Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer på offentlig blogg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 00:25   #41
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er en ungfugl, skjønner du.

Aha. Alt hva man lærer. Men er ikke det litt trist? Med en død, ung svane? Sånn i dyrevern-ånden: Hadde det ikke vært bedre med en gammel sjøldau, en?

Jeg tror jeg må teste dette på Mannen i morgen: Hva hadde du sagt hvis denne sto i stuen til helgen?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:53   #42
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Nå kom jeg på at før jeg gikk ut i permisjon, kasta jeg halvparten av skolens møllspiste samling utstoppa harepuser, snømus og vingeløse fjellryper rett i containeren. Jeg kunne jo tjent en liten formue på å pushe dem på shabbydamene i stedet. Dumme dumme meg, som ikke tenkte på at det var et marked for slikt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:54   #43
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Er dette seriøst? Er det virkelig en liten fjortis som er så ute etter meg? Jeg har IKKE startet noe innlegg her - men en liten drittunge har tatt mitt tilfeldige brukernavn fra babyforum og skal liksom fremstå som meg (altså jeg som har den "grusomme bloggen"). Jeg har ikke startet en eneste diskusjon - og syns generelt at de fleste av dere burde logge av å få et liv istedenfor å henge inne på patetiske forumer og mene så jævlig mye om oss andre. STAKKARS barn som må vokse opp med så nedlatende, patetiske folk som dere - ikke rat det blir mobbing og dritt med sånne mødre som "forbilder".. Cecilie

Wow - really?
Jeg vil påstå at "den lille drittungen" gav et bedre inntrykk av deg da det ble lurt på om trådstarter var innehaveren av bloggen enn hva du selv gjorde her, så du burde kanskje bare latt det fare?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:01   #44
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Ah. Voksen reaksjon.
Helt greit for min del om det blir en interiørblogg mindre i verden. Har man en offentlig blogg så må man regne med omtale og meninger om den. Der er jeg enig med Polyanna. Men ikke hets, det går en grense.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:02   #45
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Er dette seriøst? Er det virkelig en liten fjortis som er så ute etter meg? Jeg har IKKE startet noe innlegg her - men en liten drittunge har tatt mitt tilfeldige brukernavn fra babyforum og skal liksom fremstå som meg (altså jeg som har den "grusomme bloggen"). Jeg har ikke startet en eneste diskusjon - og syns generelt at de fleste av dere burde logge av å få et liv istedenfor å henge inne på patetiske forumer og mene så jævlig mye om oss andre. STAKKARS barn som må vokse opp med så nedlatende, patetiske folk som dere - ikke rat det blir mobbing og dritt med sånne mødre som "forbilder".. Cecilie

Det var da veldig så sinna, her du kommer valsende inn for å fortelle oss hvor skrekkelig fæle vi er. -Sånn for ordens skyld klarer jeg å ha det skikkelig shabby uten å løfte en finger for å få det slik. Og når jeg ikke blogger om det heller, blir det jommenmeg tid til å henge på patetiske fora i stedet. -Så kjekt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:02   #46
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Hvis jeg ønsket mer trafikk; hvorfor ber jeg da folk om å vise respekt? Bloggen er nå uansett stengt -kunne overhode ikke bry meg en dritt om hva dere mener - ulikt mange på disse forumene - så har jeg et liv - heldigvis.

Bryr deg gjør du jo helt tydelig, all den tid du lager deg en profil her inne for å svare. Og jeg synes jo ikke noen av oss som har skrevet her har vært respektløse. Lange tær?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:03   #47
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Ja - jeg mener man er en drittunge når man prøver å late som man er en annen - hva du mener DRITER jeg i..

Det blir ganske tydelig at du ikke driter i hva forumbrukere mener når du først lager et eget blogginnlegg om det, og så går så langt som å stenge bloggen din, fordi den har blitt negativt omtalt på nettforum. Når du da attpåtil prøver å hevde din totale likegyldighet til hva forumistene mener, da blir det ganske tullete.

Og så på toppen av det hele trekke frem "Dere er dårlige mødre, barna deres kommer til å bli mobbere, stakkars barna deres"...? Pust med magen og prøv en gang til.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:05   #48
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Ja - jeg mener man er en drittunge når man prøver å late som man er en annen - hva du mener DRITER jeg i..

