Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 14:20   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Jeg begynner å slippe opp for gaveideer, da jeg synes barna mine har så utrolig mye av alt. Jeg orker heller ikke alle dille-gavene,- med tre jenter så blir det i overkant for mye,- de har rett og slett ikke plass på rommene sine.

Til jul i år har vi bestilt Disney on ice-billetter. Vil gi dem en fin opplevelse istedetfor en ting. Snart spør besteforeldre og tanter\onkler hva de ønsker seg. Noen som har ideer til flere opplevelses-gaver, eller annet som ikke er dillete og smått?

Jentene er 2,5, 5 og 8 år

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:46   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Teater opplevelser, kino billetter, museum, mulig noe av dette kunne falt i smak.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:48   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Her må jeg følge med. Christian har også utrolig mye av alt.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 16:57   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Ulltøy, det får man vel aldri nok av.
Kinobilletter

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:13   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Jeg kjøpte gavekort på kino til min søster et år. Det falt veldig i smak. Hun var eldre, riktignok. (fjortis)

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 17:47   #6
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Familiemedlemskap/årskort på folkemuseet? Det byr på masse opplevelser for alle.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:14   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Har barna dine alt av ski og skøyteutstyr da? Vi pleier å ønske litt praktiske gaver til jul vi. Spark var f.eks noe de ble veldig glad for.

Ellers så er de to eldste hos oss glad i klær, og ønsker seg klær.


Bestemoren min samler sølvtøy til barna, og det er vi veldig glad for, selv om barna selv ikke er så begeistret nå. De blir det nok etterhvert.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:33   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Har barna dine alt av ski og skøyteutstyr da? Vi pleier å ønske litt praktiske gaver til jul vi. Spark var f.eks noe de ble veldig glad for.

Ellers så er de to eldste hos oss glad i klær, og ønsker seg klær.


Bestemoren min samler sølvtøy til barna, og det er vi veldig glad for, selv om barna selv ikke er så begeistret nå. De blir det nok etterhvert.


Dette var gode tips synes jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:31   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper dere til jul til barn som har alt?

Gavekort til butikker jeg vet de er interessert i.
Kontantkort til telefonen for de som har det.
Gavekort til badeland.
Eler penger pluss en marsipangris.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no