Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-08, 22:41   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Har nå SE K810i og skal kjøpe ny K-telefon. Vet det finnes en med skjerm der man bl.annet kan trykke direkte på skjermen. Noen som vet hva denne heter?

Erfaring med den?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 22:56   #2
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

K850i? Jeg har den og enkelte funskjoner må skjermen brukes, men langt fra noe full touchscreen.

Jeg er veldig fornøyd med den, eneste er at den er litt stor. Men tror ikke den er større enn K810i, så om du er fornøyd der er det bare å handle inn. Veldig glad for kameraet med 5 mpi og jeg synes også at det er en super skjerm.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:06   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Det er sikkert den. Mener det er nederst på skjermen man kan trykke.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:08   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Herr Kanin har nettopp fått sitt nye SE-vidunder, med GPS og 2 mp kamera. Det har et bilspill hvor man styrer ved å tilte telefonen til sidene og fremover. Fett! Det var ganske gøy. Men ikke touch-screen tror jeg. Avansert leketøy, i alle fall!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:17   #5
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Det er nederst på skjermen jeg trykker ja.

Er ett ballspill på som styres slik jeg har oppfattet wii styres, det er stress det!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 23:24   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Høres spennende ut!

Har også fått tips om Nokia N82.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:32   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Jeg har tenkt å kjøpe N82.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:40   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Var i dag og kikket på den nye SE C902 - mye finere enn SE K850i. Omtrent de samme funksjonene, og like godt kamera, men den veier halvparten, og har mye bedre taster.
Knallfin!
Og den veier nok halvparten av hva Nokia N82 gjør.

  Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:48   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Den var fin, sugar! ... men jeg lurer nå litt på N95 også, jeg da.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:55   #10
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Ohh, den så knall ut! Kanskje jeg skal overtale Sambo til å kjøpe den.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 17:09   #11
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Var i dag og kikket på den nye SE C902 - mye finere enn SE K850i. Omtrent de samme funksjonene, og like godt kamera, men den veier halvparten, og har mye bedre taster.
Knallfin!
Og den veier nok halvparten av hva Nokia N82 gjør.

:hulk: Hvorfor kom ikke denne i mars?? Jeg er generelt veldig fornøyd med min SE850i, men tastene er vonde. Denne ser mye bedre ut.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 17:56   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Tastene var årsaken til at jeg valgte K810i i stedet for storebroren K850i nå når jeg byttet.
Men kan bytte en gang til jeg, om en liten stund
Du får sikkert solgt den Tuneland, det er mange som vil ha K850i

  Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 19:31   #13
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva heter Sony Ericsson-mobilen?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tastene var årsaken til at jeg valgte K810i i stedet for storebroren K850i nå når jeg byttet.
Men kan bytte en gang til jeg, om en liten stund
Du får sikkert solgt den Tuneland, det er mange som vil ha K850i

Det er det nok, men jeg har bindingstid.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no