Fysjom, på tide å vaske munnen sin.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:05   #49
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Det er da lett for admin å se ip'er.

Denne bloggeren glemte helt at det forumet som ble outet i blogginnlegget hennes disset ikke henne personlig men syns ikke svanen hennes var fin. Hun glemte forresten også alle kommentarene om hvor morsom b.innleggene var eller hvor bra hun skrev.
I.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:12   #50
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Og bare så det er sagt: Jeg syntes svanen var kul. Jeg er ikke helt sikker på om jeg syntes den var kul-kul eller stygg-kul, men kul. Men du kan virkelig ikke forvente at du skal kunne legge ut på den store internetten og fortelle om ditt siste interiørinnkjøp: Svanen, og så forvente at folk flest skal synes at det er kjempepent?
Det er nok en grunn til at utstoppede svaner ikke er noe man typisk finner i alle hjem. Det er litt mer acquired taste enn Ikea, liksom.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:14   #51
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Kjære vene - klarer du ikke å lese??? Jeg blir selvsagt sint når noen prøver å fremstå som MEG - er du helt idiot? Og hva du liker og ikke liker av interiør er vel samme faen for meg - jeg har iallefall nok folkevett til å ikke henge ut andre??

Ja, vi ser det.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:15   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Kjære vene - klarer du ikke å lese??? Jeg blir selvsagt sint når noen prøver å fremstå som MEG - er du helt idiot? Og hva du liker og ikke liker av interiør er vel samme faen for meg - jeg har iallefall nok folkevett til å ikke henge ut andre??

Hvis du ønsker at noen skal ta deg seriøst, synes jeg du skal roe ned språkbruken din. Det er ikke kutyme å banne og slenge skjellsord etter ukjente. Ikke på bloggen din, ikke ute i den virkelige verden og ikke i debatter på dette forumet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:18   #53
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Nei vet du hva - forskning viser til at når foreldre så lett kan snakke nedsettende og har så lett for å kritisere og hetse andre - så blir barna slik også. Men for all del - den som ler sist ler best - de som ikke har bedre ting å engasjere seg i enn å hetse andre anonymt på nett kan umulig ha det så veldig bra med seg selv uansett - så kjør på!

Du er ikke en skvett bedre selv akkurat nå.
(Så i følge det du selv sier, i følge forskning så banner barna dine voldsomt? )

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:21   #54
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Nå handler ingenting av dette hva folk syns om den svanen? Det var netthets og harseleringen jeg reagerte på - og at folk ikke klarer å holde fokuset i diskjusjonen på hva som er greit og ikke greit i slike nettforumer er helt merkelig - og det ender i personangrep og spydigheter så man blir jo helt satt ut. Tydelig at det ikke kan være så mange voksne ansvarlige mennesker her..

Og det er jo det som er så flott! For da sklir du rett inn i mengden. Dette forumet pleier alltid å ha tråder på dette nivået, faktisk så er det det hovedmengden av trådene her inne består i: Å hetse og henge ut tilfeldige bloggere. Vi mobber best i flokk.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:22   #55
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Neivel??? Fordi jeg svarer på dritten dere skriver?

Det finnes en hel haug med måter å formulere seg på for å få frem meningen sin. Du valgte den aggressive.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:24   #56
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg undrer meg over hvordan du kan mene at du er et bedre forbilde for barn enn andre slik som du hamrer løs både her inne og på bloggen din?

Det er enda ikke noen her som har kommet med slike uttalelser til deg, som du har gjort til enkelte brukere i denne tråden. Det er du som viser frem hele ditt spekter av dårlige holdninger, nedlatende adferd, språkbruk som hører hjemme blandt fjortiser, karakteristikker etc.
Jeg innser jo at du nok ikke ser det selv, men den eneste som fremstår umoden i denne debatten, er deg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:26   #57
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Nesten så jeg fikk lyst å linke tråden alt dette startet med, men vet ikke om det er lov eller uhøflig..
Hun tok kun med negative ting. Eller gjorde det om til at det var negativt.
Det ble skrevet at den var fin og dekorativt, men kopiert sammen med det negative slik at det så ironisk ut.

