Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

[Spinoff] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-18, 11:41   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Spinoff] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Det måtte vel komme?
Så; hvilken bok har du lest som bare var skikkelig, skikkelig dårlig?

Jeg må gruble litt på denne selv, for som regel fullfører jeg jo ikke slike bøker. Men jeg vet at jeg har lest bøker der jeg har vært irritert etterpå, fordi det kunne vært så mye bedre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 11:43   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

De to bøkene jeg umiddelbart kommer på som jeg leste ferdig enda jeg ikke likte dem er Twilight og 50 Shades. Det er fremdeles ganske lett å putte på en femtiøring for å få meg til å rante om en av dem (jeg gjorde det senest i en lunsj på jobben for et par uker siden).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:01   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Twilight har jeg ikke lest, ei heller sett.
Fifty shades lærte meg at det at bøkene er på topp-listen til Amazon/Kindle ikke nødvendigvis er et kvalitetstegn. Jeg har sluttet å shoppe rett fra 10-på-topp, kan du si ...

I det siste har jeg, litt tilfeldig, lest en haug med bøker med handling knyttet til 1 og 2. verdenskrig. Felles for dem alle har vært at de har begynt bra, og så har forfatterene fått innmari hastverk og så ender det brått og brutalt med en skikkelig dårlig slutt. Jeg er dritsur på redaktørene eller hvem det nå er som har sluppet det igjennom som ferdig produkt.
Eksempel er "The Alice Network" - men den er egentlig verdt å lese likevel, og "wives of war" -> denne er utmerket eksempel på bra start, greit tema - stort potensiale og ender i mageplask.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:02   #4
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Den første jeg kommer på er Shantaram. Den virket lovende, men jeg orket ikke mer enn snaut halvparten, og selv det var for mye. Siste virkelige skuffelse var Saabye-Christensens Magnet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:07   #5
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

50 Shades, den første. Jeg slet meg gjennom i ren trass - jeg gir ikke opp påbegynte bøker. De andre to begynte jeg ikke på.

To av Paolo Coelho. Først Alkymisten, og så lærte jeg ikke av egne feil og kastet bort noen timer på Elleve sekunder.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:17   #6
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jeg har prøvd meg på Halvbroren to ganger. Selv om jeg liker både den historiske settingen og jeg tror at jeg egentlig liker historien, så har jeg måttet legge den fra meg halvveis inn i boken hver gang. Tror ikke jeg gidder å prøve en tredje gang.

Andre bøker jeg har lagt fra meg underveis har jeg innsett at hovedsaklig har vært engelske bøker oversatt til norsk. De fenger meg av en eller annen grunn dårligere på norsk, spesielt når de inneholder oversettelse av dialekt, som i bl.a. "Engelen på det syvende trinn".

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:28   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Lars Saabye Christensens Bernhard Hvals forsnakkelser fra 2010. Direkte dårlig er ikke sikkert, men grufull historie og språk, på en nedstemt og trist måte. Jeg hadde den med på en ferie, uten plan B.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:32   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jeg måtte gi opp 50 shades. Jeg skummet og bladde og fant den gudsjammerlig kjedelig, platt, dårlig skrevet og med et budskap som er så insides TEIT at det er umulig å beskrive med ord. Jeg slettet den fra kindlen min, for jeg ble helt dårlig av å se den der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:33   #9
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

To forfattere jeg ikke får til og som jeg har prøvd meg på etter anbefalinger: john Irving og Paolo Coehlo.

Ellers har jeg lest en del 'kiosklitteratur' av både krim og chick flicks, men ikke blitt skuffet da forventningene ikke har vært de helt store.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:40   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Det handler litt om forventninger for min del, men "Arv og miljø" av Vigdis Hjorth svarte overhodet ikke til forventninger.
Jeg leste en del av første Fifty Shades-boka uten å ha store forventninger. Da jeg skjønte at det egentlig aldri ble noen handling så kuttet jeg ut.
Coelho holdt jeg ut gjennom pilgrimsreisen i håp om at jeg skulle oppdage noe av det fine mange andre fant i den boka. Jeg fant det aldri.
LOTR og HP er også bøker jeg har lest fordi ungene har ønsket, men hvor jeg gjesper meg gjennom. Sjangeren tiltaler meg ikke i det hele tatt. Jeg skjønner jo at det er bra for dem som liker sånt, men det hjelper ikke.
Wassmo prøvde jeg meg også på en gang i tiden og det ble for begredelig, men kan vel ikke si at det ikke svarte til forventningene heller.

