Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 19:50   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Jeg kjøpte lillegutt en sånn kjeks/kake greie. ala mary land cookies. Og jeg synes ikke dem er så gærne. Kansje litt mye sjokolade men mye hvete i dem. I allefall var denne kaka ei skikkelig fiber/sjokolade bombe. Hun på nabo bordet sitter lenge og glaner på oss. Og så bryter hun utav seg "du gir han vell brødskive også?", "selvfølgelig svarer jeg, men vi er da på en kafe. Og skal jeg kose meg kan vell han å det." Hun spurte deretter om jeg kun hadde sjokolade pålegg på brødskiven da, og jeg ble i grunn rimelig irritert. For jeg har til den dag i dag ikke gitt småen værken nugatti eller sjokade el div. Og svarte rett ut at jeg gir han faktisk leverpostei og disse forskjellige smøreostene på brødskiva. Og han fikk middag hver dag bestående av poteter og alltid noe fra dyreriket i lag med.

Hvorfor skal folk blande seg? Dem dømmer deg nedenom og hjem bare på grunn av en ting. Blir så irritert. Hun ble stille etterhvert og innså at jeg ikke var en av disse mødrene som forer ungene opp på sukker, jeg har eller kommer verken til å ha noe mot sukker.

Men men, jeg er vell ikke den eneste som har opplevd slike ting.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:55   #2
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Helt uten å starte en ny sukkerdebatt synes jeg hun dama oppførte seg fullstendig uakseptabelt! Åh, jeg hadde blitt så rasende. Kunne ønske jeg hadde vært der, noen skulle sagt henne et par ting om å blande seg i andres saker.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:58   #3
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Helt uten å starte en ny sukkerdebatt synes jeg hun dama oppførte seg fullstendig uakseptabelt! Åh, jeg hadde blitt så rasende. Kunne ønske jeg hadde vært der, noen skulle sagt henne et par ting om å blande seg i andres saker.

Ja en sukkerdebatt vil jeg ikke starte. Det blir bare fiendtlighet og krangling. For ingen er enig. Farlig farvann det...

Jeg orka ikke lage noen stor scene, for flyplassen var full av folk. Og farmora til guttungen var der også, hadde blitt svært dumt om jeg hadde gjort det, for det hadde skjemt ut henne og vennene hennes.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 19:59   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Toppen av frekkhet!!! Jeg er veldig opptatt av ernæring,men komenterer aldri hva andre gir barnet sitt på kafè Min sønn får bolle,vaffel etc i ny og ne når vi er på kafè. Makan til hva folk skal bry seg med

  Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:01   #5
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Toppen av frekkhet!!! Jeg er veldig opptatt av ernæring,men komenterer aldri hva andre gir barnet sitt på kafè Min sønn får bolle,vaffel etc i ny og ne når vi er på kafè. Makan til hva folk skal bry seg med

Som jeg sa, når vi skal kose oss, så kan jaggu meg barna også få gjøre det.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:04   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

helt utrolig hva folk blander seg oppi.
Må jo få lov å kose se litt, også er det jo lørdag og greier

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:04   #7
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Jeg hadde blitt helt paff hadde noen blandet seg inn i hva mine barn får i seg når vi er ute på kafe. En ting er hva de får i seg til daglig, men at de får noe godt å kose seg med når man er ute en sjelden gang, synes jeg ikke gjør noen ting.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:05   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Utrolig fremk. Hvem gir barnet sitt brød på en kafe når man er der for å kose seg?

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:06   #9
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Utrolig fremk. Hvem gir barnet sitt brød på en kafe når man er der for å kose seg?

Hadde faktisk lyst å spørre dama selv.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:16   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

At det går ann å være så frekk.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:38   #11
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Jeg hadde blitt rasende, og hatt mest lyst til å be henne holde godt kjeft, slutte og bry seg, og dra et visst sted.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:44   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Noen mennesker eier liksom ikke begrensning på hva som er akseptabelt å spørre/mase/snakke om til andre folk. Svært lite intelligent.

Forøvrig hva er liksom galt med en kjeks (eller fem) på kafé?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:44   #13
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Jøss, hva folk får seg til å gjøre!!

Skjer det en annen gang får du slenge ut av deg at det er lørdag og at det da er politisk korrekt at ungen får litt lørdagsgodt

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:48   #14
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Utrolig fremk. Hvem gir barnet sitt brød på en kafe når man er der for å kose seg?

Det gjør vi. Men det er vel fordi hun elker rundstykke med hvitost. <s

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:54   #15
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

For en frekkhet!!

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:58   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Man kan mene både det ene og det andre om barns inntak av sukker, men ALLE må da være enige i at denne damen var ualminnelig nesevis.

Snuppa stappet i seg et helt kakestykke med sjokoladekake på kafe i dag. Like før dette hadde hun stappet i seg TO brødskiver (med leverpostei og makrell i tomat) og en halv klementin. Sistnevnte ville en så nesevis dame selvfølgelig ikke visst.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 21-10-06 kl 22:02.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:00   #17
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Ja.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:01   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Toppen av frekkhet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:02   #19
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

For et herlig menneske.
Gutten min fikk kule-is på kafe i dag. Jeg må være toppen av ondskap.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 21:05   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Gud bedre så forbanna jeg hadde blitt! Jeg hadde aldri i verden svart så høflig som du. Det er liksom ikke ender og grenser for hva folk føler at de kan legge seg opp i.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no