__________________
2000 og okt. 2010


Sist redigert av -Nj- : 13-02-13 kl 01:38.
-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 01:33   #58
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Kjære vene - klarer du ikke å lese??? Jeg blir selvsagt sint når noen prøver å fremstå som MEG - er du helt idiot? Og hva du liker og ikke liker av interiør er vel samme faen for meg - jeg har iallefall nok folkevett til å ikke henge ut andre??

Ja, her flommer det visst over av både folkevett og folkeskikk, ser man.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 08:06   #59
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Søre, her gikk jeg glipp av en artig blogg, ser jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 08:06   #60
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg trur ikkje eg får lov av mannen...

Det skjønner jeg egentlig godt.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.


Jeg tror jeg må teste dette på Mannen i morgen: Hva hadde du sagt hvis denne sto i stuen til helgen?




Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Er dette seriøst? Er det virkelig en liten fjortis som er så ute etter meg? Jeg har IKKE startet noe innlegg her - men en liten drittunge har tatt mitt tilfeldige brukernavn fra babyforum og skal liksom fremstå som meg (altså jeg som har den "grusomme bloggen"). Jeg har ikke startet en eneste diskusjon - og syns generelt at de fleste av dere burde logge av å få et liv istedenfor å henge inne på patetiske forumer og mene så jævlig mye om oss andre. STAKKARS barn som må vokse opp med så nedlatende, patetiske folk som dere - ikke rat det blir mobbing og dritt med sånne mødre som "forbilder".. Cecilie

Himmel og hav.

Jeg trodde dette er litt greia jeg.
Du farer jo opp som en trassig tennåring som ikke får vilja si. Og DET skaper faktisk underholdning, for oss andre dødlige.

Og mene at barna våre har det så grusomt, jaja, de slipper nå hvertfall titte på en svane som kunne gitt enhver person mareritt.

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå kom jeg på at før jeg gikk ut i permisjon, kasta jeg halvparten av skolens møllspiste samling utstoppa harepuser, snømus og vingeløse fjellryper rett i containeren. Jeg kunne jo tjent en liten formue på å pushe dem på shabbydamene i stedet. Dumme dumme meg, som ikke tenkte på at det var et marked for slikt.

Skulle ALDRI kasta det nei, kunne jo blitt rik a gitt.

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Hvis jeg ønsket mer trafikk; hvorfor ber jeg da folk om å vise respekt? Bloggen er nå uansett stengt -kunne overhode ikke bry meg en dritt om hva dere mener - ulikt mange på disse forumene - så har jeg et liv - heldigvis.

Velkommen til internett.
Stikker du hodet ut i offentligheten, så må du regne med og få BÅDE positivt og negativt. Så pust med magen, så går dette superb.

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Takes one to know one.

Indeed.

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Kjære vene - klarer du ikke å lese??? Jeg blir selvsagt sint når noen prøver å fremstå som MEG - er du helt idiot? Og hva du liker og ikke liker av interiør er vel samme faen for meg - jeg har iallefall nok folkevett til å ikke henge ut andre??

HI sa strengt tatt ikke at hun var deg, hun prøvde vel heller ikke fremstå som deg, det er det kun du som mener. HI spurte om det var GREIT å skrive til deg på den måten det var blitt gjort.

Opprinnelig lagt inn av Cecilie - interiørblogger, her.

Nei vet du hva - forskning viser til at når foreldre så lett kan snakke nedsettende og har så lett for å kritisere og hetse andre - så blir barna slik også. Men for all del - den som ler sist ler best - de som ikke har bedre ting å engasjere seg i enn å hetse andre anonymt på nett kan umulig ha det så veldig bra med seg selv uansett - så kjør på!

Forskning meg her og forskning meg der.
Om jeg humrer av en svane, så blir ikke unga noe mer nedlatende.
Det er strengt tatt du som slenger om deg med hyggelige ord, så det vil vel da si at unga dine er det synd på å? Og at de også kommer til og bli nedlatende.

Lurer på om du har litt vanskeligheter med å lese hva du selv faktisk skriver?

Ta feks dette berømmelige svaneinnlegget som gjorde jeg kjent her.
Hvor noen ungdomsskole elever går forbi å ber deg huske setebeltet på denne nydelige svanen din. Hvor du da som voksenperson slenger tilbake "Husk kvisekremen dere" eller noe i den dur. DET syns du er voksen behandling av tennåringer? Bare spør.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no