Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 13:00   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Jeg jakter nå på en ganske spesifikk mediebenk. Jeg vet den finnes, men jeg vet ikke hvor. Den er ikke lenger enn 150 cm lang og er helt lukket med dører eller skuffer. Dessuten tror jeg det ligger en glassplate på toppen av den, men jeg er ikke helt sikker. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Den ligner litt på denne, men er ikke helt lik. (Den avbildede er dessuten 180 cm lang, alt for lang for den nisjen mediebenken skal inn i).

Hjelp…

Vedlagte bilder
Filtype: jpg arctic_tvbenk_stor.jpg (5,3 KB, 27 visninger)
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 13:05   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Skal den stå på gulvet eller henge på veggen? Hva skal du ha inni? Skal du ha DVD-spiller inni? Skal du i så fall kunne bruke fjernkontrollen mens døren er lukket? Da bør du i så fall ha glassdører. Hvis ikke må det være åpent - dvs. støvfelle.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:12   #3
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Den skal stå på gulvet. Og jeg er innstilt på å måtte reise meg for å skru av og på DVD-spilleren (evt. skaffe meg en super-fjernkontroll). Poenget er å få alle duppedittene unna min duppeditt og trykkegale sønn som har skrudd av og på DVD-spilleren og Teletubbies DVDen hele julen, til sin mors store frustrasjon. (Vi må faktisk trekke ut DVD-spilleren når den ikke er i bruk, for at han ikke skal gå og skru den av og på. )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:52   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Hvis du har råd så er kanskje Montana tingen? (www.montana.dk)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 14:56   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Øh, kanskje. Hvis jeg skjønner hvordan det fungerer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:01   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Ehm... Du vet at den du har bilde av er lik den jeg har, fra ROOM? (Ble usikker på om det er du som har glemt det, eller om du brukte den som eksempel på en som er ca lik.)

Enig med Veronal at Montana er kult. Det er mange forskjellige byggestener på en måte, hvor du setter sammen de klossene du trenger og bygger din egen skjenk. Lizzom. På en måte. Om du skjønner. De har et showroom eller en butikk i Karenslyst Allé har jeg sett. Der kan du nok få sett det utstilt. De har veldig, veldig mye kult altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 15:15   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Øh, kanskje. Hvis jeg skjønner hvordan det fungerer.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=305637

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 16:05   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ehm... Du vet at den du har bilde av er lik den jeg har, fra ROOM? (Ble usikker på om det er du som har glemt det, eller om du brukte den som eksempel på en som er ca lik.)

Enig med Veronal at Montana er kult. Det er mange forskjellige byggestener på en måte, hvor du setter sammen de klossene du trenger og bygger din egen skjenk. Lizzom. På en måte. Om du skjønner. De har et showroom eller en butikk i Karenslyst Allé har jeg sett. Der kan du nok få sett det utstilt. De har veldig, veldig mye kult altså.

Jeg er selvfølgelig inspirert av din meget pene og praktiske TV-benk. Så joda, jeg er fullstendig klar over at det er den som er avbildet. Den er bare litt for lang... Hadde den passet inn hadde den vært plagiert for lenge siden. Men jeg vet at den finnes i kortere versjon, for det har jeg sett. Jeg husker bare ikke hvor. Dessuten - du vet jo hvor vanskelig jeg syns dette mediebenkstyret er. Men nå er Mannen med på mine noter.

Veronal, takk for tips! Montana skal sjekkes ut nærmere.

(Og hvis noen har linkt til mediebenk som ligner, legg den gjerne inn! )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 17:00   #9
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

Jeg kan bare slenge meg på de som snakker om Montana. Vi hadde i vårt tidligere hus en hel vegg med diverse montana moduler satt sammen.

Nå bor vi i et mindre hus, og Montana er delt i 4 forskjellige enheter, hvorav én (bestående av 5 hvite bokser) står under tv-en.

Virkelig ypperlig når man bytter bolig, at det er så lett å ta med og sette sammen akkurat som man ønsker altså!

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 17:04   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jakten på den perfekte TV-/mediebenken

hva med denne fra skeidar?

Occa TV-benk 93

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no