Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 23:55   #41
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde svart
nei selvfølgelig får hun ikke brødskiver og til middag skal vi ha bløtkake med krem

Det er så irriterende at man kommer på alt man skulle sagt etter at situasjonen er over.........

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 23:57   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Det synes jeg var en direkte usmakelig innblanding. Folk som peker med hele armen har en sentral plass i allergisonen min. Fysj!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 01:01   #43
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Tar vel ikke lang tid før vi finner mothistorien til denne på et visst annet forum

Men seriøst; man buser da ikke ut med hva man tenker om andre folk? Det er jo direkte ufint og frekt.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 04:26   #44
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Det er mye mulig dama hadde ditt barns beste i tankene....

... men hallo?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 05:01   #45
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Frekt!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 07:43   #46
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Sukkerdebatt eller ei, sånn oppfører man seg ikke.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:12   #47
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Noen mennesker har rett og slett for mye fritid og for lite trær å henge seg opp i

Jeg hadde nok sagt damen er pauli ord :sinna:

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:25   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Jøye meg. Utrolig hva folk får seg til å gjøre.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:27   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Utrolig fremk. Hvem gir barnet sitt brød på en kafe når man er der for å kose seg?

jeg har gjort det i mangel av alternativer som hun kunne spise. Men vi har et større repertoar på maten nå altså ...

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:50   #50
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplass kafeen.

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde svart
nei selvfølgelig får hun ikke brødskiver og til middag skal vi ha bløtkake med krem

Av og til klarer jeg også å svare slik. Men langt sjeldnere enn jeg skulle ønske. Denne dama fortjente definitivt et slikt svar. Makan til frekkhet! Uansett hensikt.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:14   #51
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Zefid, sånne svar kommer jeg aldri på i sånne situasjoner. Skulle ønske jeg gjorde det da.

Jeg tror egentlig jeg ville benyttet meg av mitt utseende og ristet på hodet som om jeg ikke forsto norsk, snudd meg og overhørt henne. Men det er rett og slett fordi jeg ikke kommer på sånne himla gode kommentarer som Zefid.

Uansett sukkerdebatt eller ikke, sånn oppfører man seg rett og slett ikke.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:19   #52
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Herlighet! Har ikke ord..

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:20   #53
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Jeg hadde vel svart at jeg ikke gidder å bruke tid på å snakke med usympatiske forståsegpåere når jeg er ute på cafe. (Akkurat denne setningen har jeg faktisk måttet bruke før, og den virker).

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:21   #54
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Verste jeg har hørt. Uansett har hun jo ikke noe med det, og ikke aner hun hva han spiser til daglig, og i tillegg var det lørdag. Samme om det hadde vært onsdag hadde det vært helt urimelig og utrolig frekt av henne å kommentere det!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:29   #55
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg hadde vel svart at jeg ikke gidder å bruke tid på å snakke med usympatiske forståsegpåere når jeg er ute på cafe. (Akkurat denne setningen har jeg faktisk måttet bruke før, og den virker).

he he, begynner å få på følelsen at jeg er litt etterpåklok.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:30   #56
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Er det mulig
Jeg tror faktisk ikke jeg hadde greid å svare på slik frekkhet, for så å irritere meg over alt jeg burde ha sagt etterpå

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 23:53   #57
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Utrolig frekt rett og slett!!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 12:34   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Kjære vene!! Da hadde jeg klikket! Vi har et veldig sunt og greit hverdagskosthold, og nettopp derfor kan vi skeie ut når vi er på tur eller hva det er. Og det er vel noe sånt jeg hadde sagt. Og hadde jeg klart å tenke klart gjennom paffhet og raseri så hadde jeg også formulert noe om hvor viktig det er å formidle en avslappet holdning til mat, og at kjerringer som blander seg i noe de ikke har noe med ikke akkurat hjelper med det!

(Ellers så reagerer jeg bittelitt på at du setter likhetstegn mellom "kose seg" og "spise noe usunt", men det er en filleting i denne sammenhengen)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:08   #59
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Huff, dette har vi opplevd også.

På vei til Gardermoen stoppa vi på denne veikroa utenfor Drammen, vi kjøpte vafler og et eller annet+ Coca Cola..Jeg går på do, og mannen sitter med lille gullet, og han får smake Coca Cola(han er da 2 år) Kommer ei dame bort til mannen og ser strengt på han og sier at "vet du ikke at så små barn skal bare ha melk og drikke de"

Mannen blir dessverre helt paff og sier ingenting.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:16   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ble tilsnakket i dag på flyplasskafeen

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Utrolig fremk. Hvem gir barnet sitt brød på en kafe når man er der for å kose seg?

Hvem sier at man ikke kan kose seg med brødmat?

Forøvrig gikk dama over streken.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no