Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkasse - er det vits i?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 09:32   #81
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg prøvde å legge inn en bestilling nå, men får ikke lagt inn poststed, så det kommer heller ikke opp noe på kartet... Trodde kanskje poststedet skulle komme opp automatisk når man legger inn postnummeret, siden det ikke går an å skrive i det feltet, men det gjør det ikke. Noen som har vært borti dette?

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:36   #82
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg prøvde å legge inn en bestilling nå, men får ikke lagt inn poststed, så det kommer heller ikke opp noe på kartet... Trodde kanskje poststedet skulle komme opp automatisk når man legger inn postnummeret, siden det ikke går an å skrive i det feltet, men det gjør det ikke. Noen som har vært borti dette?

Nå ordnet det seg!

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:36   #83
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Jeg prøvde å legge inn en bestilling nå, men får ikke lagt inn poststed, så det kommer heller ikke opp noe på kartet... Trodde kanskje poststedet skulle komme opp automatisk når man legger inn postnummeret, siden det ikke går an å skrive i det feltet, men det gjør det ikke. Noen som har vært borti dette?

Adam?
Det kan hende du bor et sted det ikke kan leveres til da, eller? Du kan sjekke om de leverer til ditt postnr. her: http://www.adamsmatkasse.no/her-leverer-vi

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 09:37   #84
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Tipp topp, tommel opp!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 12:30   #85
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Dette tror jeg er en bedre løsning for oss: https://kolonial.no/
Det fordrer selvsagt at man bor i nærheten av et utleveringssted. Det frister jo i grunn å kunne sitte i sofaen og handle matvarer og bare plukke det opp på vei hjem fra jobb. For meg er i hvert fall ikke butikkturen noe jeg verdsetter i særlig grad.

EDIT: Om ikke det er snakk om Mathallen eller Maschmanns eller noe i den stilen, da er det jo gøy. Men hverdagsmaten er jo ikke særlig gøy synes jeg.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no