Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røde prikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 19:25   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Røde prikker?

Hva skal til for at dere gir røde prikker? Gir dere dem helt uten forvarsel eller diskuterer dere med dem dere gir prikken til?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:29   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røde prikker?

Nei, det er vel få som varsler noen om at de kommer til å rødprikke.

Jeg rødprikker frekke innlegg. Heldigvis er de i fåtall. Men merker at man ikke skal si mye utenom standarden her før at rødprikkene hagler.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:30   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg har ikke gitt noen, men skulle nok hatt en forklarende kommentar med på kjøpet. Bare "fjott", "idiot" eller "kjøtthue" er barnslig og ufattelig intetsigende.
Dessuten skulle det nok handlet om at noen var ufine, eller tråkket over streken i forhold til personangrep. (og der kom jeg på en jeg har gitt)

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:31   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg rødprikker, vanligvis uten kommentar. Jeg gjør det når jeg synes et innlegg er frekk, teit eller når jeg er helt uenig i det som blir skrevet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:32   #5
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har ikke gitt noen, men skulle nok hatt en forklarende kommentar med på kjøpet. Bare "fjott", "idiot" eller "kjøtthue" er barnslig og ufattelig intetsigende.
Dessuten skulle det nok handlet om at noen var ufine, eller tråkket over streken i forhold til personangrep. (og der kom jeg på en jeg har gitt)

Det er jo igrunn greit med et prikksystem. Men jeg ser jo slik da jeg var litt på NM folk kunne legge til både grønne og røde prikker uten et tegn til hvorfor dem gjorde det. Fikk ikke mange røde prikker da. Men det var litt irriterende da dem bare ga en rød prikk uten kommentar.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:32   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg rødprikker, vanligvis uten kommentar. Jeg gjør det når jeg synes et innlegg er frekk, teit eller når jeg er helt uenig i det som blir skrevet.

Ikke så lett å skjønne hva du mener om du er uenig da. Hvis jeg hadde rødprikket det innlegget jeg quotet nå, så kunne du jo tolket det på ulike måter.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:33   #7
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg rødprikker, vanligvis uten kommentar. Jeg gjør det når jeg synes et innlegg er frekk, teit eller når jeg er helt uenig i det som blir skrevet.

Skjønner jo det. Men å være helt uenig i noe, da må det jo i grunn være ganske alvorlig tema. Folk er jo svært forskjellige.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:34   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Skjønner jo det. Men å være helt uenig i noe, da må det jo i grunn være ganske alvorlig tema. Folk er jo svært forskjellige.

Det finnes folk som hyller Hitler. Trenger jeg si mer?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:34   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg gir som regel alltid en kommentar på kjøpet når jeg sender en rød. Av og til har jeg (kanskje i sinne) sendt en uten kommentar, men da er det som regel klinkende klart hvorfor personen får prikken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:36   #10
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det finnes folk som hyller Hitler. Trenger jeg si mer?

He he he. ja da er det jo rimelig forståelig å ikke gi kommentar eller noe. Folk som hyller han burde se litt rødt i blandt...

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:37   #11
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg rødprikker kun når noen begynner med personangrep og blir ekle rett og slett. Når jeg argumenterer og motparten ikke gjør annet enn å "drite ut" det jeg mener har det hendt jeg har rødprikket. Jeg tror jeg har rødprikket tre-fire ganger. Jeg unngår å gjøre det.

At man er uenig syns jeg er helt greit og jeg rødprikker ikke av den grunn. Det blir for dumt.........

Når noen får en rødprikk så bør det minste være at man får en kommentar på hvorfor......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:39   #12
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg rødprikker kun når noen begynner med personangrep og blir ekle rett og slett. Når jeg argumenterer og motparten ikke gjør annet enn å "drite ut" det jeg mener har det hendt jeg har rødprikket. Jeg tror jeg har rødprikket tre-fire ganger. Jeg unngår å gjøre det.

At man er uenig syns jeg er helt greit og jeg rødprikker ikke av den grunn. Det blir for dumt.........

En enkel men dyp filosofi
Har ikke rødprikket enda, og kommer helt sikkert ikke til å gjøre det. Er litt for snill til det

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:40   #13
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ikke så lett å skjønne hva du mener om du er uenig da. Hvis jeg hadde rødprikket det innlegget jeg quotet nå, så kunne du jo tolket det på ulike måter.

Jeg synes egentlig ikke at det er så viktig at folk skjønner hvorfor jeg irriterte meg over innlegget. Selve rødprikken sier jo egentlig sitt, at jeg mislikte innlegget. Det holder vel det. Men det hender jeg kommenterer også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:41   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.


At man er uenig syns jeg er helt greit og jeg rødprikker ikke av den grunn. Det blir for dumt.........

Jeg synes det kommer helt an på hva man diskuterer. Jeg kan feks. godt finne på å rødprikke en person som mener alle utlendinger bør sendes ut av landet, fordi jeg er uenig og synes tankegangen er helt latterlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:41   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg rødprikker når jeg synes et innlegg er over streken og sender alltid med en kommentar.
Jeg synes det blir for dumt å ikke gi uttrykk for hva jeg synes er feil med innlegget.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:41   #16
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes egentlig ikke at det er så viktig at folk skjønner hvorfor jeg irriterte meg over innlegget. Selve rødprikken sier jo egentlig sitt, at jeg mislikte innlegget. Det holder vel det. Men det hender jeg kommenterer også.

Det holder jo ofte ikke for den som blir rødprikket. Litt greit å ikke sitte som et spørsmålstegn etter å ha motatt en prikk. Da har den jo ingen misjon.
Med mindre det er åpenbart hvorfor du prikker, selvsagt.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:42   #17
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes egentlig ikke at det er så viktig at folk skjønner hvorfor jeg irriterte meg over innlegget. Selve rødprikken sier jo egentlig sitt, at jeg mislikte innlegget. Det holder vel det. Men det hender jeg kommenterer også.

Du er en person med faste meninger og konsekvent holdning. Det er igrunn ganske bra det Og at man har forskjellig syn på ting er igrunn bare sunnt

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:43   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg gir ikke så mange røde prikker, tror jeg bare har gitt to her inne. Jeg gjør det hvis jeg syns noen går over min grense for ufin (og det er ganske sjelden), eller hvis noen rett og slett provoserer meg på den rette måten til den rette tiden. Jeg skriver som regel en forklarende tekst, og har tilgode å kalle noen dust, fjott eller idiot. Tror jeg da.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:45   #19
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg gir ikke så mange røde prikker, tror jeg bare har gitt to her inne. Jeg gjør det hvis jeg syns noen går over min grense for ufin (og det er ganske sjelden), eller hvis noen rett og slett provoserer meg på den rette måten til den rette tiden. Jeg skriver som regel en forklarende tekst, og har tilgode å kalle noen dust, fjott eller idiot. Tror jeg da.

Det er bra det. Mennesker har en tendens til å ofte bli små paranoid og for å prøve å kurere akkurat dette er grunner faktisk viktige. Men hver har sin mening og smak

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:45   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg har ikke gitt noen røde prikker. Er jeg uenig med noen, diskuterer jeg det heller, enn å gå "bak ryggen" og gi prikk.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no