Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Her er julepynten min - får jeg se din?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-06, 19:45   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Her er julepynten min - får jeg se din?

Hiver inn noen bilder av julepynten min jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 11-04-07 kl 20:28.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:03   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Kan ikke legge inn bilder, jeg. Har ikke noe særlig julepynt, heller, fordi vi stort sett er bortreist i jula.

Men du hadde jo kjempefin pynt! Likte virkelig flere av de englene, fikk lyst på selv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:20   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Julepynten min bor i esker på loftet lenge enda.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:22   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

De 2 siste røde englene var kjempefine.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:23   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Julepynten min bor i esker på loftet lenge enda.



23. desember er den magiske datoen for utpakking av julepynt!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:24   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Julepynten min bor i esker i kjelleren enda.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:25   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



23. desember er den magiske datoen for utpakking av julepynt!

22. her. Den 23. spiser vi god mat, drikker rødvin og nyter at alt er ferdig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:25   #8
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



23. desember er den magiske datoen for utpakking av julepynt!


Poenget var at jeg måtte ta den frem for å se hva jeg faktisk HAR.
Idag var jeg på en titterunde i butikkene, og ser jo såå mye fint! Men så fant jeg ut at jeg skulle være LITT fornuftig.. ( ) .. og se hva jeg faktisk HAR først

Så det har jeg gjort idag. Og egentlig er jeg ikke typen til å fylle huset med julepynt, så jeg har vel egentlig funnet ut at jeg ikke trenger å kjøpe noe særlig..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:28   #9
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Poenget var at jeg måtte ta den frem for å se hva jeg faktisk HAR.
Idag var jeg på en titterunde i butikkene, og ser jo såå mye fint! Men så fant jeg ut at jeg skulle være LITT fornuftig.. ( ) .. og se hva jeg faktisk HAR først

Så det har jeg gjort idag. Og egentlig er jeg ikke typen til å fylle huset med julepynt, så jeg har vel egentlig funnet ut at jeg ikke trenger å kjøpe noe særlig..

Kjøp heller på salg i romjulen!
Da vet du hva du kunne tenke deg å bytte ut, eller hva du "mangler"/har lyst på!!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:29   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kjøp heller på salg i romjulen!
Da vet du hva du kunne tenke deg å bytte ut, eller hva du "mangler"/har lyst på!!

Jepp!
Det er planen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:30   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jepp!
Det er planen


Det er en plan jeg har hatt i flere år, og har nå byttet ut de fleste "Nille-nissene" mine fra studietiden med klassisk pynt som (forhåpentligvis) varer i generasjoner!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:39   #12
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Her er all julepynten på loftet enda. Gleder meg til å ta ned advent esken . Har byttet ut noe av julepynten i det siste så nå tror jeg jeg har det jeg vil ha fremover. Har ikke lyst til å bytte ut så mye nå, synes det er tradisjon med samme pynt og. Har et par ting jeg fikk av mamma som jeg husker hjemmefra og det er så koselig

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:49   #13
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Vel,julepynten ligger i kjelleren enda.Og jeg har så mye at det ikke går an å ta bilde av det Har vel sånn ca 5-6 stoore kasser.
Ja,er julegal jeg..får aldri nok.Har en lett blanding av alt mulig,billig og dyrt.Men mest nisser.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:53   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.



23. desember er den magiske datoen for utpakking av julepynt!


Jeg vurderte et lite øyeblikk her å gå på kottet og ta bilde av eksene pynten ligger i, men jeg besinnet meg.

Kan heller legge ut bilder når det er julepyntet.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 11:56   #15
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Poenget var at jeg måtte ta den frem for å se hva jeg faktisk HAR.
Idag var jeg på en titterunde i butikkene, og ser jo såå mye fint! Men så fant jeg ut at jeg skulle være LITT fornuftig.. ( ) .. og se hva jeg faktisk HAR først

Så det har jeg gjort idag. Og egentlig er jeg ikke typen til å fylle huset med julepynt, så jeg har vel egentlig funnet ut at jeg ikke trenger å kjøpe noe særlig..

En sånn runde har jeg også hatt. I helga kikket jeg gjennom eskene med pynt og konklusjonen er at jeg har mer en nok Det er jo såå mye fristende i butikkene, men jeg skal prøve å holde meg i skinnet

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 12:16   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Julepynten kommer frem 23.
Tradisjon hjemmefra, jeg kommer vel aldri til å glemme følelsen av å gå ned trappa på julaften morgen, før alle andre har stått opp, for å se juletreet lyse, og med alle pakkene under.
Pappa og samboer pyntet alltid juletreet etter at vi hadde lagt oss, og det øyeblikket på morgenen julaften, står for meg som magisk, enda så mange år siden det er siden jeg bodde hjemme!

I år skal vi ha juletre her for første gang, og jeg må vel ha litt pynt før jul, kan ikke satse på å kjøpe alt i romjula, da blir det stusselig juletre på julaften i tilfelle.

Er ikke veldig fan av glitter og stas, liker mer dempet og over i det nostalgiske. Å, som jeg skulle ønske jeg kunne pakket opp eldgamle, skjøre julekuler, og all den flotte pynten de hadde før.

Men jeg har jo Hadeland nisser og engler, de må jeg jo kunne finne bilder av et sted...

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 12:23   #17
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kjøp heller på salg i romjulen!
Da vet du hva du kunne tenke deg å bytte ut, eller hva du "mangler"/har lyst på!!

Man trenger ofte ikke vente helt til romjulen heller, mye julepynt kommer på salg allerede før jul...

Her pakkes heller ikke julepynten opp før 23. desember, så fram til det får den stå i ro i kjelleren.

Men det var mye fint på bildene, guniss.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 12:41   #18
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Så koselege englar du har! Kjempefine!

Pynten min står godt plassert i kjellaren endå, men den skal fram 22.desember i år. Erfaringa viser at pærer gjerne ikkje verkar lenger, noko er blitt litt redusert og skulle vore bytta ut med noko nytt osv. I år er julafta på ein søndag, og eg tek ikkje sjansen på å stå der om kvelden 23.desember og finne ut at noko må skiftast ut i år og.....

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 12:44   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Så koselege englar du har! Kjempefine!

Pynten min står godt plassert i kjellaren endå, men den skal fram 22.desember i år. Erfaringa viser at pærer gjerne ikkje verkar lenger, noko er blitt litt redusert og skulle vore bytta ut med noko nytt osv. I år er julafta på ein søndag, og eg tek ikkje sjansen på å stå der om kvelden 23.desember og finne ut at noko må skiftast ut i år og.....

Oi! Der sa du noe.
Jeg bør altså huske å sjekke lysene før 23.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 12:48   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er julepynten min - får jeg se din?

De øverste englene var flotte! Jeg har noen som ligner, og trenger flere!

Hjemme hos oss står all julepynten i en eske ved inngangsdøren, klar til å pakkes opp. Jeg begynner i helgen, litt da og litt da - julen blir jo så kort om jeg skal vente til 22/23.
Men juletreet venter vi med!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no