Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke forstår grenser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 19:31   #21
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes ikke per nå. De var av de første som havnet i karantene etter nærkontakt med smittet. Den er over nå, men vi holder oss til telefonkontakt. Men så treffer vi ikke andre heller (bortsett fra en skravlings med naboene når vi møtes utenfor huset eller på tur i nærmiljøet).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 19:48   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes ikke, men jeg syns vi skal ha en stor dose tålmodighet og omsorg for eldre som er ensomme, ikke har noe "fornuftig" å ta seg til og sørger over å ikke få være sammen med barnebarn. Skuffelse gir ofte utslag i sinne. Dette er en sorgprosess for mange, ispedd redsel for sykdom, redder for fremtiden, redsel for økonomi, venner og familie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 19:48   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi facetimer foreldrene mine. Dessuten så "nekter" jeg dem å handle, så jeg handler for dem (jeg har tilbudt å gjøre det for dem, og er nøye med hygienen når jeg handler mat til dem), så da møter de meg hver gang jeg leverer matvarer. Dvs. fem minutter i døra, med meg på minst fem meters avstand. De er faktisk overraskende fornuftige. Pappa er i risikogruppa på flere måter, så de skjønner at det er viktig at de skjermer seg. Heldigvis bor de nær marka og kan få gått masse tur uten for mange folk i nærheten. I dag tok jeg med barna da jeg skulle levere til dem, så fikk de også treffe barnebarna irl. Det ble satt stor pris på. Eldste syns det var skikkelig kjipt å ikke kunne gi mormor en god klem. Mannens mor bor for langt unna til at det er vi som ivaretar henne i det daglige (med annet enn telefoner), men hun er også fornuftig og skjønner hvorfor hun må skjermes. Jeg tror man kommer langt med å være raus med telefoner og hjelp, så får jeg heller leve med at foreldrene mine mangler noe omtrent annenhver dag.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 19:55   #24
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.345
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mor er i risikogruppe - over 80 og dårlig lungekapasitet. Hun har en stor familie, og har vanligvis mye besøk. Nå er det kun 2 stk som slipper inn, min søster og meg, og både mor og gjest har hansker og munnbind, og god avstand holdes.

Vi har valgt å gjøre det på denne måten, da det er endel ting hun trenger hjelp med, i tillegg til at hun hadde blitt fryktelig ensom.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 21:47   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi besøker heller ikke besteforeldre. De vil ikke ha hjelp til handling, men de er ikke i butikken mer enn en gang i uken uansett. De forstår begge veldig godt hvorfor vi ikke kan møtes, så nå har de til og med lært seg hvordan de kan ringe med facetime fra Ipaden.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 21:53   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Jeg synes dette er så utrolig fælt, og er glad vi ikke har noen eldre, ensomme i familien. Jeg har hverken foreldre eller besteforeldre som lever, og svigerforeldrene mine er bare så vidt fylt 60. Mannens mormor er 80, men hun lever som normalt og vi har svært lite kontakt med henne til vanlig også.

Jeg har virkelig forståelse for hvor vondt dette er for mange eldre, og utfordringen er jo at mange av dem tenker at noe skal man dø av. Men om de blir syke vil de jo kanskje også være blant dem som er med på å overbelaste helsevesenet, så det går liksom ikke bare ut over dem selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:12   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Jeg må hjelpe moren min, det er ingen annen mulighet. Jeg har ikke med barna dit, det blir for stor risiko. (Hun er i en utsatt gruppe).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 22:25   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi treffes ikke, men jeg syns vi skal ha en stor dose tålmodighet og omsorg for eldre som er ensomme, ikke har noe "fornuftig" å ta seg til og sørger over å ikke få være sammen med barnebarn. Skuffelse gir ofte utslag i sinne. Dette er en sorgprosess for mange, ispedd redsel for sykdom, redder for fremtiden, redsel for økonomi, venner og familie.

Hadde no mamma berre vore litt redd, da hadde vi ikkje hatt det evinnelige maset om middager og sånt. Eg er reddere (eller meir fornuftig) enn ho, så det er problemet her. Ho kunne heller vore litt bekymra, det hadde vore bedre

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 10:27   #29
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet. De ble regelrett sure på meg. De er to og en kan krysse av på alle boksene for risiko. Jeg føler at jeg har valget mellom daglige meldinger fulle av hersketeknikk eller å treffes. Å treffes ute er jo et alternativ.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 10:53   #30
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet. De ble regelrett sure på meg. De er to og en kan krysse av på alle boksene for risiko. Jeg føler at jeg har valget mellom daglige meldinger fulle av hersketeknikk eller å treffes. Å treffes ute er jo et alternativ.

Er de skilt?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 10:54   #31
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffast i utgangspunktet ikkje. Har hatt eit par 5 minuttspratar i døra, og ein kaffekopp med god avstand på terrassen, men har i grunn avtalt at dette tek vi att. Svigers var rett nok innom nokre minutt på mannen sin bursdag. Dei sat då to meter frå oss andre, på eiga side av bordet, det var i starten av «halde seg heime»-perioden. Vi har i grunn berre blitt stengare etter kvart.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 11:07   #32
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Har svigerforeldre i nabofylket, vi sees til vanlig ganske ofte. Nå treffes vi ikke, bare ringes. De ønsker å komme på besøk, både til oss og til de andre barna/barnebarna, men ingen av barna deres tillater det nå. De er friske, men nærmer seg 80 begge to. De synes nok vi er hysteriske, men det hjelper jo ikke.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 11:15   #33
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi treffes ikke, men jeg syns vi skal ha en stor dose tålmodighet og omsorg for eldre som er ensomme, ikke har noe "fornuftig" å ta seg til og sørger over å ikke få være sammen med barnebarn. Skuffelse gir ofte utslag i sinne. Dette er en sorgprosess for mange, ispedd redsel for sykdom, redder for fremtiden, redsel for økonomi, venner og familie.

