Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Kjempefint eller kjempe fint?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-13, 00:28   #41
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

http://mobil.aftenposten.no/kultur/S...--7157669.html


Her refereres det til kjempebra litt nede på siden.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 00:54   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Hvis gurgles venninne fremdeles holder fast ved sine synder fra 2006, tror jeg hun er fortapt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 00:59   #43
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis gurgles venninne fremdeles holder fast ved sine synder fra 2006, tror jeg hun er fortapt.

Oj, så gammel tråd.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 07:54   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hvert eneste skriv vi får fra barnehagen inneholder orddelingsfeil. Det er så gjennomført feildelt at det nesten ikke ser feil ut. Jeg klør etter å returnere med rødt!

Styreren i vår barnehage (og endel pedledere) har begynt å komme til meg for å få korrigert månedsbrev og alle andre skriv før de sendes ut.
Jeg har nemlig klaget på dette så mange ganger at de ikke tar noen sjanser lenger. Haha.
Jeg hater, hater, HATER særskriving! Det er nesten så gale at jeg vegrer meg for å kjøpe favorittbrødet mitt i butikken. Det heter nemlig "Ryfylke brød". Får lyst å gå på Rimi og sette bindestrek på alle brødene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 08:03   #45
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg har nemlig klaget på dette så mange ganger at de ikke tar noen sjanser lenger. Haha.

Så man kan gi beskjed om slikt uten å bli uglesett resten av barnehagetiden? Det er stuerent å rødpenne ungenes "tanter"?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 08:54   #46
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Vær så snill, ikke kall meg tante til barna i barnehagen. Jeg har 3 års utdanning på høyskole!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 09:14   #47
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Vær så snill, ikke kall meg tante til barna i barnehagen. Jeg har 3 års utdanning på høyskole!

Kjære vene, jeg ville aldri kalt deg for det! Jeg er veldig enig i at det er en ufin benevnelse, men jeg kan ikke for at jeg synes det er ørlite morsomt å skrive det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 13:29   #48
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Jeg synes ikke det er morsomt, sikkert fordi så mange opp gjennom årene har sagt det om vår yrkesgruppe.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 14:16   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg synes ikke det er morsomt, sikkert fordi så mange opp gjennom årene har sagt det om vår yrkesgruppe.

Det forstår jeg. Beklager.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 18:02   #50
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det forstår jeg. Beklager.

Den er grei

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 13:58   #51
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Så man kan gi beskjed om slikt uten å bli uglesett resten av barnehagetiden? Det er stuerent å rødpenne ungenes "tanter"?

Du kan gjerne klage på rettskrivingen min, men ALDRI kall meg tante, hehe. Jeg bor i nynorsk-kommune, og alle skriv må være på nynorsk. Er sikker på at alle lærerforeldrene har lyst til å denge meg med nynorskordboka. Men orddelingsfeil har jeg ihvertfall ikke,

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:19   #52
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Jeg har korrigert gloseprøven til 3. klassingen, for omvendt problem. På engelsk så skal jo ikke ordene trekkes sammen. Overskriften til gloseprøven var Glosarytest......
(I tillegg sto det ikke Underskrift: men Undersktift: der vi skulle signere på at vi hadde sett den.)

Første uka tenkte jeg at jeg sikkert ikke var den eneste som så det, og lot være å si noe. Men da de samme feilene også kom på gloseprøva uka etter kunne jeg ikke la være å gjøre noe. Det tok to uker og nå står det Glossary test og Underskrift.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 15:19   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjempefint eller kjempe fint?

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Du kan gjerne klage på rettskrivingen min, men ALDRI kall meg tante, hehe.

Ja, det skulle tatt seg nydelig ut som tekst på kortet de pleier å få med gaven jeg gir til de ansatte på avdelingen: "Kan noen se til at samtlige tanter på avdelingen får tatt seg et orddelingskurs prompte?! Ja, og gledelig jul!"

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no