Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte går dere ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 08:00   #41
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du? To-seks ganger i året. Kommer an på om der er utdrikningslag, brylluper eller andre spesielle anledninger. De to faste er julebord og sommerfest på jobben.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt? Standarden når jeg skal ha en "skikkelig fest" er 6-8 halvlitre med øl, eller en flaske vin og et par tre øl. Kommer an på.
hvor mye penger bruker du? Lite. Jeg er for kjip til å drikke på byen, så det går bare litt penger til røyk, buss/taxi og evt inngangspenger.
og når pleier du å gå hjem? Det varierer. Er det hjemmefest kan jeg godt drøye det til tre-halv fire. Er det ute på byen, blir det somregel i to-tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Syns en går ut ofte når en går ut en-to ganger i måneden.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 09:09   #42
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, ca 6-7 ganger i året, da er både byturer og privatfester inkl
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, blir vel en flaske vin før vi går ut, også noen drinker ute
hvor mye penger bruker du, på bare drikke bruker jeg vel ca 300, med taxi og div andre ting 5-600,-
og når pleier du å gå hjem? ca 2-3 tiden

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? ofte er 1 gang i måneden, sjeldent er et par ganger i året

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:58   #43
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, Omtrent en gang i måneden
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, Fire halvlitere +/-
hvor mye penger bruker du, 3-400 kr
og når pleier du å gå hjem? Et sted mellom 1 og 4, avhengig av om det har vært middagsfest eller vorspiel-og-ut-på-byen

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Ofte= hver helg, sjelden= en gang i halvåret

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 12:17   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du, Sist jeg var ute var i sommer - en gang bare. Nå er jeg jo gravid, så da drikker jeg jo ikke. Sist jeg var ute var i mai (18.mai) - er vel ute 4 gang i året kanskje. ER hjemme hos venner oftere da.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt, På byen: 4 drinker og 2 glass vin kanskje? (+ endel på vorspielet - som jeg liker best av alt)
hvor mye penger bruker du, 500? + taxi
og når pleier du å gå hjem? tja - når det er ferdig? Jeg er elendig på nachspiel, men holder ut til de fleste går på nachspiel - dessuten: når jeg er full er jeg en kløpper til å organisere taxikøen så taxiene er fylt opp når de drar. (uting å ikke høre om flere skal samme vei synes jeg)

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Mim går ut ofte, jeg går ut sjelden. *enkelt*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 22:14   #45
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Nei, jeg hadde kanskje en snever definisjon, her? Så for meg "på byen" som "vorspiel og så ut på et støyende sted og drikke mer", liksom.

Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann. Men det er vanskelig å si noe gjennomsnitt, siden den slags er blitt litt begrenset av graviditeter/barseltid 3 av de siste 5 1/2 årene..

1-2 ganger per måned, kanskje, sånn når jeg ikke er gravid?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 22:35   #46
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Svært sjelden. Da går jeg jo glipp av "Hjartet på rette staden".

  Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 16:38   #47
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Svært sjelden. Da går jeg jo glipp av "Hjartet på rette staden".



Sånn er pappaen min også. Lørdag kveld er hellig for ham.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 16:59   #48
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvis jeg skal bruke samme definisjon som Skilpadda og Polyanna så prøver jeg å gå ut en gang i uken, men det er ikke alltid jeg får det til. 3 kvelder i måneden, kanskje? Da er det tur ut på restaurant eller lignende, og et par glass vin i løpet av kvelden, eller drinker hvis jeg er sjikkeli gæren. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Hvor mye penger som går med varierer. Sjelden mer enn 500 kr for en kveld.

Nattklubb-type utegåing skjer ikke. Never ever. Det er pyton.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 17:45   #49
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
Aldri på byen. Kan ikkje hugse sist gong. Før vi fekk barn: sånn ca. aldri , kanskje ein gong i året når ei desperat single veninne måtte ha eit alibi å gå saman med (eg var også single, men akk så lite desperat). Syns at det er DREPEN KJEDELIG på byen Eg har alltid syns det. Eg syns til og med at russetida var DREPEN KJEDELIG. Trur eg fekk ei gammal sjel allereie i tenåra. Eg ga som regel uttrykk for at eg syns heile greia var dørgande kjedelig og for heim.

Eg er aldri på privat fest, i den forstand at vi er oppdolla, har musikk og roper rare ting til kvarandre. Vi HAR likevel eit sosialt liv. Vi er ofte saman med venner i helgene, før ungane si leggetid. Det hender vi overnattar. Det er herlig; då får vi fred frå ungeståket og kan prate ut i dei små timar.

ELSKAR å gå ut og ete og gå på cafe, men det går ikkje med små barn. Før vi fekk barn gjorde vi dette minst to gonger i veka, som student nesten kvar dag.

Før gjekk vi forresten masse på kino, men sidan vi ikkje har barnevakt er det slutt på det. Lastar ned mykje og har filmkveld kvar fredag i stova

hvor mye drikker du i gjennomsnitt.

Eg drikk ca. 1-2 glas vin i veka, og/eller ein øl, vanligvis i samband med god mat etter at ungane har lagt seg. Og ein god film. Og mannen min.

hvor mye penger bruker du,
På byen eller fest? Ingenting.

og når pleier du å gå hjem?