Jeg liker ganske mye forskjellig av litteratur, selv om det kanskje ikke ser sånn ut her.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:45   #11
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Eat pray love, eller hva den nå heter. Jeg leste en stund, og så la jeg den plutselig fra meg med et høylytt: "nei, nå GIDDER jeg virkelig IKKE lese ÉN ENESTE side til!"

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 12:48   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Eat pray love, eller hva den nå heter. Jeg leste en stund, og så la jeg den plutselig fra meg med et høylytt: "nei, nå GIDDER jeg virkelig IKKE lese ÉN ENESTE side til!"

Haha veldig gjenkjennbart, bare at jeg holdt ut den også. Det var fremstilt som "den" boken av flere jeg kjenner.
Makan til pretensiøst navlebeskuende vissvass tenkte jeg.

I ettertid har jeg tenkt at det kanskje var greit å ha lest den lell, fordi populariteten må si noe om hva folk liker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:04   #13
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De to bøkene jeg umiddelbart kommer på som jeg leste ferdig enda jeg ikke likte dem er Twilight og 50 Shades. Det er fremdeles ganske lett å putte på en femtiøring for å få meg til å rante om en av dem (jeg gjorde det senest i en lunsj på jobben for et par uker siden).

Jeg har som mantra at det er bedre at folk leser tull fremfor å ikke lese i det hele tatt. Med unntak av disse "bøkene"! :åndssnobb:

Jeg leste begge for å kunne slakte dem uten å kunne beskyldes for å ikke vite hva jeg snakker om. =p

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett

Sist redigert av Pappalille : 05-03-18 kl 13:06. Årsak: La til litt.
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:09   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

En krimbok av Liza Marklund som jeg fant i papirkurven hos moren min. «Hvorfor har du kastet den i stedet for å gi den til meg,» spurte jeg. «Jeg orket ikke tanken på at du ville skjønne noe av den», svarte hun, «for jeg følte meg dum som et brød». Da måtte jeg selvsagt lese, og hatet den omtrent like intenst som henne.

Jeg har også vært veldig irritert over Jan Kjæstads «Tegn til kjærlighet» - og jeg som elsket bøkene om Jonas Wergeland! Tror det var da jeg innså at jeg for alvor hadde funnet mitt voksne, gretne jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:18   #15
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jeg kom på en til. "Saman er ein mindre aleine". Det er en av de ytterst få bøkene jeg har måttet legge fra meg. Den fikk så mye skryt og jeg synes den er noe skikkelig møl ...

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:20   #16
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Sofies verden. Husker jeg ble kjempeskuffet, den klarte bare ikke å fenge. Og "alle" likte den, følte jeg😂
I nyere tid må jeg si Arv og miljø. Synes den ble kjedelig, rett og slett.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:34   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.448
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Forsøk på å være lykkelig.
Jeg liker VIRKELIG ikke navlebeskuende, egoistiske menn som bruker en hel bok på å fortelle nettopp det i en ynkelig "stakkars meg" setting.

Fikk Null pluss pluss anbefalt av forfatteren (som jeg digger). ikke helt min greie....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:36   #18
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jeg synes ikke Alkymisten var så ille, men den der pilgrimsgreien tror jeg aldri jeg ble ferdig med.
Men jeg ser ikke på Alkymisten som noe annet enn fortelling, da. Har dog innsett for mange år siden at jeg er den eneste på hele FP som ikke synes den er fæl. Men det er greit, jeg står for den.



(Jeg leser veldig lite norsk, fordi jeg ikke har troen i utgangspunktet. Kan hende listen hadde vært annerledes om jeg hadde orket.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 13:59   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Fifty shades måtte jeg også kapitulere på. Men har lest en annen i samme sjanger, Sylvia Day sine Crossfirebøker. Det har kommet flere nye etter at jeg har lest. Liker også Calendargirl, jeg da. Har kun lest til juni..
Jeg pleier å søke opp bøker og leser litt om de før jeg velger så det er ikke så ofte jeg gir meg egentlig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-18, 14:01   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Jojo Moyes er det første jeg tenker på, kanskje mest på grunn av lovprisingen rundt omkring. Jeg har dog bare lest "Et helt halvt år". Den var så klisjefylt at jeg fikk utslett.

"Hotellet på hjørnet av bitter og søt" ble jeg også utrolig skuffet over i sin tid.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no