Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Enda et Facebook-spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 22:56   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Enda et Facebook-spørsmål

Jeg har fått to mail om folk som vil ha meg på sin venneliste.

Men så kommer problemet, når jeg prøver å si ja til dette så får jeg bare opp en jeg allerede har godkjent som venn.
Hvordan i all verden skal jeg få godkjent de to andre???
Samme søren om jeg ogdkjenenr eller avviser den som allerede er venn så skjer det jo ingenting.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:00   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål.

Gå ut og inn igjen på nettleseren din og se om det hjelper.
Det kan være noe som henger igjen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:04   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål

Den har jeg prøvd, det hjalp ikke noe noen av gangene jeg prøvde det.
Har også prøvd å gå inn via mailene jeg har fått, men samme problem.
Får bre opp den jeg for noen dager siden godkjente som venn.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:13   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål

Er du helt sikker på at det ikke bare er venner fra f.eks. nettverket Norway som vises? Når du klikker på Friends-fanen, kan du velge i en nedtrekksmeny hvilke vennegrupper du vil vise. (Er ikke sikker på om jeg forstod problemet ditt riktig her nå, altså - jeg tolket det som at du finner stedet hvor du velger å godkjenne, men ikke finner igjen de nye vennene i vennelista.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:23   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål

Problemet ligger et eller annet sted der hvor jeg godkjenner de som har spurt om jeg vil bli en venn.
Om man står på Home siden står det oppe i høyre hjørne 2 friend request hos meg nå.
Klikker jeg der så kommer det bare opp en som allerede er godkjent som venn.
Det samme skjer også om jeg går via mailen som forteller at den og den spør om jeg vil bli en venn.
Vedlagt i de mailene er det en link, trykker jeg på den kommer da akurat samme vennen opp der også, en som jeg da allerede har godkjent og som også står på lista at jeg har blitt venn med den og den datoen (en dato som har vært)

Har sent mail til Facebook da, så får jeg se om de kan hjelpe meg, men er fortsatt takknemlig for tips.
Det du foreslo har jeg gjort, den står på at jeg skal vise alle venner.
Men dette er da to jeg ikke klarer å få godkjent siden jeg ike får opp deres profil der hvor ejg kan godkjene eller avvise.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 07:39   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Problemet ligger et eller annet sted der hvor jeg godkjenner de som har spurt om jeg vil bli en venn.
Om man står på Home siden står det oppe i høyre hjørne 2 friend request hos meg nå.
Klikker jeg der så kommer det bare opp en som allerede er godkjent som venn.
Det samme skjer også om jeg går via mailen som forteller at den og den spør om jeg vil bli en venn.
Vedlagt i de mailene er det en link, trykker jeg på den kommer da akurat samme vennen opp der også, en som jeg da allerede har godkjent og som også står på lista at jeg har blitt venn med den og den datoen (en dato som har vært)

Har sent mail til Facebook da, så får jeg se om de kan hjelpe meg, men er fortsatt takknemlig for tips.
Det du foreslo har jeg gjort, den står på at jeg skal vise alle venner.
Men dette er da to jeg ikke klarer å få godkjent siden jeg ike får opp deres profil der hvor ejg kan godkjene eller avvise.

Jeg har også fått opp samme person flere ganger, men jeg har bare trykket godkjent igjen jeg da..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 09:05   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et Facebook spørsmål

OK, da misforstod jeg litt. Hvis du søker opp navnet til den som har invitert deg til å bli venn, skal det være mulig å godta invitasjonen derfra også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 01:49   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda et Facebook-spørsmål

Jeg sendte mail jeg og har fått svar.
Måtte slette noen cookies som lå i veien.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no