42
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aargh!

OM noen hadde sendt meg den meldinga hadde det vært et utslag av storslagen humor og jeg kunne ha sendt den videre av akkurat samme grund. Koz og Klemz jæi er så glad i dere altså.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:17   #43
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:32   #44
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Jeg ignorerer de, sammen med mailer av samme sort.

Eneste gangene jeg sender ut gruppesms er til første dag av Ramadan, til våre to høytider, og kanskje til nyttår om jeg gidder.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 20:08   #45
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Jeg blir også irritert av slike meldinger, og vidersender dem aldri

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 11:45   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

SLike får jeg sjelden, men jeg overser dem fullstendig. Det er jo ikke vennene mine som sender meg slike engang (de vet at jeg hater det) - det er folk jeg ikke har truffet på flere år, men som jeg har studert med etc. Klart, hyggelige mennesker, men om de ikke regner meg som verdens beste venn, så er det helt greit.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 01:25   #47
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Aargh!

Slike hopper jeg glatt over. De irriterer meg. Er sikker på at det er operatørene som sender ut slike, og gjett om de gjør penger på at folk gidder å spre dem rundt da...

Har gitt folk beskjed om at de ikke vil få svar på slike fra meg...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 01:27   #48
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Her er det min mor som overøser meg med all verdens kjede-sms. Til tross for høylytt klaging fra min side så sender hun når som helst på døgnet og hva som helst av ræl.

Som om jeg skulle skrevet det selv... Hun som ALDRI skulle ha mobil, sender grise og kjedemld i hopetall...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 20:23   #49
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Haaater sånne sms`er og nekter konsekvent å videresende de.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 23:23   #50
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Aargh!

Får en 17 sekunders irritasjon før ignoreringen tar overhånd og så er den slettet!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 21:04   #51
elen
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 7
elen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Den type meldinger blir umiddelbart slettet og glemt.

samme her!

__________________
- elén -

elen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:55   #52
Vilja
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 7
Vilja har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Aargh!

Får fnatt av sånne meldinger og mailer... Har andre måter å vise vennene mine at jeg bryr meg om dem enn å sende videre "send denne og se hvor mange svar du får tilbake" (=hvor mange venner du har)-mailer.

Vilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 23:01   #53
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Det hender nok at jeg får sånne meldinger, selv om de fleste vennene mine vet hva jeg syns om det. Jeg sender aldri videre.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:26   #54
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aargh!

Jeg blir overrasket hver gang slike dukker opp. Sletter dem med en gang og bryr meg ikke mer. Hittil har sånt kommet fra såpess perifere venner at jeg syns det er rart at de gidder.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:42   #55
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Aargh!

Jeg bryr meg fint lite om slike meldinger.. jeg sender gratis sms, så jeg kunne fint sendt videre slik melding




Men ikke fordi at jeg har noen tro på de

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:33   #56
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg blir irritert i 20 sek før jeg ignorerer og legger fra meg mobilen.

samme når jeg får mail av samme typen. .....

Som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no