Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Et SonyEricsson (mobil) spørsmål

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 09:12   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Et SonyEricsson (mobil) spørsmål

Jeg har nettopp byttet mobil. Har alltid hatt Nokia, men har nå gått over til SE K660i.

På mine nokiatelefoner har det vært en meget bra kalender der det også har vært mulig å legge inn fødselsdager med fødselsår. Etter en hel helg med leting på telefonen og lesing i bruksanvisningen har jeg enda ikke funnet en slik funksjon på min nye telefon.
Er det noen garvede SE brukere som kan hjelpe meg med dette ?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:16   #2
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Et SonyEricsson (mobil) spørsmål.

Eg har ein k610i. Under kontaktar kan eg legga inn bursdager, på det bakerste "arket". Når eg lagrar kjem "vil du legge inn i kalender" som alternativ, og om du vil ha varsling. Gratulerer med ny mobil! Kalenderen ligg under "planlegger" på min mobil. Det er jo mulig det er endringar i din nye modell.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:20   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et SonyEricsson (mobil) spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

Eg har ein k610i. Under kontaktar kan eg legga inn bursdager, på det bakerste "arket". Når eg lagrar kjem "vil du legge inn i kalender" som alternativ, og om du vil ha varsling. Gratulerer med ny mobil! Kalenderen ligg under "planlegger" på min mobil. Det er jo mulig det er endringar i din nye modell.

Jeg har sjekket og det finnes ikke samme muligheten på min telefon. Takk allikevel.
Flere tips ?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:22   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et SonyEricsson (mobil) spørsmål.

Grattis med ny mobil. Må dessverre skuffe deg og fortelle at bursdagsfunksjonen er på langt nær så bra på SE som på Nokia. Man kan - som allerede er sagt: gå inn på profilen til de du har nummeret til og legge inn bursdag her. (når du går inni telefonboka trykker du på høyre knapp og velger "åpne kontakt" eller "endre kontakt" (husker ikke og gidder ikke hente mobilen min) - Men er det med alarm? nope! - Og dessuten er det jo kun for de som har mobil - og det er jo ikke alle...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:24   #5
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et SonyEricsson (mobil) spørsmål

Jeg har forresten funnet kalenderen, men finner ikke muligheten for å lagre bursdager med fødselsår (slik at den til enhver tid kan fortelle meg hvor gamle folk er).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:32   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et SonyEricsson (mobil) spørsmål

Jeg gikk nå inn på min SE K810i, og i kontakten kunne jeg legge inn bursdag på det siste arket, som nevnt før. Da la jeg inn med fødselsår. Når den spurte om jeg ville legge til i kalender, svarte jeg ja, og med påminnelse den dagen. Da står det riktig nok ikke hvor gamle de blir, men i det minste med fødselsår. Så står det under:

Ringe ****
Send melding

Smart, synes jeg!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no