Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 21:36   #121
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Og så forstår jeg faktisk litt den mora med den høygravide magen her. Jeg følte meg flott som høygravid, men følte også at det ble ENORMT mye kropp, rett og slett. Naken så følte jeg meg veldig, veldig synlig og "in your face", på en måte.

Jeg husker da jeg var høygravide med eneren, og vi hadde min yngste svigerinne boende hos oss. Jeg hadde sånn halsbrann, og sto i ørska, og uten å huske at hun bodde der, kliss naken på kjøkkenet foran kjøleskapet og stappet innpå mandler og melk. Og plutselig kom hun hjem og gikk rett på meg, omtrent. Jeg husker fortsatt den påtrengende følelsen av å være både enorm og enormt naken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 22:11   #122
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bluferdighet ovenfor barnas venner - hvor på skalaen er du?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Grunnen til at jeg nevnte Øygard er at han fremstilte det som fullstendig normalt å sprade rundt i bare trusa med andres barn til stede. Det vil jeg påstå at det ikke er.

Det er definitivt ikke normalt nei, men det er forskjell på å sprade rundt, og det å smette fra ett rom til et annet, sånn i full fart.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no