Litt vanskelig å svare, men dei gongene eg var ute i forrige århundre (de facto) har eg prøvd å komme meg heim så fort som mulig utan at alle roper: "jammen herreguuuud, skal du heim NÅÅÅÅ???" Vanskelig å finne det riktige tidspunktet.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

ofte: annankvar veke.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 17:45   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

I dag lover jeg på tro og ære at jeg aldri skal gå ut igjen. :urk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 17:49   #51
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Sånn "ut og spise sushi og ta et par øl etterpå" gjør jeg jo dann og vann.


SUSHI!!!!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 18:02   #52
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Jeg er aldri ute på by'n, kan ikke huske sist jeg var ute. Var engang ei skikkelig party-løve, men det er minst 10-12 år siden, men jeg har aldri drukket. Jeg er sjelden ute og spiser uten unger, så jeg er vel den største fest-bremsa på hele FP
Sist jeg og mannen var ute alene på resturant og kino var vel for omtrent 3 år siden, og etter å ha lest svarene her kategoriseres vel det som sjelden...

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 18:42   #53
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Er sjelden på byen - kanskje 2 ganger i året. Syns det er mye koseligere å ha fest hjemme med gode venner, mat og vin - det blir kanskje en gang i måneden.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:37   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jeg har vært ute en gang eller to faktisk i år, og vel en gang i fjor, for å spise middag med noen venner.

Ha, du har drukket øl med meg på hhv 8. mars og 1 mai! Feminist & raddisøl, altså!

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er barna dine voksne?

Tsk, tsk, hva er det du antyder? Jeg har en datter som er 5, hun har enten barnevakt eller er hjemme med faren sin.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er det eneste jeg gjør når jeg "går ut", så hvis ikke det gjelds, så går jeg aldri ut.

Jeg "går ut" med venninner eller kolleger eller med mannen min og felles venner, og drikker kanskje typisk mellom tre og seks halvlitere, eller jeg sitter hjemme hos venner og drikker en flaske vin eller to.

Skilpadda og jeg mener det samme og gjør det påa samme vis, og innimellom gjør vi det med hverandre!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:43   #55
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du? To til tre ganger i året kanskje..

hvor mye drikker du i gjennomsnitt? Det er sannelig ikke mye, vet ikke sånn nøyaktig hvor mye.

hvor mye penger bruker du? PÅ byen? Sjelden mye, som regel til en brus eller en drink om jeg drikker og til buss/taxi hjem.

og når pleier du å gå hjem? Som regel tidlig og sjelden senere enn i 2 tiden.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Ofte er hver helg, sjelden er vel det jeg gjør.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 20:46   #56
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Hvor ofte går du ut på byen/fester du,
hvor mye drikker du i gjennomsnitt,
hvor mye penger bruker du,
og når pleier du å gå hjem?

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg?

Jeg er ute sammen med venner evt mannen 2 til 3 ganger i mnd, det blir ca annen hver helg og kanskje en dag midt i uken hvis det er noe spesielt.

Litt avhengig av om det er mat med i bildet, så bruker jeg alt fra 300 til 1500 kr på en kveld. Som oftest spiser vi noe når vi går ut og sitter så på en restaurant eller en pub og skravler etterpå. Club og disko har jeg ikke vært på, på mange år. Jeg tipper jeg drikker alt fra 3 til 8 øl/vinglass... Eller kanskje noen GT.

Jeg er som oftest hjemme rundt 1, da jeg vet at sove lenge hjemme hos oss ikke er noe særlig lenger enn 9

Jeg syns er det ofte å dra ut fredag og lørdag hver helg, slik jeg gjorde tildels før Junior. Sjelden er kanskje et par ganger i året

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 21:43   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hva er EGENTLIG en "fest"?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 01:15   #58
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Jeg synes det er litt morsomt å lese at når drosjekøen dannes har mye å si for når folk reiser hjem.
Betyr det at man er gammel og satt når man tenker sånn, eller bor man bare for langt unna sentrum?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 07:14   #59
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Hvor ofte går du ut på byen/fester du? Jeg er vel ute sånn ca. 1 gang hver annen måned.
hvor mye drikker du i gjennomsnitt? Drikker vel ca en gang annen hver måned og da drikker jeg fra et glass vin til en flaske vin.
hvor mye penger bruker du? Bruker ca. 200,-kr på en vinflaske hvis jeg sitter hjemme hos noen, ute på byen bruker jeg vel ca det samme på 4 vinglass + taxi hjem.
og når pleier du å gå hjem? Det varierer veldig, spørs litt hva jeg er ute på. Har kommet hjem alt fra kl.24 til kl.07.

Hva er det å gå ut ofte/sjelden for deg? Jeg synes det er sjelden med toppen en gang annen hver måned, men samtidig så er det helt greit for meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-07, 07:31   #60
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte går dere ut?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg synes det er litt morsomt å lese at når drosjekøen dannes har mye å si for når folk reiser hjem.
Betyr det at man er gammel og satt når man tenker sånn, eller bor man bare for langt unna sentrum?

Jeg bor langt vekk fra sentrum.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no