Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-14, 22:41   #1
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Fikk Mail fra Steve i dag. Ja han skrev som om han kjente meg, så derfor er vi på fornavn. Han har lett i 3 - tre!! År etter arvinger til 15 millioner pund. Så nå gidder han tydeligvis ikke å lete lenger, han har jo funnet meg. :-) han er villig til å dele pengene med meg, 50/50 ittno knussel. Jeg må selvfølgelig sende han diverse opplysninger og sånn, men det går nok greit. Hva synes dere? Deal or no Deal?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 22:44   #2
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Deal! Deler du med oss andre og?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 22:47   #3
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Jada, selvfølgelig. Jeg får jo rikelig.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 23:39   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Hey, heldiggris!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 23:53   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Velkommen i heldiggrisklubben!!

Jeg mottar stadig vekk mailer om premier. Er sikkert noe arv blant mailene også, men jeg har kommet litt på etterskudd med å lese alle nå. Skriver kontonummer, navn, adresse, telefonnummer og personnummer i blinde nærmest nå, etter å ha besvart mailer.

Må vel begynne å rydde huset slik at jeg får plass til alt snart nå.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 10:52   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Deal, trenger du 50.000,- for å forskuttere arven er jeg klar som partner. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 11:10   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Så lenge du deler med storesøsteren din, så er det selvsagt helt greit!

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Fikk Mail fra Steve i dag. Ja han skrev som om han kjente meg, så derfor er vi på fornavn. Han har lett i 3 - tre!! År etter arvinger til 15 millioner pund. Så nå gidder han tydeligvis ikke å lete lenger, han har jo funnet meg. :-) han er villig til å dele pengene med meg, 50/50 ittno knussel. Jeg må selvfølgelig sende han diverse opplysninger og sånn, men det går nok greit. Hva synes dere? Deal or no Deal?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 11:22   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Mannen min fikk forresten mail fra Skatt Norge her om dagen, med beskjed om at Myndighetene Skatt Norge hadde funnet at han hadde Tilgode kr 6347,38 som de hadde glemt å sende ham i det opprinnelige skatteoppgjøret.

Det var jaggu godt de fant ut av det, for vi vil jo ikke gå glipp av de pengene. Mannen min sendte sporenstreks en kopi av passet sitt, med bilde og personnummer (som de ba ham gjøre, så de skulle vite det helt sikkert var Ernie som svarte, de sender jo ikke penger til folk uten at de identifiserer seg) - sammen med kontonummer de kunne sette penger inn på, til vedlagte lenke i mailen.

Godt det ennå er ærlige mennesker i Skatt Norge, som tar ansvar og rydder opp.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 11:53   #9
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mannen min fikk forresten mail fra Skatt Norge her om dagen, med beskjed om at Myndighetene Skatt Norge hadde funnet at han hadde Tilgode kr 6347,38 som de hadde glemt å sende ham i det opprinnelige skatteoppgjøret.

Det var jaggu godt de fant ut av det, for vi vil jo ikke gå glipp av de pengene. Mannen min sendte sporenstreks en kopi av passet sitt, med bilde og personnummer (som de ba ham gjøre, så de skulle vite det helt sikkert var Ernie som svarte, de sender jo ikke penger til folk uten at de identifiserer seg) - sammen med kontonummer de kunne sette penger inn på, til vedlagte lenke i mailen.



Godt det ennå er ærlige mennesker i Skatt Norge, som tar ansvar og rydder opp.

Også så koselig at de sender en personlig mail. Og ikke et sånt kjipt brev i posten der det står at pengene er godskrevet det kontonr. man har oppgitt.
Snille, snille Skatt Norge.

HI- Helt klart DEAL

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 18:03   #10
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Deal, trenger du 50.000,- for å forskuttere arven er jeg klar som partner. .

Ja bare sett de inn du, kan jo hende vi får dobbelt siden vi er to som gjør krav på arven? Jeg kan prikke deg adressen til Steve, han virker så ærlig og seriøs.

Og Gnuri: selvsagt

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 17:55   #11
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.369
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Oh lykke, jeg har visst arvet masse penger!!

Jeg har fått samme brev - brev! - i papirform, i posten. Ikke noen mail, nei, men det skulle besvares til en mailadresse.

Det var ikke noe feil med språket, konvolutten var frankert og det hele så ordentlig ekte ut. Tenk om det var det? Jeg svarte ikke...

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no