Dette var kloke ord.

Mine foreldre har vært i karantene men er «ute» av den til onsdag. Da har jeg foreslått at vi kan komme til dem med noe bakst, og sitte ute og snakke litt. Mammas forslag er vel mer å komme inn på middag, men det har jeg ikke lyst til å ta sjansen på. Søsteren min bor nærmere, og handler for dem, og det sier hun at hun vil fortsette med etter karantenen også. Det er betryggende.
Ellers har vi kontakt hver dag, i form av å dele bilder på messenger, eller ringes på FaceTime. De har heldigvis hverandre, og de klager aldri.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 11:50   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes ute, en liten prat på terrassen med kaffekopp (som står igjen ute en dag eller to før den vaskes ) og det til tross for at ingen av oss har vært syke eller har symptomer. Jeg er ikke redd for egen del, men har veldig lite lyst til at foreldrene mine skal bli syke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:19   #35
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes kun ute og på flere meters avstand i kort tid et par ganger de siste 2 ukene. Nå har ikke ungene vært hos meg siste 2 ukene, mem de er ikke vant med å se besteforeldre så ofte allikevel, så det går nok greit å holde avstand en periode. Vi får ringes oftere.

Moren min har bursdag på tirsdag, og egentlig skulle vi feiret i dag på restaurant. Det blir det jo ikke noe av. Har bestilt roser og makroner fra morgenlevering.no hun får på døren på morgenen med hilsen fra oss. Så får jeg ringe senere på dagen. Lurte litt på om vi skulle ta en bursdagdsang i hagen hennes, men vi får se. Det er for at vi trenger oss en liten luftetur hjemmefra i tilfelle.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:27   #36
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Verken jeg eller brødrene mine ser foreldrene våre spesielt ofte til tross for at alle bor ganske nær hverandre. Men i alle fall to av oss har ukentlig kontakt med foreldrene våre på telefonen. De synes det er helt greit. Pappa savner nok å møte kompisene sine på senteret, mens mamma har ikke en eneste venn så for henne er ting ganske vanlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 12:29   #37
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Stefaren min er i risikogruppa x minst 3 (84, kols, diabetes, dessuten generelt ikke noe flink til å ta vare på seg selv og dermed dårlig allmenntilstand). Jeg handler for han og setter varene i gangen, og ungene nekter plent å møte han selv om han har veldig, veldig lyst og maser en del. De har jo også vært i karantene, men er ferdige med den nå og har absolutt ingen symptomer. Jeg har ikke vært i karantene, og har vært inne hos han et par ganger for å hjelpe med praktiske ting. Blant annet brukte jeg nesten en time på å rydde og vaske på kjøkkenet hans forrige helg.

Jeg tror kanskje han er der som noen nevnte over, at han er villig til å ta sjansen og tenker at noe skal han jo dø av, og jeg kan forsåvidt skjønne at noen kan ha den innstillingen - men der er definitivt ikke ungene mine. Så lenge de ikke er klare til å tenke sånn, holder vi avstand. De skal slippe å lure på om de har ansvar hvis noe går galt.

(Mamma døde av influensa med underliggende kols for tre år siden, og Herremannen tenker fortsatt av og til på at han var forkjølet den siste gangen vi var hos henne. Hun visste at han var forkjølet og tok selv valget at vi skulle komme likevel - jeg tror hun var klar for å dø. Det har ikke gjort det noe lettere for han.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 13:09   #38
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Er de skilt?

Nei, så da har de jo hverandre. De har tydelig behov for å se oss likevel, jeg skulle bare ønske at det ble formidlet på en grei måte. Og at det gikk an å si at vi ikke vil risikere å smitte de. Men det kan hende, som noen over her sier, at de tenker at noe skal de dø av.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 13:33   #39
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg må hjelpe moren min, det er ingen annen mulighet. Jeg har ikke med barna dit, det blir for stor risiko. (Hun er i en utsatt gruppe).

Samme her, vi har ikke noe valg. Om hjemmetjenesten «bryter sammen» må hun i verste fall flytte inn hos meg.
Mamma kommer ikke til å overleve verken korona eller vanlig influensa. Og selv om vi prøver å beskytte henne, så tenker jeg (litt kynisk kanskje) at noe skal hun jo dø av en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 13:37   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Foreldrene mine er 80. De maser ikke om besøk, og er flinke til å holde seg unna andre folk.. De har pleid å være på eldresenteret flere dager i uken, men nå kjører de turer i stedet for. Begge er absolutt i risikosonen.

Jeg er jo mormor selv, og maser IKKE om besøk. Hjemme hos barnebarnet har de vært syke lenge alle tre, og datteren min jobber i helsevesenet i tillegg, så vi facetimer. Jeg har ikke sett dem siden helt i begynnelsen av mars.

Det er veldig stas å få filmsnutt av barnebarnet som ser på filmsnutt av meg som sier hei. "Se! Det er mommo!" sier hun.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no