Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 21:14   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Ville dere gjort det? Jeg kunne kun tenkt å forandre en ting ved kroppen min, og det er på grunn av at jeg så ut som en hval i graviditeten har jeg en mengde "dødt kjøtt" rundt livet. Kansje strammet det opp. Men ikke før jeg var ferdig å produsere. Men ellers kunne jeg aldri tenkt meg å forandre noe.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:21   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Hadde jeg blitt dødelig fornærmet!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:22   #3
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde jeg blitt dødelig fornærmet!

He he. jeg måtte le litt nå

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:23   #4
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

*****


Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:50.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:24   #5
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde jeg blitt dødelig fornærmet!


Som jeg skulle sagt det selv!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:24   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg så en gang ei som fikk ekstreme makeover på tennene. Å få en slik kritthvit perlerad kunne jeg og ha tenkt meg.

Men bortsett fra det... Nei.

Me too!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:29   #7
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde jeg blitt dødelig fornærmet!

Det hadde nok ikke føltes godt å få det tilbudet nei.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:45   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Nå skal det sies at jeg egentlig er fornøyd med meg selv - på tross av mine skavanker - Jeg har nesten ikke hår på armer og bein, jeg har ikke appelsinhud og jeg har sjeldent fine ører...

Om jeg hadde vært nødt til å forandre på noe, så er det nok tennene - Jeg har vært guttejente og begge fortennene mangler en bit - ikke pent...Jeg ønsker ikke så hvite tenner at de lyser i mørket, men de kunne nok vært litt hvitere...

Ellers kunne jeg tenkt meg personlig trener og kokk - for å fått bort overskuddsfettet...

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:50   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde jeg blitt dødelig fornærmet!

Det var det jeg skulle inn og skrive også.

Sånn bortsett fra det, så er det ingen ting jeg er så til de grader misfornøyd med på kroppen min, at det å få rettet det opp ville være verdt å eksponere seg på riksdekkende fjernsyn i en slik setting som disse "extreme makeover"-programmene legger opp til.

Så nei, jeg ville aldri takket ja til noen "extreme makover", nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:51   #10
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var det jeg skulle inn og skrive også.

Sånn bortsett fra det, så er det ingen ting jeg er så til de grader misfornøyd med på kroppen min, at det å få rettet det opp ville være verdt å eksponere seg på riksdekkende fjernsyn i en slik setting som disse "extreme makeover"-programmene legger opp til.

Så nei, jeg ville aldri takket ja til noen "extreme makover", nei.

Jeg signerer innlegget i sin helhet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:52   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Jeg må forresten skyte inn at jeg også hadde blitt dødelig fornærmet om noen hadde meldt meg på en KK bli-ny dag. :hårsår og med meget god selvtillit:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:54   #12
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Nei, det ville jeg ikke vært med på. Være borte fra familien i lang tid for at jeg skal komme tilbake som en de ikke kjenner igjen?

Men hadde nok takket ja dersom Trinni og Susannah hadde gitt meg tips i klesveien og muligheter for litt shopping

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:22   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Kunne tenkt meg en privat trener og opphold på helsefarm for å få kroppen i form. Ellers nei.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:27   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Jeg ville nok heller ha valgt en personlig trener som kunne tuppa meg ut av sofa'n, samt en kokk som kunne lagt god og sunn mat til meg!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:30   #15
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ville nok heller ha valgt en personlig trener som kunne tuppa meg ut av sofa'n, samt en kokk som kunne lagt god og sunn mat til meg!

Enig, og hvis selvbildet var dårlig så hadde kanskje en psykolog gjort susen.

Men ny et bryst til kunne jeg tenkt meg, slik at jeg hadde to, men jeg vet ikke om jeg orker det........ Jeg kan leve med mine mangler. Jeg har andre sider som kompenserer he he he.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:37   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Jeg går jo til psykolog pga manglende selvbilde, så det hjelper ikke.

Jeg hadde gått for fettsuging! Men det hadde nok blitt en sabla jobb for de stakkars kirurgene..

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:41   #17
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Hadde de kunnet fikse på ryggen min hadde jeg sagt ja!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:43   #18
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Hvis den extreme makover besto av personlig trener,kosholdsveiledning,trening hver dag, fikse på tenner , en real hårklipp og sminkehjelp -Ja takk!

Men jeg tror ikke jeg ville lagt meg under noen kniv. Da hadde jo "meg" blitt borte. Og jeg liker meg selv...Iallefall litt

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:48   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Da hadde jeg sagt nei.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 22:51   #20
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Takket pent nei.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no